استخر بادی کودک مدل گرد چراغ دار بست وی

bestway 51133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل گرد چراغ دار بست وی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان توسط شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت و طراحی متفاوتی می باشد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و مات بوده که دارای کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود دارد. در داخل پایین ترین لایه بدنه این استخر چند چراغ ال ای دی تعبیه شده که با روشن کردن آنها جلوه بسیار زیبایی به این استخر بخصوص در زمان پر بودن از آب خواهد داد. محصولی که دارای لبه های شیبدار بوده تا موجب جلوگیری از پخش شدن و خارج شدن آب شود. این محصول توسط کوچکترین پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی در هر مکانی قابل جمع شدن خواهد بود.

استخر بادی گرد چراغ دار بست وی

استخر بادی کودک مدل گرد چراغ دار بست وی یکی از زیبا ترین محصولات تولید شده در دسته بندی استخر های بادی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان است و به خاطر داشتن چراغ های LED تعبیه شده بر روی ان بسیار چشم نواز است. از این محصول می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول در مقایسه با بسیاری از استخر های موجود در بازار کاملا متفاوت و منحصر به فرد تر است. شکل ظاهری این محصول گرد بوده که شاید تنها وجه مشترک این محصول با سایر استخر ها باشد. لایه زیرین این محصول به صورتی است که ضخیم و گرد بوده رنگ ان یک دست نقره ای می باشد. بر روی این لایه یک سطح دیگر وجود دارد که مانند پنجره است و درون ان شیاری وجود دارد که یک شکل مستطیلی مشکی رنگ در مرکز ان دیده می شود. رویه این محصول هم برگرفته از طراحی لایه زیرین این استخر است با این تفاوت که ضخامت و حجم ان کمتر است. رنگ بندی این محصول به صورت یک دست نقره ای بوده و تنها بخش بیرونی ان و داخل پنجره ها که یک ناحیه سیاه رنگ دارد با بقیه نقاط تفاوت رنگی دارد. هم چنین داخل این استخر و کف ان هم سفید رنگ است که یکی دیگر از تفاوت های این محصول با بخش بیرونی ان است. اما مهم ترین خصوصیت این محصول چراغ های LED  تعبیه شده در زیر این محصول می باشد به گونه ای که در شب به طور کامل روشن کرده و یک استخر چشم نواز را برای مصرف کننده به وجود اورده است. از این استخر می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد که یکی دیگر از خصوصیات ان است. هم چنین این محصول دارای دریچه های تخلیه اب بوده تا اب را به طور کامل بتوان از ان خارج کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه در محصولات بادی یکی از مهم ترین گزینه ها و دلایل در انتخاب یک محصول است. در رابطه با این استخر باید بیان کرد که جنس رویه ان از نوع PVC با طرح رویه چرم است که علاوه بر استحکام بالا بر زیبایی های این محصول نیز افزوده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از جنس PVC مات می باشند که همان استحکام رویه را دارند. اما مهم ترین بخش این استخر جنس کف ان است که از نوع PVC دو لایه بوده و باعث شده تا تحمل وزن در این محصول بالا رفته و به راحتی اسیب نبیند.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیاتی که یک مشتری در هنگام خرید به ان اشاره می کند ابعاد و وزن یک محصول است. این نکته بدین منظور مهم است که مصرف کننده بتواند با خیال راحت از ان در هر مکانی استفاده کرده و نگران اشغال فضای زیاد توسط این محصول نباشد. این محصول دارای ابعاد ( قطر : 147 سانتی متر ، ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد. در رابطه با وزن این محصول باید گفت که 2.2. کیلو گرم کل وزن بسته بندی این استخر است که باعث شده به راحتی بتوانید ان را با خود حمل کرده و جا به جا کنید. ظرفیت آب این استخر هم 258 لیتر می باشد که یک ظرفیت خوب بوده و می توانید در مدت زمان کوتاهی این استخر را به طور کامل پر کرده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد. برای این کار کافی است ابتدا این استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس از طریق هر یک از محفظه های باد تعبیه شده بر روی ان اقدام به باد کردن این کالا کنید. البته در کنار این محصول پمپ باد وجود ندارد که می توانید ان را هم از سایت فروشگاه اینتکس به طور جداگانه تهیه کنید. درون بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید با استفاده از ان به صورت تصویری اموزش های لازم را فرا بگیرید. در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول هم رعایت دو اصل مهم حیاتی است. اولین نکته عدم جامپینگ به داخل این محصول است زیرا این کار از طول عمر و استحکام این محصول در بلند مدت می کاهد. دومین نکته هم این است که اشیا نوک تیز یا هر وسیله دیگری که ممکن است به این استخر اسیب برساند را باید از ان دور کرد. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی ان را حل کنید.

جمع بندی

استخر بادی گرد چراغ دار بست وی یکی از زیبا ترین تولیدات این شرکت بوده به گونه ای که مناسب برای استفاده کودکان می باشد. چراغ های LED تعبیه شده درون این محصول باعث شده تا یک استخر چشم نواز را مشاهده کنید. این محصول جای کمی را اشغال کرده و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین نصب و راه اندازی ان بسیار راحت می باشد. پیشنهاد می کنیم این محصول بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 258 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای چراغ های ال ای دی داخل بدنه
مناسب سنین کودکان
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...