استخر بادی کودک طرح کارتونی پو

44111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کارتونی پو یکی از جذاب ترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که مناسب تفریح کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است . این استخر بادی از سه محفظه با دریچه هوای مجزا تشکیل شده است که این امر موجب شده که قادر به تعیین ارتفاع آن باشید . بدنه آن از جنس پی وی سی رنگی در نظر گرفته شده است که دارای طرح هایی زیبا و کارتونی بر روی بدنه بوده که زیبایی محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . ساختار این استخر بادی کودک به صورت سه طبقه می باشد یعنی از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است . این نوع طراحی باعث شده تا فشار آب به دیواره ها کمتر شود و استحکام بدنه در برابر وزن آب بیشتر شود .

همچنین به منظور افزایش کیفیت و استحکام آن، قسمت زیرین این استخر بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است که استفاده از آن را در فضای باز میسر می نماید زیرا این جنس در برابر اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است ، شما حتی می توانید از استخر بادی خود به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده کنید زیرا آب نیز هیچگونه آسیبی را به بدنه نخواهد رساند . همچنین به دلیل نوع طراحی آن، کودک شما قادر به استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز می باشد . استفاده از پی وی سی با کیفیت در ساخت این محصول طول عمر بالایی به آن بخشیده و در صورت عدم برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن مدت زمان طولانی تری در اختیار شما خواهد بود . وزن آن در حدود 2 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد. برای تهیه استخر بادی کودک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

استخر بادی کودک طرح کارتونی پو از سری استخر های زیبا و دوست داشتنی کودک با بدنه بادی می باشد که می توانید با خرید آن ، بستر های آبی شاد و جذابی را برای کودکان خود در خانه و حیاط ، ایجاد کنید تا در فصل های گرم سال بتوانند از آن استفاده کنند و به بازی بپردازند . از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، بنابراین می توانید در فصل های سرد نیز استخر را از توپ های بادی پر کنید تا بازی های دیگری را برای کودک خود فراهم نمایید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح کارتونی پو ، شما را با ویژگی های ساختاری و ... محصول آشنا کنیم .

تولید و ساخت

تنوع در استخر های بادی بسیار زیاد بوده و همین مسئله باعث شده است تا خریداران بتوانند با سلیقه و علاقه کودک خود ، استخر بادی محبوبشان را خریداری کنند . تولید کنندگان طراحی های مختلفی را برای تولید استخر های بادی در نظر گرفته اند ، به عنوان مثال استخر بادی کودک طرح کارتونی پو با طراحی سه لایه یا سه طبقه ساخته شده است ، یعنی دیواره های آن از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است ، این نوع ساختار باعث استحکام بیشتر استخر می شود چرا که ساختار تک لایه به خوبی سه لایه نمی تواند فشار و وزن آب را تحمل کند . همچنین اگر استخر به صورت تک لایه ساخته شود در صورت سوراخ شدن بدنه ، کل استخر دچار آسیب خواهد شد . هر حلقه بادی دارای دریچه جداگانه از نوع Dual Lock می باشد که حتی در صورت باز ماندن درب دریچه باد آن خالی نمی شود . برای راه اندازی این استخر ها بایستی از پمپ های باد با نوک سوزنی استفاده کنید .

جنس استخر بادی

می توان گفت تمامی استخر های بادی اورجینال و اصل از بدنه های pvc ساخته شده اند ، چرا که این جنس در برابر رطوبت ، حرارت و نور خورشید مقاوم است ، از طرفی مواد اولیه آن شیمیایی نیست ، به همین علت طول عمر آن بالا بوده و هیچگونه آسیب های پوستی را در برخورد با بدنه در پی نخواهد داشت . به همین منظور استخر بادی کودک طرح کارتونی پو نیز از pvc ساخته شده است ، اما از آن جا که محصول بادی است و لایه های استفاده شده در بدنه نازک می باشد باید در حفظ و نگهداری از استخر کوشا باشید . قسمت کف استخر نیز از همین جنس اما با ضخامت بیشتر و ساختار چند لایه ساخته شده است .

راه اندازی استخر

بیشتر افراد برای راه اندازی استخر های بادی کودک خود که اغلب کوچک نیز هستند از دهان کمک میگیرند ، اما شاید در طولانی مدت و یا استفاده مکرر از استخر ، این امر خسته کننده باشد ، از این رو بهترین توصیه این است که از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی برای راه اندازی استخر بادی کودک خود استفاده کنید ، پمپ های باد دستی قدرت کمتری از پمپ های برقی دارند به همین دلیل به راحتی می توانید باد استخر را کنترل کنید تا به آن آسیبی وارد نشود . قیمت پمپ های باد دستی مناسب برای محصولات بادی نیز چندان گران قیمت نیستند . شما بایستی قبل از راه اندازی محل خوب و مناسبی را نیز جهت راه اندازی و قرار دادن استخر انتخاب کنید ، به عنوان مثال زمین های آسفالتی یا شن و ماسه ای زمین خوبی برای راه اندازی نیستند ، در نقطه مقابل آن زمین های چمنی و زمین هایی که خاک نرم دارند یا سرامیک هستند بهترین محل برای نصب استخر بادی می باشند ، شما می توانید از انواع زیرانداز برای نرم تر شدن زمین استفاده کنید تا استخر آسیب نبیند .

توصیه ها و تعمیرات استخر بادی

بهترین توصیه این است که از محصولات بادی به خصوص استخر های بادی کودک به خوبی مراقبت کنید و به کودکان خود بیاموزید تا به بهترین شکل از استخر استفاده کنند . شایع ترین آسیب دیدگی ها در بدنه استخر بادی کودک توسط کودکان اتفاق می افتد ، لذا بهتر است در هنگام استفاده به آن ها لباس های بدون سگک بپوشانید و آن ها را از چنگ زدن و خراش دادن بدنه یا گاز گرفتن استخر نهی کنید . در صورت ایجاد آسیب دیدگی نیز جای نگرانی نخواهد بود ، در کنار برخی از استخر های بادی ، بسته های تعمیراتی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید استخر را تعمیر کنید ، در صورت نبود این بسته ها نیز می توانید به تعداد دلخواه آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید . در بسته های تعمیراتی لیبل هایی وجود دارد که می توانید با آغشته کردن آن ها به چسب مخصوص تعمیر ، بر روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و آن محل را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد ، پس از آن استخر بادی به مانند روز اول کارایی خواهد داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت استخر بادی کودک خود با فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...