استخر بادی کودک طرح میکی موس اینتکس

intex 30020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح میکی موس اینتکس محصولی با رنگ صورتی و طرح و نقش برگرفته از انیمیشن محبوب میکی موس است که در بین دختران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این کالا ساختاری چهار لایه دارد به گونه ای که کودک شما به راحتی در داخل این محصول می تواند قرار گرفته و از یک تفریح ابی فوق العاده لذت ببرد. این محصول مناسب برای کودکان زیر 6 سال است و ارتفاع مناسبی هم دارد که هم برای خردسالان و با استفاده از تیوپ بادی قابل استفاده بوده و هم برای دیگر کودکانی که قد ان ها بزرگتر از 60 سانتی متر است نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. هم چنین این محصول ابعاد استانداردی را هم در بر گرفته است که به راحتی می توانید از این کالا در داخل حمام ، حیاط و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از تنها نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت ارزان خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک طرح میکی موس اینتکس از سری محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که جهت استفاده کودکان طراحی و تولید شده است . این محصول با توجه به جنس و طراحی بدنه و همچنین ابعاد و ارتفاع مناسب ، گزینه ایده آلی برای کودکان زیر 6 سال می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این محصول زیبا پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

نکته بسیار مهم در انتخاب و خریداری یک محصول شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . به خصوص محصولی که جهت استفاده کودکان طراحی شده است مستلزم ظاهری زیبا  می باشد که کودک بتواند نهایت لذت را با آن تجربه نماید . این استخر بادی با رویه شفاف و طرح زیبای میکی موس از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و در میان محصولات مشابه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و مورد استقبال علاقمندان زیادی قرار گرفته است . این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل طراحی مستطیل شکل و ارتفاع مناسب به راحتی در حین استفاده تعتدل آن حفظ شده و مانع از خروج ناگهانی کودک به خارج از آن می شود . همچنین این محصول دارای یک دریچه هوا بوده که با استفاده از آن می توانید تمام هوای داخل آن را تخلیه نموده و یا به راحتی آن را راه اندازی نمایید . به همین منظور علاوه بر منزل در  بیرون از منزل و در فضای باز نیز می توان آن را مورد استفاده قرار داد . 

جنس بدنه

از دیگر نکات مهم در انتخاب یک محصول جنس آن بوده که نشانگر کیفیت و طول عمر آن می باشد . رویه این محصول ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت ایده آلی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نمی شود . در بخش کناری جهت افزایش مقاومت و زیبایی هرچه تمام تر از پی وی سی شفاف طرح دار بهره گرفته شده تا علاوه بر استحکام در هنگام استفاده از انعطاف قابل قبولی در حین جمع کردن نیز برخوردار باشد . همچنین شرکت اینتکس به منظور ایجاد حداکثر مقاومت در این محصول ، در طراحی بخش زیرین آن از پی وی سی دولایه بهره گرفته است به همین جهت بدون هیچ گونه نگرانی از آسیب دیدن می توانید آن را در اختیار کودک قرار داده تا از یک باز آبی مهیج لذت ببرد . با توجه به نکات ذکر شده این محصول از مقاومت و کیفیت ویژه ای برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

این استخر بادی کودک عمیق ، با دارا بودن طول 140 سانتی متر ، عرض 100 سانتی متر و همچنین ارتفاع 65 سانتی متر از فضای ویژه ای جهت تفریح کودکان برخوردار می باشد . با توجه به این ابعاد این محصول مناسب استفاده کودکان زیر 6 سال می باشد . همچنین ظرفیت آب این محصول 200 لیتر بوده که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل می باشد . علاوه ب این ، این استخر بادی تنها دارای 3 کیلو گرم وزن بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح میکی موس اینتکس از سری محصولات با کیفیت و پرفروش شرکت اینتکس به شمار می رود که با توجه به ظاهر شکیل و جنس و کیفیت بسیار فوق العاده و همچنین ابعاد و ظرفیت مناسب مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . با توجه به تصویر و نکات ذکر شده اگر شما نیز به این محصول زیبا علاقمند شده اید فرصت را از دست نداده و به صورت حضوری و یا اینترنی این استخر بادی با کیفیت را از نمایندگی مرکزی اینتکس تهیه نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 200 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...