استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس

intex 5646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس محصولی بادوام و منحصر به فرد از این کمپانی بزرگ بوده که با ظاهری جذاب و متقاوت در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که از سه طبقه تشکیل می شود. شکل ظاهری این محصول برگرفته از یک هندوانه بوده که دولایه زیرین بدنه کالا دقیقا مانند پوست هندوانه ترکیبی از طیف های مختلف سبز هستند. لایه بالایی و تمامی سطوح داخلی محصول نیز مطابق رنگ هندوانه قرمز با نقاط سیاه شده است. توجه داشته باشید هر کدام از این طبقه ها دارای دریچه های باد اختصاصی بوده که با استفاده از یک پمپ باد دستی و این دریچه می توانید محصول را راه اندازی نمایید. این محصول با ساختاری پرتابل طراحی شده است. زیرا با توجه به وزن کم و حمل و راه اندازی اسان خود شما می توانید به راحتی در سفر این کالا را همراه خود داشته باشید. برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده است. این نوع جنس بدنه از دوام بسیار بالا و خاصیت انعطاف پذیری برخوردار بوده به همین دلیل با اسودگی خاطر از این محصول در فضای باز استفده نمایید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس

استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس محصولی زیبا با ظاهری شاد و کودکانه از این کمپانی مشهور بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه باکیفیت و مقاوم تولید شده تا شما بتوانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی ان را به همراه داشته باشید. این محصول با ارگونومی ساخت زیبای بدنه و طول عمر بالای خود توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این کالا متفاوت به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی مناسب با نیاز خود توصیه می کنیم همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد داشته تا مطابق با علایق کودکانه باشد. از سوی دیگر محصول نهایی باید در بالاترین سطح کیفیت و استاندارد قرار داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین نماید. با توجه به نکات یاد شده استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس محصولی ایده ال است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که بدنه ان از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. ساختار ظاهری این محصول برگرفته از میوه محبوب کودکان یعنی هندوانه است. دو لایه زیرین محصول در بخش بیرونی مانند پوسته هندوانه تلفیقی از دو طیف رنگ سبز هستند. لایه بالایی و تمامی سطح داخلی محصول مانند داخل هندوانه از رنگ قرمز با نقاط مشکی تولید شده است.این ساختار بر اساس استاندارد مصرف کنندگان بالاتر از 2 سال در نظر گرفته می شود. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند تا در مقابل هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین جهت توجه به مرغوبیت جنس بدنه برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم حائز اهمیت است. در همین راستا این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که ساختاری مقاوم با نرمی و انعطاف پذیری بالا دارد. بخش کناری این محصول نیز از نوع پی وی سی طرح دار است. بخش کف محصول به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی فشار وارد به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. با توجه به ساختار یادشده شما می توانید از این محصول در فضای باز و سفر با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

از جمله نکات مثبت این استخر بادی جذاب قابلیت استفاده ان در سفر است. زیرا شما می توانید به سادگی این محصول 2 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول با ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری بالغ بر 168 سانتی متر بوده و ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان مجموعا 38 سانتی متر است. این محصول با ظرفیت داخلی 480 لیتر اب می تواند برای تفریحات ابی فرزند شما انتخاب مناسبی باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول تنها کافی ست از پرش و یا وارد کردن فشار سنگین به دیواره ان خودداری کنید. همچنین اجسام نوک تیز را به دیواره ان وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس محصول با ساختاری پرتابل بوده که امکان حمل و راه اندازی اسانی دارد. اگر قصد خرید این کالا منحصر به فرد را دارید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 38 سانتي متر
 وزن 2 کیلوگرم
 ظرفیت 480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...