استخر بادی کودک متوسط طرح دار

intex 23875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک متوسط طرح دار

استخر بادی کودک متوسط طرح دار یکی دیگر از پروفروش ترین محصولات کارخانه بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. بر روی هریک از این لایه ها دارای دریچه ها باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این نوع طراحی بدنه موجب افزایش طول عمر محصول و ساختار منعطف بدنه استخر بادی شده است. بر روی بدنه این محصول تعدادی تصویر انیمیشنی با رنگبندی بسیار شاد به چشم خورده که بر روی بدنه آبی رنگ آن طراحی شده اند. این نوع طراحی ظاهری بر اساس علایق کودکانه انتخاب شده است. جنس بدنه محصول را از پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم و بادوام و کاملا انعطاف پذیر تولید کرده اند. به همین دلیل می توانید از این استخر بادی در تمامی شرایط اب و هوایی و فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک با بدنه بادوام و قیمت مقرون به صرفه می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک متوسط طرح دار

شرکت های تولیدکننده محصولات بادی خصوصا استخر های بادی در سال های اخیر سعی کرده اند تا با تولیدات متنوع و طرح دار خود سعی کنند تا رضایت مشتریان را به دست اورده و فروش خود را افزایش دهند. به همین منظور نیز باید عنوان کنیم که یکی از محصولات جدیدی که در همین دسته بندی به تازگی روانه بازار شده است ، استخر بادی کودک متوسط طرح دار می باشد که با بهره مندی از طرح و نقش فوق العاده ای که دارد در بازه زمانی کوتاهی فروش زیادی را کسب کرده است که در این مطلب به این مورد هم اشاره خواهیم نمود....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین عاملی که می توان در خصوص طراحی و ساختار یک استخر بادی و خصوصا استخر بادی کودک متوسط طرح دار اشاره کرد بحث طراحی صورت گرفته در این محصول می باشد که با بهره مندی از جدید ترین تکنولوژی های ساخت و تولید به گونه ای صورت گرفته است که قطعا رضایت مشتریان را به دست می اورد. در تکمیل این بحث باید عنوان کنیم که ساختار این استخر به صورت گرد شکل گرفته است که قطعا این عامل باعث شده تا استفاده از این استخر ساده تر بوده و بتوانید به راحتی از این محصول بهره مند شوید. هم چنین گرد بودن این استخر در کنار سه لایه بودن بدنه اصلی این محصول نیز سبب شده تا این محصول ارتفاع مناسبی را هم در اختیار کودک شما قرار دهد. بحث بعدی هم در مورد نوع طراحی این محصول به رویه طرح دار این کالا تعلق می گیرد که بر روی بدنه این محصول می توانید طرح هایی از انیمیشن های جدید را مشاهده کنید که قطعا جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. شفافیت بدنه اصلی این محصول در کنار رنگ های شاد و جذاب این استخر از مهم ترین نکاتی است که می توان در خصوص این استخر فوق العاده به ان ها اشاره کرد.


کیفیت و جنس بدنه

مسئله بعدی که مورد توجه خانواده ها و خریداران عزیز می باشد و اهمیت فوق العاده ای به این امر دارند بحث کیفیت این محصول است که باید با اطمینان از ان سعی در خرید این محصول کنند. در همین رابطه و به همین منظور باید عنوان کنیم که این استخر با بهره مندی از جنس رویه PVC شکل گرفته است که یک جنس با دوام و با کیفیت به شمار می رود. هم چنین ساختار دو لایه و ضخیم این محصول خصوصا در بخش کف این استخر نیز باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به این استخر اطمینان نمایید.

شیوه راه اندازی و حمل و نقل

این محصول در یک بسته بندی بسیار کوچک به شما عرضه خواهد شد که این امر باعث شده تا شما بتوانید به راحتی این محصول را حمل و نقل نمایید. این حمل و نقل ساده یکی از خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود که شما در هر زمان و مکانی می توانید ان را در اختیار داشته باشید. مسئله بعدی در خصوص این استخر بحث شیوه راه اندازی استخر بادی کودک متوسط طرح دار می باشد که قطعا یک روش ساده ای را داراست و در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل می توانید این استخر را راه اندازی نمایید. به همین منظور می توان عنوان کرد که بر روی بدنه این استخر شما می توانید دریچه های باد را مشاهده کنید که به وسیله همین دریچه ها و با استفاده از یک پمپ باد در کمترین زمان ممکن راه اندازی بخش اصلی بدنه این استخر صورت می پذیرد. مسئله بعدی هم بحث پر کردن این استخر با اب و یا حتی توپ های بادی است که این عامل یک مورد اختیاری بوده و شما قادر خواهید بود تا به سادگی این فرایند را هم انجام دهید تا بتوانید از این استخر بهره مند شوید.

جمع بندی

استخر بادی کودک متوسط طرح دار یکی از محصولات جدید و جذابی است که برای کودکان زیر 5 سال یک محصول عالی و تفریحی خوب به شمار رفته و با کیفیت و طرح و نقش زیبا و همین طور قیمت مناسبی که دارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 920 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات استخر بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...