استخر بادی کودک مربعی طرح زرافه

estakhr-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی طرح زرافه یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که این روزها می توان ان را مشاهده نماییم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا با دارا بودن ظاهر مربعی شکل و هم چنین لبه های کناری گرد سبب شده تا از سادگی خارج شده و یک ارگونومی جذاب را به شما هدیه دهد. ساختار کلی این محصول نیز به صورت سه لایه بوده که هر سه این لایه ها هم اندازه هم می باشند. هم چنین در کنار این موارد باید به رنگ این محصول هم اشاره کنیم زیرا بدنه این کالا ابی رنگ بوده و بر روی ان نیز طرح هایی از چندین زرافه هم به چشم می خورد که جلوه و نمای جذابی را به این محصول بخشیده است. هم چنین بخش داخلی این محصول نیز به صورت یکدست سفید رنگ خواهد بود که قرار گیری این رنگ ها در کنار هم باعث شده تا یک کالای دیدنی را مشاهده نماییم. این استخر بدنه ای مقاوم داشته و وزن کمی را هم دارا می باشد که می توانید ان را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک مربعی طرح زرافه

استخر بادی کودک مربعی طرح زرافه یکی از جدید ترین استخر هایی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است و ساختار این محصول به گونه ای است که می توانید از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لذت ببرید. یکی از خصوصیات مهم این محصول دارا بودن بدنه ای مقاوم و همین طور طراحی زیبا و چشم نواز است که باعث شده تا هر فردی با دیدن ان این محصول را جزو اولویت های خرید خود جای دهد. در همین راستا با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول ساختار این کالا است که این خود به دو بخش مجزا تقسیم می گردد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول بدنه ای سه لایه دارد که هر سه لایه هم اندازه هم بوده و به هم چسبیده می باشند که انگار بر روی هم قرار گرفته اند. هم چنین شکل و ارگونومی کلی این محصول نیز به صورت مربعی شکل است و لبه های ان هم به صورت گرد طراحی و تولید شده است که این عامل باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از یک محصول زیبا استفاده کنید. هم چنین در مورد رنگ های استفاده شده در داخل این کالا هم باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول از رنگ سفید در بخش داخلی خود بهره می برد و رویه خارجی این محصول را هم رنگ ابی شکل داده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول طرح چندین زرافه در دامان طبیعت به چشم می خورد که همین امر هم سبب شده تا زیبایی های این محصول بیش از پیش افزایش یابد.

جنس بدنه

در کنار زیبایی های طراحی و ظاهری این محصول که به ان ها اشاره کردیم ، این کالا از نظر جنس بدنه هم یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که با ضخامت مناسب و هم چنین طراحی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس وینیل تولید شده است که کف این کالا و دیگر بخش های این محصول را هم همین جنس تشکیل داده است. هم چنین ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.30 میلی متر می باشد که فوق العاده مقاوم و ضخیم خواهد بود.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم این کالا ساختاری مربعی شکل دارد و به همین دلیل است که طول و عرض این استخر هر دو 159 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 50 سانتی متر خواهد بود که نشان از بلند بودن و ارتفاع مناسب این کالا داشته و با اطمینان خاطر می توانید کودک خود را در داخل این محصول قرار دهید. ظرفیت اب این محصول نیز 340 لیتر خواهد بود که در کنار وزن 3.6 کیلو گرمی این کالا همگی از مزایای خوب این استخر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

بر روی بدنه اصلی این استخر چندین دریچه باد قرار گرفته شده است که با استفاده از ان ها شما می توانید به راحتی این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده نمایید. در تکمیل این جمله هم باید عنوان کنیم که برای باد کردن این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که با استفاده از ان قادر هستید تا به راحتی این کالا را راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که پس از باد کردن کامل این استخر شما می بایست سعی کنید تا این دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خراج نشود. هم چنین این محصول دارای دریچه های تخلیه اب هم می باشد که در مواقعی که قصد جمع اوری کامل این کالا را دارید می توانید با استفاده از ان اب داخلی را به صورت کامل تخلیه کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک مربعی طرح زرافه یک محصول شکیل و زیبا مناسب برای کودکان است که شرکت اینتکس ان را با ضرافت خاصی طراحی و تولید کرده است. هم چنین این محصول ارگونومی سه لایه را دارا می باشد که در کنار مقاومت فوق العاده این محصول و ضخامت لایه های ان ، با خیال راحت می توانید به این کالا اطمینان کرده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع مربعی
 طول 159 سانتي متر
 عرض 159 سانتي متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 340 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه های بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 وزن: 3.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...