استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر

bestway 52217

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح هلیکوپتر محصولی جدید و فوق العاده از شرکت بست وی می باشد که با طراحی زیبا و دوست داشتنی که دارد می تواند یکی از ابزار های بازی و تفریحی اصلی کودکتان باشد. این استخر بادی بدنه رنگارنگی داشته و از ترکیب رنگی زرد، آبی و قرمز در ساخت آن استفاده شده است جنس بدنه این استخر از وینیل بوده و در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. علاوه بر این، همراه این محصول 50 عدد توپ بدون پلیسه قرار داده شده است. با توجه به وزن بسیار کم و حجم بسته بندی کوچک این محصول می توان آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلفی نصب کرد.

استخر بادی طرح هلیکوپتر محصولی فوق العاده زیبا با قیمتی مناسب و کیفیت بالا بوده که توسط کمپانی بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با وزن کم بدنه و سهولت راه اندازی اسان یک همراه مناسب جهت استفاده در سفر به شمار می رود. به علاوه به دلیل رعایت اصول استاندارد در طراحی این محصول ایمنی کودکان در زمان استفاده کاملا تامین خواهد شد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای انتخابی مناسب و خرید استخر بادی توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مرتبط با کودکان در زمینه طراحی نیز به رعایت نکات دقیق بابت توجه به روحیات ان ها و همچنین رعایت استاندارد های مجاز برای حفظ امنیت ان ها حائز اهمیت است. ساختار کلی محصول مانند یک بیضی به شکل کامل هلیکوپتر با تمام جزئیات می باشد. بخش کفی محصول لبه های نسبتا پهنی داشته و در محفظه ان شاهد کاهش قطر خواهیم بود. این قسمت به رنگ قرمز با طراحی ابی و زرد است. بر روی محفظه محصول ساختاری سایبانی وجود داشته که به صورت بدنه هلیکوپتر طراحی می شود. در دو طرف بدنه دریچه های برای ورود و خروج کودک طراحی گردیده است. پره های بادی هلیکوپتر به رنگ زرد در بخش بالایی ان تعبیه می شود. رنگ بدنه محصول در بخش بیرونی ابی و در بخ داخلی کاملا زرد رنگ می باشد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 50 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه با رنگ هایی اد دریافت خواهید نمود. به همین جهت برای بازی کودک خود دیگر به تهیه توپ پلاستیکی مجزا وجود ندارد. توجه داشته باید به دلیل ساختار مرغوب این توپ ها در صورت استفاده مدوام در فضای خسکی و یا حتی داخل اب حساسیتی برای پوست کودک ایجاد نمی کند.

جنس بدنه

در پروسه تولید این محصول برای احترام به حقوق مصرف کنندگان و رضایتمندی ان ها از کیفیت و طول عمر بالای محصول از مرغوبیت ترنی ساختار جنس بدنه استفاده شده است. برای بخش کف محصول از جنس وینیل دو لایه استفاده می ود. این بخش به دلیل توان تحمل وزن محصول و تماس مستقیم با سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع ساختار علاوه بر نرمی و راحتی کودک در زمان باعث افزایش کارایی و طول عمر محصول می شود. جنس رویه محصول از نوع وینیل و بخش های کناری از وینیل رنگی ساخته می شود. به دلیل دوام بالای ساختاری کلی می توانید بدون دغدغه از طول عمر محصول در فضای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا این ساختار در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید کاملا مقاوم است. به علاوه شما می توانید از این محصول به عنوان استخر ابی نیز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب اسیبی به ساختار محصول وارد نمی کند.

ابعاد و وزن

این محصول بیضی شکل دارای طولی بالغ بر 140 سانتی متر و عرضی برابر 127 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع 89 سانتی متری محصول تا بالاترین حد مجاز سقف و پره های هلیکوپتر می باشد. ارتفاع بخش مخزن محصول در حدود 35 سانتی متر است. این محصول با توجه به وزن بسته بندی 3.5 کیلوگرمی خود به سهولت حمل می شود. اما توجه داشته داشته باشید در صورت استفاده به عنوان استخر بادی ظرفیتی معادل 50 لیتر را دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول نیز مانند سایر محصولات بادی به سهولت راه اندازی می شود. با خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در فضای مسطحی پهن کنید. بر روی بدنه محصول سه دریچه باد برای بخش های پره ها و بدنه و بخش میانی تعبیه میشود. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی و این دریچه ها می توانید در کمتر از 4 دقیقه از محصول استفاده نمایید. برای مراقبت از محصول تنها کافی ست از فرو مردن اجسام نوک تیز به بدنه ان پرهیز کنید. از پرش بر روی دیواره های ان نیز لازم بوده خودداری نمایید. نمایندگی مرکزی برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم خدمات پس از فروشی برای محصولات در نظر گرفته تا در صورت بروز اسیب های جدی محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنند.

جمع بندی

استخر بادی طرح هلیکوپتر محصولی جدید و زیبا با قیمتی مناسب از شرکت بست وی بوده که برای کودکان بالاتر از دو سال طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 140 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
سازنده بست وی
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل رنگی
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
رده سنی بالای 2 سال
به همراه 50 عدد توپ بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...