استخر بادی کودک لوبیایی با کف طرح دار

bestway 54136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی با کف طرح دار از سری استخر های بادی مخصوص سنین کودکان و نوجوانان بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. استخری زیبا و شیک که از رنگبندی داخلی ملایمی نیز برخودار است. این استخر ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که به خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. اما قسمت کف این محصول کمی متفاوت طراحی شده و از حالت شبرنگی بهره مند است. هنگامی داخل این کالا را از آب پر مکی کنید، نمای بسیار زیبایی را به داخل استخر خواهد داد. همچنین ابعاد و ظرفیت این کالا به اندازه ای بوده که می تواند همزمان برای 2 نفر نیز استفاده شود. از کاربرد های دیگر این استخر می توان به استفاده از آن به عنوان وان بادی اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن وزن بسیار مناسب و قابل حمل و همچنین راه اندازی سریع توسط انواع پمپ های باد دستی و برقی اشاره کرد.

استخر بادی لوبیایی با کف طرح دار

استخر بادی لوبیایی با کف طرح دار و همچنین با لامپ LED داخلی سرخود یکی از شیک ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین کودکان تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس با کیفیت و مقاوم بوده و با طراحی و ارگونومی شیک سبب شده تا علاقه مندان زیادی را به خو جلب کند. این کالا برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر بادی کودک لوبیایی از آنجایی که از نامش پیداست طراحی و ارگونومی لوبیایی شکل داشته که بسیار خوش فرم و کودک پسند می باشد. این کالا در واقع از دو سر بزرگتر و میانه باریک بهره برده که می تواند با توجه به طراحی بسیا خوب خود برای دو الی سه کودک مورد استفاده قرار گیرد. دیواره این محصول به صورت دو طبقه ای طراحی شده که و کف آن نیز به صورت طرح دار می باشد. اما قابلیت مهمی که در طراحی این محصول پیاده سازی شده استفاده از لامپ های LED در لایه های پایینی دیواره استخر می باشد. به گونه ای که هنگام رونش شدن زیبایی خاصی را به استخر بخصوص در زمان شب خواهد داد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با روکش طرح چرم و مات بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و دمای آب افزایش می دهد. این بدنه در واقع به گونه ای طراحی شده در به راحتی بتوان در فضای باز نیز با خیالی آسوده استفاده کرد. قسمت کف این استخر از نوع PVC دو لایه بوده که از طراحی زیبایی بر روی آن استفاده شده است. بین دیواره های PVC این استخر نیز از باد حاصل از پمپ باد خواهد بود. اما بدنه این محصول می تواند در برابر برخی از اتفاقات عادی مقاومت خوبی داشته باشد ولی در صورت برخورد اشیای تیز به بدنه آسیب خواهد دید.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعادی که برای تولید این استخر بادی در نظر گرفته شده برابر (طول: 280 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ف ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو الی 3 کودک خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در صورت راه اندازی و استفاده در هر مکانی جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول معادل 556 لیتر بوده که ظرفیتی مناسب برای تفریحات آبی فرزندان شما خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

استخر بادی لوبیایی از راه اندازی بسیار آسوده ای همانند سایر استخر های بادی برخوردار بوده که زمان کمی را نیز از مصرف کننده خواهد گرفت. در ابتدای هر چیزی باید آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس و در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید با توجه به سایز دریچه باد این استخر نازل پمپ باد مناسب آن دریچه ها را به آن متصل کرده و اقدام به باد کردن نمود. در زمان باد کردن باید به این نکته توجه داشت این کالا را به اندازه ای باد نکرد که حالت سفت را به خود بگیرد زیرا که سبب آسیب رسانی به درز های آن می شود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد استخر را توسط دست و یا به وسیله انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به انجام این کار نمایید.

شیوه نگهداری و حفاظت از استخر

استخر های بادی ساده ترین روش های نگهداری و محافظت را داشته و تنها کافیست انواع اشیای تیز را از بدنه آن دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ جلوگیری نمود. همچنین محل راه اندازی و استفاده از این کالا خود می تواند در حفاظت از این محصول تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

سایر ویژگی ها

این کالا دارای ویژگی هایی همچون طراحی ای با ظرفیت آب بالا و همچنین کف طرح دار بوده و از وزن بسیار مناسبی برای حمل در هر مکان بهره می برد. اما ویژگی بسیار جالب دیگر این کالا داشتن چراغ های LED در لایه پایینی این کالا بوده که می تواند به زیبا سازی این استخر کودک کمک شایانی کند. هر کدام از چراغ های تعبیه شده در این کالا از رنگ های مختلفی بهره می برند.

نوعخانگي
ظرفيت 556 ليتر
طول 280 سانتي متر
عرض 157 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 دارای کف طرح دار
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...