استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی

bestway 91015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی

استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی یکی از استخرهای بادی برند بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است . جنس این محصول وینیل دولایه می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متری که دارد از سری محصولات با کیفیت رویه بالا به حساب می آید . این محصول دارای طرح میکی موس می باشد که جذابیت بسیاری را برای کودک شما می تواند به ارمغان بیاورد . به  همراه این محصول 6 عدد توپ بازی کودک نیز وجود دارد که کودک شما می تواند علاوه بر آب تنی با آن ها نیز خود را سرگرم کند . رده ی سنی این محصول بالای 2 سال می باشد .همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می تواند از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . وزن این استخر بادی 3 کیلوگرم می باشد که به علت وزن کم و قابلیت حمل آسان می توانید از آن در سفر و یا حتی خانه نیز استفاده کنید . شما کاربران عزیز می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران تهیه کرده و از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان کامل را داشته باشید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی

استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی یکی دیگر از سری استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بسیار بالیی برخوردار است. استخر های بادی یک وسیله تفریحی بسیار مناسب و نشاط آور برای کودکان در فصل تابستان می باشد که با استفاده از آن همس حی نشاط دارند و هم تحرک. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. این طراحی به گونه ای است که تمامی کودکان را جذب خود می کند. قسمت بیرونی این محصول به صورت شطرنجی بوده قسمت لبه های آن نیز از سه رنگ آبی،قرمز و زرد تشکیل شده است که زیبایی به خصوصی به آن بخشیده است. بر روی این استخر چند عدد توپ بادی نیز وجود دارد که کودکان می توانند علاوه بر آب تنی، به بازی با توپ ها یز مشغول شوند. بدنه این محصول با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است و به سادگی دچار پوسیدگی نمی شود. بست وی در ساخت استخر های بادی ظرافت خاصی را به خرج می دهد و بسیار ریز بینانه به ساخت محصولات خود می پردازد و اجازه نمی دهد که هیچ گونه عیبی در ساخت محصولاتش وجود داشته باشد.

جنس :

یکی از مهمترین نکات در خرید یک محصول جنس آن محصول است. یعنی ما باید یالمان راحت باشد، محصولی که می خریم جنسش از چیست، چقدر دوام دارد و کیفیت آن چگونه است. بدنه این استخر همانند سایر استخر های بادی از وینیل طرح چرم می باشد. وینیل جنسی است که در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت خوبی دارد و به هیچ وجه در انواع دمای آب و هوایی دچار تغییر حالت نمی شود. کف این محصول نیز از وینیل دو لایه می باشد. دولایه بودن کف این استخر ها به این سبب است که سطحی نرم را برای کودکان فراهم کند. نرم بودن کف استخر های بادی به دو دلیل می باشد. که یکی از آنها نرم بودن و راحت بودن نشیمنگاه کودکان و دیگری هم ایمنی بودن آن است. تا هنگامی که کودک طی اتفاقی درون استخر زمین می خورد، آسیبی نبیند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

استخر های بادی باید به گونه ای طراحی شوند که فضای کمی را اشغال کنند تا اگر کسی خواست بتواند از آن در حمام به عنوان وان نیز استفاده کند. یا حتی بتوان از آن به عنوان استخر توپ در اتاق کودک استفاده کرد. طول این محصول 157 سانتی متر، عرض آن 157 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 94 سانتی متر می باشد که این ابعاد باعث شده تا این استخر تمامی استاندارد هارا دارا باشد. وزن این استخر بادی نیز 3 کیلو گرم بوده که شما می توانید به راحتی و به تنهایی آن را جا به جا کرده و حتی هنگام سفر آن را بدون هیچ دردسری با خود به مسافرت ببرید تا کودکان در سفر هم دارای یک وسیله تفریحی مناسب باشند. ظرفیت آب این محصول هم 151 لیتر است که با توجه به ارتفاع استخر، کاملا بی خطر بوده و هیچگونه خطری کودکان را تهدید نمی کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت :

استخر های بادی همانگونه که از اسمشان پیداست با باد کار می کنند. یعنی فضای داخلشان باید از هوا پر شود. برای این کار شما به یک پمپ نیاز دارید که می توانید انواع پمپ ها را در فروشگاه اینتکس با مراجعه به قسمت پمپ ها ببینید و هر کدام را که خواتید خریداری فرمایید. برای راه اندازی استخر ابتدا آن را بر روی سطح صافی قرار داده و دریچه ورودی هوای آن را باز می کنیم. سپس دهانع پمپ را درون دریچه کرده و منتظر می مانیم تا استخر باد شود. باد باید به قدری باشد که استخر شکل کلی خود را بگیر. اگر بیش از اندازه آن را باد کنیم دچار ترکیدگی می شود. همچنین به مرور زمان باید حواسمان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنیم. چرا که به ندرت درز های آن در اثر فشار بیش از حد هوا از هم باز شده و دیگر استخر قابل استفاده نمی باشد. یکی از نکاتی که باید در استخر های بادی رعایت کرد، این است که از برخورد جسم تیز با آنخا جلو گیری کنیم و آن را روی سطح صافی قرار دهیم.

جمع بندی :

استخر بادی کودک طرح میکی موس بست وی یکی از محصولاتی با کیفیت شرکت بست وی است. که این محصول می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان باشد تا بتوانند هم در آن آب تنی کنند و هم تحرک داشته باشند که این خود یک نوع ورزش است و همانند بازی های رایانه ای به سلامتی کودک آسیب نمی رساند و می توان از لحاظ روحی و روانی هم برای آنها مناسب باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 151 لیتر
طول 157 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
وزن   3 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ --
نوع پمپ ---
ساک حمل --
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...