استخر بادی کودک مرتفع اینتکس

intex 30002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مرتفع اینتکس را باید در دسته محصولاتی جای داد که از نظر ارتفاع نسبت به نمونه های مشابه خود بلند تر بوده و ایمنی را برای مودک شما ایجاد کرده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که ساختار اصلی این محصول به صورت چهار لایه بوده و این چهار لایه دقیقا بر روی هم قرار گرفته اند که همین عامل سبب شده تا ارتفاع این محصول نسبت به مدل های سه لایه بیشتر شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که رویه این محصول به صورت طرح دار بوده و به صورت بسیار مقاوم طراحی و تولید شده است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید به این محصول اطمینان کرده و ان را خریداری نمایید. هم چنین از این محصول می توانید برای کودک و خردسال خود استفاده کرده و نگران خارج شدن او از داخل استخر نشوید. در کنار این موارد باید به وزن کم این محصول هم اشاره کرد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را پس از راه اندازی ، جا به جا کنید. این استخر را می توانید با قیمت ارزان هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک مرتفع اینتکس از نمونه استخر های بادی اینتکس است که در ارتفاع بیشتری تولید شده و مناسب برای کودکان سنین پایین تر است ، با خرید استخر بادی کودک مرتفع اینتکس بی شک می توانید محیطی با طراوت و شاداب را در خانه و حتی در سفر ها برای فرزندان خود فراهم کنید . استخر بادی کودک مقابل از نظر کیفیت و ساختار نیز بسیار عالی بوده و زیبایی چشمگیری دارد به همین دلیل کودکان علاقه خاصی به استفاده از محصول دارند ، در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر راهنمایی های لازم را برای کسب اطلاعات تخصصی تر بیان کنیم پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر بادی بچگانه و دوست داشتنی از نظر طراحی ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی است چرا که شکلک های زیبایی بر روی بدنه بیرونی استخر طراحی شده است که کودک با دیدن آن ها روحیه شادی گرفته و با علاقه بیشتری به آب بازی می پردازد . ساختار محصول نیز به صورت 4 لایه یا 4 طبقه می باشد ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی از روی هم قرار گرفتن چهار حلقه بادی بر روی هم تشکیل شده است ، اینتکس این لایه ها را با استفاده از بهترین دستگاه های پرس عملیات پرسینگ را انجام داده و هیچ گونه درزی بر روی آن دیده نمی شود . این نوع ساختار کمک می کند تا دیواره ها در اثر فشار زیاد آب شکم نیاورده و بتوانند استحکام کافی را داشته باشند . بر روی هر یک از لایه ها همچنین دریچه هوایی وجود دارد که از آن طریق می توانید برای پر کردن باد اقدام کنید . از آن جا که اینتکس این محصول را برای کودکان طراحی کرده است قسمت کف محصول را به صورت بادی تولید کرده تا کودکان بر اثر برخورد با کف استخر آسیب نبینند .

جنس بدنه

استخر بادی کودک مرتفع اینتکس از بدنه تماما pvc ساخته شده است ، pvc استفاده شده در این محصول به صورت طراحی چرمی بوده و شفاف نیست به همین دلیل نیز طراحی های رویه استخر می تواند به خوبی خود را نشان دهند ، این جنس قدرت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد به همین دلیل نیز می تواند وزن آب را تحمل کند ، همچنین pvc ضد آب است و حتی اگر مدت های زیادی در مجاورت با رطوبت باشد هم آسیب ندیده و پوسیده نمی شود ، از مهم ترین نکات pvc می توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد ، چرا که این جنس از مواد غیر سمی ساخته شده و هیچ ضرری برای سلامت انسان ندارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر بادی بچگانه و دوست داشتنی اینتکس برابر با ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 60 سانتی متر ) است ، این ابعاد محصول را مناسب برای سنین زیر 6 سال کرده است و می تواند فضای ایده آلی برای آن ها باشد . وزن محصول در بسته بندی خود به کمتر از 3 کیلوگرم می رسد و از آن جا که بیشتر حجم استخر بادی را باد تشکیل می دهد در صورت جمع کردن ابعاد بسته بندی کوچک تری نیز دارد به همین علت می توان محصول را کاملا پرتابل و قابل حمل دانست . ظرفیت آبی که استخر بادی کودک مرتفع اینتکس می تواند در داخل خود جای دهد هم به 130 لیتر می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر بادی کودک فوق بسیار ساده است ، چه بسا شما می توانید با استفاده از پمپ باد دستی که مناسب ترین نوع پمپ باد برای این مدل استخر بادی می باشد ، محصولتان را در کمترین زمان از طریق دریچه های باد هر لایه باد کنید . در زمان باد شدن محصول از فشار دادن ، پریدن کشیدن و ... بپرهیزید ، از ضربه زدن با اجسام تیز و برنده و همچنین نزدیک کردن وسایل داغ جدا خود داری کنید ، پس از هر بار استفاده استخر را شسته و آن را خشک کنید . باد لایه ها نبایستی بسیار پر و یا بسیار خالی باشد . با این وجود شاید در برخی از مواقع استخر بادی شما آسیب دید ، در این جهت شما می توانید از بسته تعمیراتی که در کنار محصول قرار گرفته شده است استفاده کنید ، نحوه استفاده از برچسب های تعمیرات در داخل دفترچه آورده شده است .

سخن پایانی

با توجه به مطالب و ویژگی هایی که در رابطه با استخر بادی کودک مرتفع اینتکس گفته شد می توان به این موضوع پی برد که محصول فوق از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از نظر ساختار بسیار مقاوم است ، همچنین برای کودکان سنین زیر 6 سال مناسب است و در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعیمر با برچسب های تعمیراتی می باشد . فروشگاه تهران اینتکس محصول را با قیمت مناسب و ضمانت سلامت و اصالت کالا برای فروش گذاشته است .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 130 لیتر
طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...