استخر بادی کودک مرد عنکبوتی

bestway 80120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مرد عنکبوتی یکی از خاص ترین و جذاب ترین محصولاتی است که به تازگی تولید و عرضه شده است. این محصول با ساختاری که دارد هم در بین خانواده ها و هم در میان کودکان بسیار محبوب است. در همین راستا باید عنوان کنیم که ساختار این محصول مربعی شکل است که بخش جلویی این محصول دارای یک قوس می باشد. این عامل سبب می شود تا این محصول از نظر طراحی فوق العاده خاص به نظر بیاید. بدنه اصلی این محصول نیز دارای طرح مرد عنکبوتی می باشد که این طرح در میان کودکان و خصوصا پسر ها فوق العاده محبوب می باشد. البته بخش لبه اصلی این محصول دارای یک لایه قرمز رنگ می باشد. هم چنین بخش داخلی این محصول نیز از رنگ آبی بهره مند است که باعث جذاب تر شدن این محصول شده است. در کنار این محصول یک عدد اسباب بازی هم دیده می شود که این عامل سبب شده تا کودکان علاوه بر بازی با استخر بتوانند از این اسباب بازی هم نهایت استفاده را ببرند. هم چنین این اسباب بازی به گونه ای است که دو عدد توپ با ساختاری بیضی وجود دارد که کودک می تواند ان ها را از حفره های موجود روی بدنه عبور دهد که تقریبا شبیه به بازی دارت خواهد شد. تمامی این موارد نشان از خاص بودن این محصول می باشد.

استخر بادی کودک مرد عنکبوتی از خاص ترین و جذاب ترین استخر های بادی است که در بازار موجود می باشد. این محصول علاوه بر یک استخر بادی ، یک اسباب بازی هم می باشد که قطعا این نکته سبب می شود تا شما با یک محصول چند کاره مواجه باشید. در واقع این موارد سبب می شود تا در انتخاب این محصول شما این موارد را هم در نظر بگیرید و با علم به این موضوع خرید خود را انجام دهید. در همین راستا نیز در این مطلب سعی داریم تا به صورت کامل ویژگی های استخر بادی کودک مرد عنکبوتی را برای شما شرح دهیم...

طراحی ظاهری و ساختاری

در اولین بخش از این مقاله سعی داریم تا به بررسی نوع طراحی و ساختار این محصول بپردازیم. در واقع شما باید به این نکته توجه کنید که این استخر از نظر نوع طراحی یکی از فوق العاده ترین استخر هایی است که در بازار وجود دارد. ساختار اصلی بدنه این محصول همان طور که در تصویر پیداست به صورت مربعی شکل است که این ساختار باعث شده تا شما یک محصول بی نظیر را شاهد باشید. هم چنین بخش جلویی این محصول نیز دارای یک فرو رفتگی می باشد که این فرو رفتگی جلوه این محصول را دو چندان جذاب کرده است.

در کنار این موارد نکته مهم دیگری که باعث شده تا این کالا خاص و بی رقیب باشد بحث دارا بودن یک اسباب بازی در بخش انتهایی این محصول است. این بخش به گونه ای به بدنه اصلی این محصول چسبیده است که باعث شده تا این محصول یک کالای چند منظوره به شمار رود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این بخش با ساختاری بیضی شکل طراحی شده است که قطعا یک ساختار خاص و منحصر به فرد می باشد.

در کنار این نکته شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول طرح هایی از مرد عنکبوتی را هم مشاهده کنید که این استخر با نام این محصول طراحی شده است و سر تا سر بخش های جلویی و اصلی این محصول نقش بسته است. هم چنین بر روی اسباب بازی این استخر نیز شما می توانید پنج عدد حلقه و دایره گرد را هم مشاهده کنید که این حفره ها باعث شده تا این اسباب بازی کاربرد داشته باشد. در واقع در کنار این محصول دو عدد حلقه بیضی شکل هم وجود دارد که کودک می تواند به صورت کامل این دو حلقه را به سمت حفره ها پرتاب کرده و بازی کند. این موارد همگی از ویژگی های طراحی و ساختاری این استخر بادی کودک به شمار می رود.

جنس و کیفیت محصول

در کنار این موارد حال باید به جنس و کیفیت این محصول هم اشاره کنیم. بدنه اصلی این محصول همانند خیلی از استخر های بادی دارای یک ساختار وینیل طرح دار می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با رویه ای از جنس وینیل و با طرح چرم شکل گرفته است که هم بسیار با دوام و با کیفیت بوده و هم از مقاومت بالایی برخوردار است. هم چنین کف این محصول نیز از نوع وینیل دو لایه طراحی و تولید شده است که استحکام و مقاومت بالایی دارد و باعث شده تا با توجه به ضخامت این بخش بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن در جهت تفریح کودک خود بهره مند شوید.

سایر ویژگی های محصول

در کنار مواردی که تا به حال به آن ها اشاره کردیم ، ساختار دو لایه این محصول در کنار عمق مناسبی که برای کودکان دارد یکی دیگر از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین در کنار این استخر شما می توانید یک عدد برچسب تعمیرات و همین طور دفترچه راهنما را هم مشاهده کنید که از هر یک از این موارد در مواقع مورد نیاز خود می توانید بهره مند شوید. علاوه بر این ها این محصول دارای وزن 3 کیلو گرم می باشد که با در نظر گرفتن این نکته شما قادر خواهید بود تا به سریع ترین شکل ممکن اقدام به جا به جایی و حمل و نقل این محصول کنید که یکی دیگر از مزایای استخر بادی کودک مرد عنکبوتی به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن این موارد پیشنهاد می کنیم تا این محصول را از دست نداده و آن را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 151 لیتر
طول 157 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
وزن   3 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ --
نوع پمپ ---
ساک حمل --
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...