استخر بادی کودک طرح پو

44110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح پو یکی از جذاب ترین استخر های بادی کودک بوده که به صورت گرد طراحی شده و به همین جهت از فضای مناسبی برای تفریح چند کودک به صورت همزمان برخوردار می باشد . این استخر بادی از سه محفظه با دریچه هوای مجزا تهیه شده که با استفاده از این ویژگی قادر به تعیین ارتفاع آن خواهید بود. همچنین کودک شما می تواند از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و ساعت ها خود را سرگرم نماید . بدنه این استخر بادی از جنس پی وی سی رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال منعطف می باشد. همچنین به منظور افزایش کیفیت و طول عمر آن قیمت زیرین آن از پی وی سی دولایه تهیه شده که این امکان را فراهم می آورد که با خیالی آسوده آن را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار دهید ، ساختار دو لایه در قسمت کف به محصول کمک می کند تا از قسمت کف کمتر آسیب ببیند .

یکی از شایع ترین آسیب دیدگی های استخر های بادی ، آسیب دیدن کف استخر ها می باشد چرا که در معرض ساییدگی قرار دارد ، از این بهترین توصیه این است که محل مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید و حدالامکان از زیر انداز استفاده کنید . وزن آن نیز اندک و در حدود 2 کیلو گرم می باشد که به سادگی و توسط کودک قابل حمل خواهد بود و نیز به موجب این امر می توانید در مسافرت ها نیز آن را همراه خود داشته باشید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید . محصولات بادی مانند استخر بادی کودک قابلیت تعمیر شدن دارند ، از این رو شما می توانید با بسته های تعمیراتی استخر بادی خود را ترمیم و پنچر گیری کنید .

استخر بادی کودک طرح پو از نمونه استخر های بادی طرحدار کودک می باشد که با طراحی متفاوت ساخته شده است و به دلیل ایکه طرح روی بدنه آن انیمیشن دوست داشتنی پو نقش بسته است با نام استخر بادی کودک طرح پو شناخته می شود . استخر های بادی با قابلیت راکد نگه داشتن آب در داخل خود می باشد ، از طرفی حجم بسته بندی آن بسیار کم است تا بدین ترتیب محبوبیت آن دو چندان شود ، چرا که می توانید با استفاده از استخر های بادی بستر های آبی را در خانه برای کودکان فراهم کنید و پس از هر بار استفاده آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کرد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح پو همراه ما باشید .

تولید و ساخت استخر بادی

یکی از متداول ترین طراحی های استخر های بادی ، استفاده از طراحی سه لایه می باشد ، همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، ساختار دیواره های آن در واقع متشکل از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، این سه حلقه بادی با استفاده از دستگاه های پرسینگ عالی ، به خوبی به یکدیگر متصل شده اند ، به گونه ای که هیچگونه درزی در میان آن ها وجود ندارد ، در قسمت زیرین استخر نیز از کفی استفاده شده است ، این استخر بادی از کفی ضخیم برخوردار است تا در صورت استفاده مداوم از استخر ، کف آن آسیب ندیده و ساییده نشود . هر یک از لایه ها دارای دریچه مجزا می باشد تا از آن طریق بتوانید استخر بادی خود را باد کنید . برخی از مدل ها دارای کفی بادی هستند ، اما استخر بادی کودک طرح پو کف صاف و غیر بادی دارد . قسمت داخل و خارجی این استخر دارای طرح بوده و کف آن به رنگ آبی می باشد ، رنگ آبی کف استخر به زیبایی استخر در هنگام پر شدن با آب کمک می کند .

جنس استخر

بدنه این استخر بادی از pvc ساخته شده است . یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن خریداران را به خود درگیر کرده است ، این است که چرا از پی وی سی برای ساخت بیشتر استخر های بادی و یا محصولات بادی استفاده می شود . لازم به ذکر است که مواد اولیه تشکیل دهنده pvc غیر سمی و شیمیایی می باشد از این رو هیچ آسیبی را به پوست نمی رساند و حساسیت ایجاد نمی کند ، همچنین این جنس در برابر رطوبت و اشعه های مضر و مخرب خورشیدی مقاوم است ، به همین جهت شما می توانید با خیال راحت استخر را در محیط های باز مانند حیاط خلوت راه اندازی کنید و کودکان خود را تشویق به بازی های مفرح آبی کنید .

راه اندازی استخر بادی

راه اندازی استخر بادی کودک بسیار ساده است ، در مرحله اول شما باید محل مناسبی را برای راه اندازی انتخاب کنید ، شما می توانید استخر را در محل های سرپوشیده مانند پارکینگ نیز راه اندازی کنید ، اما استفاده از استخر در زیر نور آفتاب نیز بلامانع است . زمین های شنی ، سنگی و آسفالت گزینه خوبی برای استفاده از استخر نیستند ، اما در مقابل آن زمین های سرامیکی و چمن بهترین محل برای استفاده از استخر می باشد . بهتر است از یک زیرانداز برای نرم تر شدن کف استخر استفاده کنید تا آسیب دیدگی از سمت کف استخر به حداقل برسد . بدنه استخر ها به دلیل نازک بودن آسیب پذیر هستند بنابراین نیاز است تا به خوبی از استخر در هنگام استفاده مراقبت کنید .

تعمیرات استخر بادی

در میان محصولات بادی استخر های بادی بیشترین تعمیرات را به خود اختصاص داده اند ، علت آن نیز استفاده کودکان از استخر می باشد که بیشتر با وارد کردن ضربه با اجسام تیز ، گاز گرفتن ، ناخن کشیدن و ... به استخر آسیب وارد می کنند ، پس بهترین راه این است که آموزش های لازم توسط والدین به کودکان داده شود ، اما در صورت آسیب دیدگی شما می توانید سوراخ های ایجاد شده یا پارگی های جزئی را با استفاده از بسته های تعمیرات ، ترمیم کنید . شما می توانید بسته تعمیرات خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و با توجه به دفترچه راهنما ؛ استخر را پنچرگیری کنید و یا محصول را برای نمایندگی ارسال کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...