استخر بادی کودک طرح مار اینتکس

intex 56449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح مار اینتکس محصولی با طراحی بدنه جذاب و متفاوت بوده که برای رده سنی بالاتر از دو سال در سال جدید میلادی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ارگونومی ساخت دایره شکل و به رنگ کاملا ابی تولید می شود. بر روی دیواره این محصول دو عدد مار با طراحی بدنه انیمیشنی به رنگ سبز و قرمز به صورت عروسک بادی سرخود وجود دارد. هر یک از لایه های بدنه این محصول و مار های ان از طریق دریچه های باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با رویه طرح چرم استفاده می شود. این نوع جنس بدنه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار و سازگار با محیط زست است. به همین دلیل از این محصول می توانید در فضای باز و سفر به اسودگی استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه این کالا نخواهد داشت.شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه کالا را ترمیم نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

استخر بادی کودک طرح مار اینتکس محصولی استثنایی با طراحی بدنه منحصر به فرد و طول عمر بالا بوده که با ساختاری استاندارد توسط این شرکت مشهور طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری شاد و منحصر به فرد و بدنه با استحکام بالا در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی ایده آل خود و اشنایی با این محصول جذاب پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولا مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای داشته تا با علایق این گروه بزرگ از مسرف کنندگان کاملا همسو باشد. از سوی دیگر در زمان بازی ایمنی کودک را تضمین نماید. به همین دلیل طراحی خوش ذوق کمپانی اینتکس بر همین اساس محصولی متفاوت را به بازار معرفی کرده اند. این استخر بادی دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی خواهند شد. رنگ بدنه این محصول کاملا ابی بوده تا ارامش را به کودک ببخشد. بر روی بدنه خارجی این محصول برای شادی کودک دو عدد عروسک بادی سرخود تعبیه شده است. این عروسک ها مانند تصاویر انیمیشنی از مار هستند. در سمت چپ عروسکی با رنگ بدنه سبز و خطوط ابی به چشم خورده و در سمت راست عروسکی با رنگ قرمز و دایره های زرد رنگ قرار دارد. هر یک از این عروسک ها برای راه اندازی دارای دریچه باد کاملا اختصاصی هستند. ارگونومی ساخت استاندارد محصول موجب شده تا شما بتوانید از این کالا به عنوان استخر توپ کودک خود نیز بهره برداری نمایید. این محصول جهت بازی کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و به بازار عرضه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی با استحکام بدنه بالا هستند. زیرا در صورت کیفیت ساختار بدنه محصول بوده که دیگر دغدغه ای بابت طول عمر ان نخواهند داشت. به همین دلیل این محصول با بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم با قابلیت انعطاف پذیری و استحکام بالا طراحی و تولید شده است. عروسک های بادی این محصول نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار هستند. کف محصول تمامی فشار وارده به کالا را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه در نظر گرفته شده است. با توجه به ساختار یاد شده می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در فضای باز و سفر استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این کالا 2 کیلوگرمی را حمل نمایید. این کالا جذاب با ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری بالغ بر 173 سانتی متر بوده و ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره معادل 33 سانتی متر می باشد. این ابعاد گنجایش ابی برابر 481 لیتر را داشته تا کودک یک تفریح ابی مهیج را تجربه نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول به کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارید. در مرحله اول ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن اصلی محصول هدایت کرده و شاهد بازی و شادی فرزند خود باشید. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد. برای مراقبت از این محصول منحصر به فرد تنها کافی ست اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید. همچنین از پرش و یا واردن کردن فشار سنگین به دیواره محصول جدا خودداری نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح مار اینتکس محصولی استاندارد با ظاهری زیبا و بدنه ای باکیفیت بوده که ساختاری پرتابل داشته و قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب برای کودک خود خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 173 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...