استخر بادی کودک فیل

bestway 53034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک فیل

استخر بادی کودک طرح فیل یکی از جدیدترین و مهیج ترین استخر های بادی مقرون به صرفه تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین کودکان و حتی خردسالان تولید شده است. این کالا با دیواره ای گرد دو لایه شکل زیبایی را به این استخر بخشیده اند. دیواره هایی که از طراحی های کودک پسندانه ای با رنگ ملایم بهره می برند. در قسمت پشتی این استخر که سر فیل در آن قرار دارد یک فواره یا آبپاش قرار داده شده که برای استفاده در تابستان گزینه کاملا مناسبی است. تنها کافیست یک شلنگ آب را به قسمت انتهایی آن وصل کنید سپس با فشردن بخش بادی میان استخر آب به درون آن جاری خواهد شد، این نوع ساختار که از سوی بست وی به کار گرفته شده است برای اولین بار می باشد که در استخر های بادی قرار گرفته و بسیار خلاقانه و دوست داشتنی می باشد.. این مصحول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش براق دارد اما کف آن به صورت ساده و تنها با یک درچه تخلیه طراحی شده است، از همین رو در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود.

استخر بادی کودک فیل

استخر بادی کودک در طرح فیل یکی از جدید ترین استخر های بادی کم عمق شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان تولید شده است. این محصول دارای کیفیت بدنه مناسبی بوده که امکان استفاده در فضای باز را فراهم می کند. این استخر بادی نیز همانند همنوعان خود دارای ویژگی های جدید در خود بوده که باعث سرگرمی بیشتر فرزندان شما در زمان استفاده خواهد شد. استخر های بادی ای که دارای عمق کم بوده مسلما برای شما گزینه ای مناسب نبوده و تنها برای تفریحات آبی بهترین گزینه خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این استخر در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت گرد بوده که از یک عروسک فیل بادی به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده است. در واقع عروسک بادی طرح فیل که روی بدنه پیاده سازی شده عملکرد آبپاش را خواهد داشت. البته این آبپاش بادی توسط آب درون خود استخر کار می کند. به این صورت که یک اهرم گرد بادی در قسمت میانه استخر طراحی شده که مانند پمپ های باد پدالی با فشار دادن آن آب به صورت فواره از عروسک فیل به داخل استخر پخش خواهد شد. این قابلیت اضافه شده به استخر های بادی از جدید ترین قابلیت های تفریحی استفاده شده در انواع استخر های بادی بوده که اکثرا برای استخر های کم عمق به کار می رود.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم و براق بوده که از کیفیت و ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت باعث می شود تا حمل و جا به جایی این کالا را بیش از پیش آسوده تر کند. در صورتی که هر آسیبی به هر نقطه ای از بدنه وارد شود به راحتی توسط تعمیرا کاران شرکت اینتکس و یا به وسیله بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی طرح فیل برابر (طول: 167.9 سانتی متر ف عرض: 150.9 سانتی متر ف ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی 2 الی 3 کودک خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های باد شده این بدنه را شامل می شود. البته زمانی که این محصول را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری قابل جای دادن باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 20 سانتی متر خواهد بود. با این وجود ظرفیت آب 135 لیتری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی این استخر نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

به دلیل اینکه همراه این استخر هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده می بایست برای راه اندازی آن یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. سپس با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز  های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد، از همین رو رعایت مقدار باد زدن به این استخر بادی می تواند در سلامتی آن بسیار موثر باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا از آسیب های احتمالی دور بماند.

جمع بندی

استخر بادی طرح فیل محصولی جدید از شرکت بست وی یکی از کم عمق ترین و سبک ترین استخر های بادی تفریحی آبی بوده که برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این محصول از آبپاش تعاملی برخوردار بوده که با فشار پا شروع به کار خواهد کرد. محصولی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس قابل عرضه در کمترین زمان به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 167.9 سانتی متر
 عرض 150.9 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 ظرفیت آب 135 لیتر
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای آبپاش
 رده سنی: 3-6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...