استخر بادی کودک مدل خانگی

bestway 57095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانگی بست وی یکی از زیباترین نمونه های استخر بادی جدید از شرکت بست وی بوده که برای استفاده خانواده های طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که در بخش میانی از انحنای جذابی برخوردار می باشد. در بخش انتهایی این محصول یک صندلی بادی سرخود تعبیه شده که رنگی سفید با خطوط رنگارنگ و جذابی دارد. افراد می توانند برای استراحت و یا افتاب گرفتن از این صندلی استفاده کنند. بر روی دیواره مجاور این صندلی بادی سرخود یک جا لیوانی نیز طراحی شده تا افراد بتوانند نوشیدنی های خود را در زمان تفریح به همراه داشته باشند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری انعطاف پذیری و مقاوم استفاده می شود. این ساختار سازگار با محیط زیست بوده و در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده امکان استفاده دارد. به همین دللی و با توجه به امکان حمل و نصب اسان این استخر بادی می توانید محصول را در زمان سفر نیز  به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی خانگی بست وی

استخر بادی خانگی بست وی یکی از محصولات زیبا با ساختاری متفاوت بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده خانواده طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه منحصر به فرد بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی نظر مثبت خانواده ها را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با ساختار بدنه متفاوت با طراحی نواورانه بوده و اغلب تمایلی به خرید محصولات با طراحی بدنه کلیشه ای ندارند. از سوی دیگر محصولات ارائه شده نیاز به رعایت استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی افراد را در زمان استفاده تضمین کند. در میان استخر های بادی معمولا محصولی که برای استفاده خانواده ها بوده از تعداد کمی تشکیل می شود. بر همین اساس استخر بادی خانگی بست وی به بازار های جهانی عرضه می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که از انحناهای زیبایی تشکیل می شود. بدنه این محصول کاملا ابی رنگ بوده که لبه بالایی ان سفید می باشد. به همین دلیل ارامش را به شما هدیه می دهد. در بخش انتهایی داخل مخزن استخر یک صندلی بادی سرخود تعبیه شده است. این صندلی کاملا سفید رنگ بوده که بر روی ان خطوط موازی رنگارنگی به چشم می خورد. در بخش دیواره محصول بالای این صندلی نیز یک تکیه گاه سر سرخود بادی به عنوان بالش بادی قرار دارد. از این بخش می توانید برای گرفتن حمام افتاب استفاده نمایید. بر روی دیواره کناری این صندلی یک جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید در زمان تفریحات ابی نوشیدنی خود را به همراه داشته باشید.

جنس بدنه

مصرف کنندگان اغلب در زمان خرید به دنبال تهیه محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با رویه چرم استفاده می شود. این ساختار نرم و انعطاف پذیر بوده و دوامی بالا دارد. برای تولید کف محصول از پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. از این محصول می توانید با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این استخر بادی کودک با توجه به وزن بدنه 12.5 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که طولی برابر 305 سانتی متر و عرضی معادل 198 سانتی متر می باشد. ارتفاع 78 سانتی متری این محصول تا بالای تکیه گاه صندلی بادی سرخود ان در نظر گرفته شده که ظرفیت داخلی ان 180 لیتر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول بعد از خارج کردن ان از بسته بندی ابتدا ان را در فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه و پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی همراه محصول اقدام به راه اندازی محصول کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا پرش بر روی دیواره های ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی خانگی بست وی محصولی با ساختار پرتابل و طول عمری بالا بوده که در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده قابل استفاده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 180 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 78 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.5 کیلوگرم
 دارای ساختار دو قسمتی
دارای صندلی بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...