استخر بادی کودک منحنی

bestway 54168E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک منحنی یک محصول لذت بخش و مفرح در آب بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت منحنی شکل می باشد و در آن رنگ های سفید وآبی به کار رفته است که آن را بسیار جذاب می کند . همچنین به همراه این استخر یک تشک بادی بوده تا در صورت خستگی از آن جا به عنوان یک تخت استفاده کرده و استراحت بکنند . جنس بدنه این استخر بادی کودک از وینیل بوده است و به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی خواهد بود . لازم به ذکر می باشد که وزن این محصول 11.2 کیلو گرم بوده و 340 لیتر آب را در خود جای می دهد . طول این محصول 279 سانتی متر بوده است و عرض آن 234 سانتی متر خواهد بود که به همین دلیل قبل از خرید این استخر به ابعاد آن دقت کرده تا دچار مشکل هایی نظیر بزرگ بودن کالا در محل مورد نظر نشوید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ف هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفار شاین محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید

استخر بادی کودک منحنی

استخر بادی کودک منحنی یکی از خاص ترین استخر هایی است که در بازار موجود می باشد. به جرات می توان ساختار و ارگونومی ساخت این استخر را بی رقیب دانست و قطعا همین عامل در خرید و انتخاب این محصول نیز فوق العاده اثر گذار می باشد. در کنار این موارد کیفیت محصول ، رنگ بندی صورت گرفته در این کالا و همین طور امکانات فوق العاده این استخر نیز مکمل ان می باشد به گونه ای که قطعا مشتریان با خیالی اسوده دست به انتخاب این محصول خواهند زد....

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی دیگر از موارد مهمی که در ارتباط با این محصول باید به ان اشاره کنیم بحث شیوه طراحی و همین طور ارگونومی ساخت این محصول است که قطعا مشتریان با در نظر گرفتن این عامل و دیدن تصاویر این محصول ترغیب به خرید می شوند. در همین راستا نیز می توانیم عنوان کنیم که طراحی صورت گرفته در این استخر به صورت منحنی می باشد. این انحنا از بخش مرکزی این محصول تشکیل شده و باعث شده تا این استخر تقریبا به دو شکل گرد و مربعی شکل در دو سمت تبدیل گردد. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این استخر یک عدد تشک بادی هم وجود دارد که این محصول هم به صورت منحنی و شیاردار طراحی شده و باعث شده تا از ان نیز برای استراحت در داخل محیط این استخر بتوانید استفاده کنید. هم چنین در یک سمت از این محصول یک عدد تکیه گاه برای قرار گیری سر و گردن شما نیز تعبیه شده است که با رنگ زرد کاملا نمایان می باشد. هم چنین این محصول دارای یک عدد جالیوانی هم می باشد که از مزایای فوق العاده این استخر به شمار رفته و می توانید بطری و یا لیوان اب خود را هم در این بخش تعبیه شده بر روی این استخر قرار دهید. دیگر مسئله هم در خصوص این استخر به رنگ ان تعلق می گیرد به گونه ای که لبه اصلی این استخر تولید شده از رنگ سفید بوده و بخش های داخلی و کناری این محصول نیز از رنگ ابی طراحی و تولید شده است. هم چنین تکیه گاه سر و گردن به صورت زرد رنگ و تشک بادی این محصول نیز به صورت راه راه و با ترکیبی از رنگ های ابی ، سفید و زرد شکل گرفته است که تمامی این موارد زیبایی های این محصول را به رخ رقیبان این کالا می کشاند.

شیوه راه اندازی

شاید بتوان به جرات عنوان کرد که این محصول دارای یک ضعف است که ان هم عدم دارا بودن پمپ باد می باشد. این عامل باعث شده تا شما برای راه اندازی اصولی و صحیح این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد داشته باشید که خرید ان نیز به صورت جداگانه صورت خواهد پذیرفت که برای این کار نیز باید هزینه ای جداگانه را پرداخت کنید. هم چنین اگر از این مسئله عبور کنیم ، شما برای باد کردن این کالا نیاز خواهید داشت که از طریق دریچه باد موجود بر روی این استخر و همین طور دیگر وسایل بادی موجود در کنار این محصول به صورت جداگانه ، این کالا را باد کرده و از ان بهره مند شوید. این کار نیز فوق العاده ساده و اسان بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی و بدون دانش خاصی صورت می گیرد. البته شما می توانید از دفترچه راهنمای این استخر هم استفاده کنید تا با استفاده از ان راهنمایی های لازم را فرا گرفته و به بهترین صورت این فرایند را سپری کنید.

کیفیت و جنس محصول

این استخر طراحی شده از جنس وینیل می باشد. این بدین معناست که شما یک محصول با کیفیت عالی را در اختیار خواهید داشت که این جنس در میان محصولات بادی یک جنس کاملا رایج و فوق العاده به شمار رفته و با بهره مندی از ضخامت خوبی که دارد باعث شده تا به سادگی این استخر و دیگر محصولات مشابه دچار اسیب نشود.

شیوه خرید

استخر بادی کودک منحنی را شما می توانید با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن این کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 340 لیتر
طول 279 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
عرض 234 سانتی متر
وزن 11.2
جنس بدنه وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...