استخر بادی کودک طرح همبرگر

bestway 57426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح همبرگر از سری استخر های بادی با ظاهری کودکانه و ساختاری سبک بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد خود برای کودکان بالاتر از 3 سال یک انتخاب منتسب می باشد. برای تولید بدنه این کالا مقاوم از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که ساختاری انعطاف پذیر و بادوام داشته و از طول عمر فوق العاده زیبایی برخوردار است. به همین جهت شما می توانید این کالا را در سفر و فضای باز همراه خود داشته باشید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب موجب افت کیفیت بدنه محصول نمی شود. این محصول ساختاری سه لایه داشته که هر لایه از ان توسط کی دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهد شد. بدنه این محصول برگرفته از ساختار یک ساندویچ همبرگر بزرگ طراحی شده که به زیبایی کالا می افزاید. شما می توانید از این محصول متفاوت به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

استخر بادی کودک طرح همبرگر

خلاقیت در تولید و ساخت استخر های بادی یکی از مواردی است که شما می توانید به راحتی با مشاهده جذابیت های انان بهترین گزینه را انتخاب کرده و محصول را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که یکی از شکیل ترین و خلاقانه ترین محصولاتی که این روز ها روانه بازار شده است ، استخر بادی کودک طرح همبرگر می باشد. این کالا امکانات و مزایای فوق العاده ای را هم دارا می باشد که در ادامه این مطلب به تک تک ان ها اشاره خواهیم نمود...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم و تصویر این محصول پیداست این کالا ظاهری شبیه به ساندویچ همبرگر دارد که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و تولید گردیده است. در همین راستا باید عنوان کرد که در ابتدا این استخر ظاهری سه لایه را دارا می باشد که به صورت گرد و روی هم قرار گرفته شده طراحی و تولید شده است. این سه لایه هر یک دارای طرح و نقش خاصی خواهد بود که زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را هم دارا می باشد. لایه زیرین و بالایی این استخر شبیه سازی شده طرح نان ساندویچی می باشد که بخش زیرین به صورت ساده و لایه بالایی دارای دانه های کنجد خواهد بود که این دانه ها نیز با رنگ سفید و به صورت کاملا طبیعی و جذاب طراحی و تولید گردیده اند. بخش میانی این محصول هم دقیقا شبیه به همبرگر بوده و دارای سس و گوجه و .. نیز خواهد بود. علاوه بر این ها بخش داخلی این استخر را هم شبیه نان کنجدی ساندویچی طراحی شده است که قطعا به جذابیت های این محصول بیش از پیش افزوده است.

جنس بدنه

در کنار زیبایی های ظاهری که این محصول دارا می باشد باید به جنس بدنه این محصول هم اشاره کنیم که قطعا مهم تر از طراحی این کالا خواهد بود. در همین راستا باید عنوان کرد که رویه این محصول از نوع PVC با طرح چرم طراحی و تولید گردیده است. این جنس بسیار مقاوم و رایج بوده و در بین استخر ها بسیار محبوب خواهد بود. هم چنین کف و بخش های کناری این محصول را هم PVC تشکیل داده است با این تفاوت که کف این کالا به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است و مقاومت و ضخامت بالاتری نسبت به بقیه نقاط دارد.

ابعاد و وزن

این کالا در قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد مناسب برای بازی و تفریح چند کودک به صورت هم زمان نیز خواهد بود و قطعا دارا بودن این ارتفاع از اسیب های احتمالی فرزند شما نیز جلوگیری خواهد کرد و شما می توانید با خیال راحت بر روی فرزند خود نظارت داشته باشید. هم چنین وزن 1.2 کیلو گرمی این محصول هم به راحتی باعث می شود تا بتوانید این کالا را حمل و نقل کنید. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت 145 لیتر خواهد بود که قطعا در مدت زمان رایجی پر خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به راحتی صورت خواهد گرفت و شما قادر خواهید بود تا با استفاده از یک مپ باد شخصی این کالا را به صورت کامل باد نمایید. در همین راستا باید عنوان کرد که شما پس از خرید یک پمپ باد باید به دنبال محفظه های باد موجود بر روی این محصول بگردید. پس از پیدا کردن ان ها نیز حال می توانید به راحتی هر یک را باز کرده و با قرار دادن پمپ باد در داخل ان ها به صورت جداگانه ان ها را باد نمایید. باد کردن این محصول هم بستگی به نوع پمپ باد شما خواهد داشت که ممکن است بین 3 تا 5 دقیقه این پروسه زمان بر شود. یکی از مواردی که باید به ان توجه ویژه ای کنید بحث این است که بیش از اندازه این کالا را باد نکنید. این مسئله بسیار مهم خواهد بود زیرا احتمال اسیب دیدن این کالا بسیار بالا خواهد رفت.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح همبرگر یک محصول جذاب ساخت شرکت بست وی می باشد که در سال جدید میلادی روانه بازار شده و دارای کف ساده رنگی و هم چنین وزن کم خواهد بود. تمام این موارد باعث شده تا این محصول به یک استخر پر فروش بدل گردد که می توانید ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 145 ليتر
قطر 122 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 1.2 کيلوگرم
 دارای کف ساده رنگی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...