استخر بادی کودک طرح ماشین

estakhr-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماشین یک محصول خاص و دیدنی است که کاربرد های فراوانی را دارا بوده و از همین رو محبوبیت فوق العاده ای را هم برای خود دست و پا کرده است. در همین راستا اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان برای استفاده به عنوان استخر توپ می باشد زیرا فضای ان به صورت بسته بوده و کودک می تواند در داخل یک محیط نسبتا بزرگ و بسته به راحتی با توپ های بادی به بازی و تفریح مشغول گردد.

علاوه بر این ها از این محصول می توانید به عنوان جای خواب کودک خود هم استفاده نمایید زیرا کف این استخر بسیار نرم و راحت بوده و با خیال راحت کودک شما به صورت دراز کش در داخل این محصول جای خواهد گرفت. هم چنین دارا بودن رنگ ابی اسمانی و همین طور طرح و نقش های جذاب موجود بر روی بدنه این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. تمام این موارد در کنار قیمت مناسب و سادگی در راه اندازی سبب شده تا این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس به راحتی خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح ماشین

استخر بادی کودک طرح ماشین را می توان یک محصول چند منظوره و جذاب دانست که از خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که شما پس از تهیه این محصول می توانید علاوه بر استخر از ان به عنوان استخر توپ و یا محل خواب کودک خود هم استفاده نمایید زیرا ساختار این محصول اجازه انجام چنین کار هایی را به راحتی به شما می دهد. در همین خصوص نیز با ما همراه باشید تا به صورت کامل این کالا را مورد ارزیابی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات فوق العاده این محصول که باعث شده تا از این حیث با بسیاری از محصولات تفاوت عمده ای داشته باشد بحث ظاهر و نوع طراحی این کالاست که قطعا زیبایی ها و جذابیت ها خاص خود را دارا خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول طرح و نقشی دقیقا شبیه به ظاهر ماشین دارا می باشد که همین عامل مهم ترین بخش این محصول بوده و کودکان شما قطعا در نگاه اول عاشق این استخر خواهند شد. ارگونومی ساخت این محصول تقریبا به صورت مستطیلی شکل بوده و بخش های مختلف ان نیز دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که رنگ اصلی این کالا ابی می باشد و بر روی ان طرح هایی نظیر لاستیک ها و چراغ ها و هم چنین چندین طرح فانتری دیگر هم به چشم می خورد. بخش جلویی این محصول دارای شیب ملایمی می باشد که به سمت داخل بوده و در کنار ناحیه انتهایی این محصول باعث شده تا این کالا به صورت پوشیده تولید گردد. هم چنین بادی بودن تمام بخش های این محصول نیز از دیگر مزایای مهم طراحی این محصول به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

بحث زیبایی های ظاهری و طراحی این محصول یکی از موارد مهم در انتخاب این استخر می باشد اما بخش مهم دیگر این کالا بحث جنس بدنه است که شاید مهم تر از دیگر موارد عنوان شده خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر تماما ساخته شده از نوع وینیل خواهد بود که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. هم چنین رویه این محصول هم از نوع وینیل طرح دار تولید شده است که در بخش قبلی به طرح های موجود بر روی ان هم اشاره کردیم.

ابعاد و وزن

وزن کلی بسته بندی این محصول 3.9 کیلو گرم می باشد که باعث شده تا بتوانید به راحتی هر فردی این استخر را با خود حمل کرده و سپس اقدام به راه اندازی ان نماید. همچنین این کالا پس ازراه اندازی دارای طول 119 سانتی متر و هم چنین عرض 79سانتی متر می شود. ارتفاع کلی این محصول نیز 51 سانتی متر خواهد بود که تمام این ابعاد مناسب کودکان و خردسالان خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا برای راه اندازی این محصول و هم چنین سایر محصولات بادی شما نیاز به یک عدد پمپ باد و یا وسیله مشابه دارید تا بتوانید باد را با فشار بالا در داخل این استخر پر نمایید. در همین خصوص هم باید عنوان کنیم که این کالا دارای چندین دریچه باد بر روی خود می باشد که با استفاده از ان ها شما قادر به باد کردن این محصول می باشید. نکته مهم در این بخش این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید زیرا از تحمل وزن ان کاسته و باعث می شود تا احتمال اسیب دیدن در این کالا افزایش یابد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای چندین توپ بادی رنگی هم می باشد که از ان ها هم می توانید استفاده کنید. مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان است که بارعایت دستورالعمل های موجود در داخل بسته بندی این محصول می توانید از این کالا سالیان سال استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح ماشین یک محصول طرح دار و فوق العاده زیباست که در سال جدید میلادی تولید شده و باعث شده تا با ظاهر زیبا ، بدنه مقام و هم چنین مزایایی که به ان ها اشاره کردیم در مدت زمان بسیار کوتاهی مشتریان خاص خود را پیدا نماید. هم چنین این محصول دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده نمایید. این کالا هم اکنون از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خرید خواهد بود.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 119 سانتي متر
عرض 79 سانتي متر
ارتفاع کلی 51  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3.9 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...