استخر بادی کودک طرح پاپیلاپ

intex 57429

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک : PVC با روکش طرح چرم یکی از جذاب ترین و بهترین استخر بادی برای بازی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که از طرح کلبه ای بهره مند است. این محصول که به صورت یک کلیه و یا خانه بادی طراحی شده توسط PVC مقاوم با روکش طرح چرم ضد آب ساخته شده است. کالایی که با داشتن ابعاد (طول: 142 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) وزنی برابر 4 کیلوگرم داشته که می تواند به خوبی بر روی آن نیز شناور بماند.

استخر های بادی همواره از طراحی و ظاهری بسیار شیک و زیبا بهره مند هستند که تنوع بسیار زیاد آنها باعث شده است سیل گسترده ای از انتخاب ها برای مشتریان وجود داشته باشد. اینتکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده در میان محصولات بادی همواره تلاش کرده کالا های مقاوم و جذاب در عین حال کاربردی را تولید و روانه بازار کند یکی از استخر های این شرکت که تخت عنوان استخر بادی کودک طرح پاپیلاپ تولید شده است و با طراحی مشابه چادر های بادی که دارد نقش یک استخر آبی و استخر توپ را برایتان ایفا خواهد کرد. در ادامه با بررسی این محصول همراه ما باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر بادی بسیار متفاوت تر از سایر استخر های بادی موجود در کشور می باشد. از استخر های مشابه این شرکت می توان به انواع سایبان دار اشاره کرد که هیچکام از آنها توانایی رقابت با این استخر بادی را ندارند از این رو می توان این استخر بادی را یکی از متفاوت ترین استخر های بادی حال حاضر کشور دانست قسمت رویه آن از ترکیب رنگی قرمز و زرد ساخته شده. دیواره های آن زرد رنگ می باشد و سقف آن نیز قرمز بوده که ترکیب رنگی آن هم برای دختر بچه ها و هم برای پسر بچه ها مناسب است. از این رو می توان آن را یکی از بهترین های بازار دانست. به علاوه با طرح سگ روی بدنه و حالت کلبه سگی که دارد این استخر بادی زیبا تر شده و برای کودکان از جذابیت خاصی بهره مند است. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این استخر بادی بسیار خاص و منحصر به فرد است و می توان این ادعا را داشت که در حال حاضر هیچ استخر با این ابعاد تولید نمی شود. طول آن برابر با 142 و عرض آن نیز برابر با 117 سانتی متر بوده که فضای اشغال شده این چادر بوده و فضای داخلی آن کمی کوچکتر است. ارتفاع استخر نیز تا بالا ترین قسمت 122 سانتی متر بوده و فضایی که برای قرار گیری آبآن است حدود 25 سانتی متر می باشد. از این رو با یکی از بهترین استخر های بازار از نظر ابعاد و اندازه روبرو هستیم که حجم آب استانداردی را نیز در بر می گیرد. به علاوه با وجود وزن 4 کیلوگرمی آن می توان استخر را به سادگی حمل کرده و در هر محلی که قصد داشته باشید آن را به سادگی و توسط پمپ باد با شیوه ای که در ادامه به آن خواهیم پرداخت راه اندازی و استفاده کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

استخر های بادی باید برای مقاومت بیشتر در برابر آب از ماده متفاوتی ساخته شوند که فشار و ضربه را به خود جذب کرده و در صورت برخورد مستقیم با آب دچار پوسیدگی نشود. اینتکس نیز با آگاهی از این موضوع این استخر بادی را با لایه های بسیار مقاوم و ضد آب پی وی سی همراه کرده است که مقاومت بسیار خوبی داشته و در برابر پوسیدگی صدمه ای نمیبیند. بخش های کناری و زیرین تخت و بخش هایی که در معرض صدمه قرار دارند از لایه های بیشتر و ضخیم تری بهره می برند که باعث می شود فشار لازمه را در شرایط مختلف تحمل کند. 

روش نصب

برای راه اندازی این استخر بادی در ابتدا لازم است محلی را که کاملا تراز باشد و عاری از هر گونه شئ تیز باشد بیابید. بهتر است پیش ازنصب محل قرار گیری استخر را کاملا تمیز کنید. در ادامه نوبت به خارج کردن استخر از بسته بندی آن می رسد. استخر را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن آن می رسد. با توجه به اینکه این استخر بادی هفت محفظه باد جداگانه داشته ابتدا بخش اصلی پایینی را باد کرده و سپس 4 دیواره و سقف را باد کنید. در انتها نیز کف استخر را باد کنید. خوشبختانه کف استخر به صورت بادشو بوده و می تواند به خوبی نیاز شما را بر طرف کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...