استخر بادی کودک طرح کفشدوزک

intex 30001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کفشدوزک محصولی منحصر به فرد با طراحی شکیل و زیباست که این بار یکی از تولیدات جدید شرکت اینتکس بوده و از کیفیت بالایی هم بهره می برد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که کودک شما پس از راه اندازی محو رویه و طرح ان شده و قطعا او را خوشحال خواهید کرد. هم چنین راه اندازی این استخر در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود که همین عامل از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. داشتن وزن کم و راحتی در حمل و جا به جایی این محصول هم از دیگر خصوصیات مهمی است که مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. علاوه بر این ها این محصول ساخته شده از رویه طرح چرم بوده و از جنس PVC طراحی گردیده است که مقاومت بالایی را دارا می باشد. این محصول زیبا و جذاب را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

استخر بادی عمیق کودک طرح کفشدوزک

به جرات می توان گفت که استخر بادی کودک طرح کفشدوزک یکی از زیباترین و مهیج ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس ان را در سال جدید میلادی روانه بازار کرده است. این کالا با بهره گیری از ظاهری فوق العاده خاص و با داشتن طرح کفشدوزک بر روی خود سبب شده تا افراد مجذوب ان شوند. در همین خصوص هم قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد کامل خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید در خصوص طراحی و ارگونومی این محصول با شما سخن بگوییم. این محصول ظاهری مستطیلی شکل دارد و لبه های کناری ان نیز به صورت گرد طراحی شده است تا کودک شما نرمی و راحتی را در داخل این استخر احساس کند. ساختار کلی این محصول هم به صورت چهار لایه و با بهره گیری از چهار طبقه روی هم قرار گرفته شده و هم اندازه شکل گرفته است که این محصول را به شکل درست پیاده سازی کرده است. بر روی بدنه این محصول هم چنین علائم هشدار دهنده و مراقبتی هم به صورت لاتین حک شده است که می توانید ان را هم مطالعه نمایید. دو نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به رنگ و طرح ان تعلق می گیرد. این محصول رویه ای با رنگ ابی دارد و بر روی ان نیز چندین قلب و همین طور چندین کفشدوزک در ابعاد مختلف نقش بسته است که فوق العاده زیباست. هم چنین بخش داخلی این محصول را هم رنگ سفید تشکیل داده است که بسیار دیدنی می باشد.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع PVC با رویه طرح چرم دارد. این رویه سبب شده تا اطمینان خاطر شما بیشتر شده و با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از نوع PVC شفاف طرح دار تولید گردیده است و کف این استخر هم از نوع PVC دو لایه تشکیل شده است که تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بالای طراحی و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول مناسب برای استفاده کودکان زیر 6 سال می باشد. هم چنین این استخر در مجموع 2 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک و پرتابل خواهد بود.  نکته مهم دیگر در خصوص این استخر به ابعاد ان پس از راه اندازی تعلق می گیرد که طول ان 120 سانتی متر ، عرض ان 95 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 45 سانتی متر خواهد بود. علاوه بر این ها ظرفیت اب داخلی این محصول هم 190 لیتر می باشد که به سادگی می توانید ان را پر کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این استخر بادی شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. این پمپ باد می تواند دستی و یا برقی باشد که ترجیحا اگر از نوع برقی ان استفاده کنید می توانید به راحتی این محصول را باد کرده و زمان کمتری را صرف این کار کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که در هنگام باد کردن این محصول شما می توانید به سادگی دهانه و دریچه های باد را پیدا کنید تا به سرعت عمل باد کردن را انجام دهید. پس از باد کردن این محصول شما می توانید به راحتی ان را از اب پر کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده کنید که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. تمام این موارد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید. برای نحوه مراقبت از این محصول هم پیشنهاد می کنیم تا به دفترچه راهنمای موجود در کنار بسته بندی این کالا مراجعه کرده و اموزش های لازم و کافی را از ان فرا بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح کفشدوزک یک محصول بسیار زیبا و در عین حال مقاوم است که قابلیت استفاده در فضای باز را هم دارا بوده  و مناسب برای کودکان زیر 6 سال می باشد. هم چنین راحتی در حمل و نقل این محصول و راه اندازی سریع و اسان این کالا هم از دیگر خصوصیات ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این استخر را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 190 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...