استخر بادی کودک طرح میکی ماوس

bestway 91060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح میکی ماوس

استخر بادی کودک طرح میکی ماوس یکی از استخر های دوست داشتنی و خوب شرکت بست وی می باشد که در سال ۲۰۱۸ دچار تغییراتی شده است و با ظاهر بهتر و کیفیت و بازدهی بهتر سعی داشته تا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. بدنه این استخر بادی دخترانه از نوع حلقه ای بوده و می تواند فشار وارده را به خوب تحمل کند. از این رو استفاده از آن در منزل، مسافرت و یا حیاط منزل بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. این استخر بادی اینتکس دارای دیواره های صورتی رنگ می باشد و اشکال و استیکر های انیمیشن میکی ماوس بر روی ان درج شده است به همین دلیل می توان این استخر را بیشتر برای استفاده کودکان دختر مناسب دانست. بخش اصلی بدنه این استخر از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که ضخامت مناسبی دارد و می تواند وزن و فشار حاصل از حجم آب داخلی را به سادگی تحمل کند. به علاوه با وجود وزن کمتر از ۷۰۰ گرمی این محصول و بسته بندی کوچکی که دارد حمل آن فوق العاده ساده بوده و می توان آن را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد که خود یکی از برتری محصولات بادی به حساب می آید

استخر بادی کودک طرح میکی ماوس مدل 

استخر بادی کودکان طرح میکی ماوس یک محصول بسیار شکیل و زیبا با طراحی فوق العاده چشم نواز است که مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد. این محصول راه اندازی بسیار ساده ای داشته و می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص هم قصد داریم به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و تمام نقاط قوت و ضعف این محصول را برای شما بازگو نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت که مهم ترین خصوصیت این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و لذت داشتن ان را تجربه نمایید. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا ظاهر و ارگونومی گردی دارد که از این حیث نسبت به استخر های بادی مربعی و مستطیلی ، جذاب تر خواهد بود . بر روی بدنه اصلی تین محصول طرح انیمیشن محبوب میکی ماوس و شخصیت های اصلی این کارتون زیبا تعبیه و راحی شده است که باعث شده تا افراد با دیدن ان مجذوب این محصول شوند. هم چنین رنگ اصلی این محصول صورتی بوده و قلب های سفید رنگی هم بر روی این محصول به چشم می خورد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بخش های داخلی این محصول است که زرد رنگ بوده و به صورت کاملا زیبا طراحی شده است. هم چنین بخش کف این استخر هم از رنگ یکدست بنفش بهره می برد. این ترکیب و کنار هم قرار گرفتن رنگ ها جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکات در خصوص این محصول جنس بدنه ان است که از نوع وینیل بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا از نوع وینیل طرح دار و بخش کف این محصول هم از نوع وینیل دو لایه طراحی و تولید شده است. این موارد سبب شده تا یک محصول فوق العاده را شاهد باشیم که به راحتی اسیب نخواهد دید و مقاومت قابل قبولی را هم دارا می باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول باید در گام اول به این نکته اشاره نمود که این کالا دارای قطر 102 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت اب داخلی این محصول هم 101 لیتر می باشد که ظرفیت مناسبی برای کودکان خواهد بود. علاوه بر این ها این محصول تنها 680 گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول تنها احتیاج به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس از تهیه پمپ باد شما می توانید به سادگی و پس از پیدا کردن محفظه های باد این محصول ، ان را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین در زمان هایی هم که قصد دارید این محصول را جمع اوری کنید می بایست دریچه های باد را باز کرده و با مقداری فشار به این محصول باد داخلی ان را تخیله نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از این کالاست که بایستی سعی کنید تا از ضربه زدن به این کالا پرهیز نمایید. هم چنین می توانید با دور کردن وسایل نوک تیز و هم چنین عدم پرش و جامپینگ بر روی این محصول به سادگی سلامت این کالا را تضمین کنید.

جمع بندی

استخر بادی طرح میکی ماوس مدل 2018 یک محصول بسیار زیبا و دیدنی است که مناسب برای کودکان بوده و می توانید از ان به عنوان استخر توپ هم بهره ببرید. هم چنین داشتن وزن کم و راحتی در حمل و نقل و کم جا بودن این محصول هم سبب شده تا از این محصول به عنوان استخر خانگی بتوانید استفاده نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در دسترس است.

نوعخانگي
ظرفيت 101 ليتر
قطر 102 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 680 گرم
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 680 گرم
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...