استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

bestway 52189

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح قورباغه از سری محصولات کودک تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد . این استخر بادی در دو طرح زیبا و جذاب و به رنگ های قرمز و سبز نیز وجود دارد که هر کدام از آن ها به نوبه ی خود جذابیت خاصی را برای کودک دارد و این استخر بادی طرح قورباغه می باشد که دو چشم قورباغه نیز در قسمت جلوی این محصول وجود دارد که زیبایی آن را طبیعی تر کرده است . جنس این استخر بادی از پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.22 میلی متری که دارد خیال شما را از بابت خطر های احتمالی راحت می کند .

این محصول دارای سایه بان نیز هست که کودک را در برابر نور آفتاب محصافظت می کند و مانع از آفتاب سوختگی پوست می شود به همین دلیل می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های باز و مسافرت به حساب بیاید . وزن این استخر بادی 1.2 کیلوگرم می باشد ک حمل نقل آن را کاملا راحت کرده است . این محصول دارای برچسب تعمییرات نیز می باشد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذ ببرید . 

راهنمای خرید استخر بادی کودک

فروشگاه تهران اینتکس متنوع ترین محصولات بادی از جمله استخر های بادی را در فروشگاه موجود کرده است تا شما بتوانید به سادگی و با کمی جستجو بهترین و مناسب ترین استخر بادی خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنید ، لذا فروشگاه اینتکس به عنوان مرجع بوده و شما می توانید متنوع ترین استخر های بادی خارجی اصل و اورجینال را در فروشگاه یافته و آن ها را خریداری کنید . توصیه هایی در خرید استخر بادی کودک مطرح است که بایستی در هنگام خرید به آن توجه داشته و آن را لحاظ کنید . استخر های بادی به دسته بندی های مختلفی از جمله رده سنی کودکان و بزرگسالان طراحی می شود  که در بخش توضیحات مرتبط با محصول ، رده سنی آن مشخص شده است .

به عنوان مثال استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی مناسب برای سنین بالای 2 سال بوده و کودکان زیر 5 سال می توانند از آن استفاده کنند ، زیرا ابعاد آن کوچک بوده و برای خردسالان بسیار مناسب خواهد بود . بنابراین اگر فرزند شما سن بیشتری دارد و نوجوان است و یا به مدرسه می رود ، باید استخر های بادی دیگری را انتخاب کنید . در این میان شما حتی می توانید استخر هایی را برای بزرگسالان خریداری کنید و خودتان نیز به همراه کودکان به بازی و تفریحات آبی بپردازید و از داشتن چنین بستر های آبی بی نظیر نهایت استفاده و لذت را ببرید . همچنین در هنگام خرید نیاز است تا به موارد مهم دیگری همچون برند محصول ، جنس استفاده شده در تولید آن ، قیمت استخر بادی ، طراحی و تولید و ... توجه داشته باشید .

برند استخر بادی کودک طرح قورباغه

برند تولیدی استخر بادی کودک طرح قورباغه که در نام محصول نیز ذکر شده است ، برند بست وی می باشد که به لاتین bestway نوشته و خوانده می شود . این برند را می توان در کنار برند اینتکس از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی دانست که این محصولات را با ساختار های متنوع و البته با دوام و با استفاده از اجناس عالی و درجه 1 تولید می کنند که علت محبوبیت آن ها نیز همین موارد بوده است . بست وی یک برند آمریکایی می باشد که خط تولید های آن در آمریکا و در کشور چین نیز فعالیت دارد . 

نکات مهم در استفاده و نگهداری از استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

در بخش نقد و بررسی در رابطه با جنس ، طراحی ، دوام و کیفیت استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید به کیفیت بسیار عالی این محصول پی ببرید ، این در حالی است که محصولات بادی به دلیل ساختار بادی خود آسیب پذیر هستند ، لذا نکات مهم در استفاده و نگهداری از استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی مطرح است که به آن ها اشاره خواهیم کرد . زمانی که استخر پر است ، آن را جابجا نکنید ، از زیرانداز ها بهره ببرید تا کف استخر دچار آسیب نشود . زمین های صاف و تمیز را انتخاب کنید . جسم تیز یا زبر و برخورد آن با بدنه می تواند سبب آسیب دیدن استخر بادی شود .

استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی یکی دیگر از محصولات زیبا با ساختار فانتزی و طول عمر بالا بوده که توسط این کمپانی بزرگ طراحی و روانه بازار شده است . این استخر بادی کودک از ظاهری شاد و کودکانه برخوردار بوده که طراحی بدنه پرتابل و استاندارد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد . در این قسمت می خواهیم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی کودک متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

طراحی و تولید استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

هر محصولی که برای استفاده کودک تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و فانتزی و نواورانه بر اساس علایق آن ها دارد. از طرفی شرکت های سازنده برای حفظ مشتریان خود محصولات طراحی شده را بر اساس استاندارد های موجود تولید می کنند . شرکت بست وی نیز بر همین اساس استخر بادی کودک طرح قورباغه را به بازار عرضه کرده است . این استخر بادی دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که بدنه ای گرد دارد .

این محصول در دو رنگ سبز و قرمز تولید شده تا کودک بتواند انتخابی آسان داشته باشد . کف استخر بادی از نوع بادشو طراحی شده تا راحتی بالایی کودک تجربه کند . این استخر بادی از سایبانی سرخود و بادی برخوردار است . این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست کودک در زمان استفاده جلوگیری می کند. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید .


جنس بدنه استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر آن شرکت بست وی بدنه این استخر بادی را  از نوع پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است . این جنس بدنه نرم و مقاوم بوده و کاملا ضدحساسیت می باشد . بخش کناری استخر بادی نیز از نوع پی وی سی طرح دار است . برای تولید کف محصول به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل وزن بالا از جنس پی وی سی دولایه بادی استفاده کرده اند .

این نوع جنس بدنه موجب شده تا بتوانید از محصول در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر آن ندارد. شما همچنین می توانید برای مدت طولانی نیز از استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی در برابر نور آفتاب استفاده کنید چرا که نور آفتاب صدمه ای به بدنه این محصول بادی نخواهد رساند . البته جنسی که محصولات بادی دارند و نوع ساختار آن سبب شده است تا مراقبت بهتری را از این محصولات داشته باشید تا آسیبی نبینند ، در این رابطه در بخش های قبلی اشاره هایی شده است که بهتر است به آن ها عمل کنید .

ویژگی های استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

آرگونومی ساخت بدنه استخر بادی گرد بوده و از قطری برابر 97 سانتی متر برخوردار می باشد . ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سایبان آن 66 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی محصول تنها 26 لیتر است. وزن بدنه این استخر بادی یک کیلوگرم بوده تا بتوانید در زمان سفر نیز آن را به راحتی حمل کنید . البته ابعاد کوچک آن نیز جابجایی و حمل را بسیار آسان و ساده تر کرده است . این محصول دارای سایبان است که می تواند به خوبی از کودکان شما در برابر نور آفتاب که سبب آفتاب سوختگی یا گرمازدگی می باشد ، محافظت کند ، بنابراین اگر به دنبال استخر بادی کودکی هستید که بتوانید آن را در فضاهای روباز استفاده کنید .

 استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود . از دیگر ویژگی های ساختاری استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد که سبب افزایش ایمنی این استخر بادی شده است و می تواند از آسیب دیدن کودکان جلوگیری کند . همچنین این طراحی سبب نرم تر شدن کف استخر شده است تا کودکان بتوانند مدت زمان زیادی را در استخر نشسته و به بازی و تفریح بپردازند . این محصول در دو رنگ سبز و قرمز تولید شده است که می توانید به دلخواه خود با سلیقه ای که کودکتان دارد ، آن را خریداری کنید . هر دو مدل از ویژگی های یکسانی برخوردار هستند .

راه اندازی و مراقبت از استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

محصولات بادی اغلب شیوه راه اندازی مشابه و آسانی دارند . این استخر بادی فاقد پمپ باد مخصوص لوازم بادی است . پس برای استفاده از آن نیاز به تهیه پمپ مخصوص وجود دارد . شما می توانید حتی از پمپ باد نیز استفاده نکنید ، اما در صورت نیاز پیشنهاد می شود از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، زیرا پمپ های باد دستی نیازی به برق نداشته و در هر حالتی کار می کنند ، از این رو حتی می توانید از آن در هر شرایط و در مسافرت ها نیز استفاده کنید ، البته نداشتن قدرت مخرب و همچنین قیمت مناسب این پمپ باد ، سبب شده است تا بهترین و مناسب ترین پمپ برای راه اندازی استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی باشد .

برای استفاده از این استخر بادی نیاز بوده ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید . سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن آن نمایید . در نهایت آب را به داخل مخزن استخر بادی ریخته تا کودک تفریح ابی شادی را سپری کند . توجه داشته باشید که زمین را تمیز کرده و سپس استخر را راه اندازی کنید ، زیرا وجود سنگ ریزه در بخش کف استخر می تواند به آن اسیب برساند ، مخصوصا مدل استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی که دارای کف بادی است .

برای مراقبت از محصولات بادی لازم بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه آن خودداری شود. همچنین از پرش بر روی دیواره های استخر بادی بپرهیزید . استفاده از یک زیرانداز ضخیم حتی زیرانداز های پارچه ای می تواند از آسیب رسیدن به کف استخر بادی جلوگیری کند . البته زمین های چمنی ، یا زمین های سرامیکی و ... نیازی به زیرانداز ندارد ، اما زمین های سنگی که سنگ ریزه در آن وجود دارد می تواند به استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی آسیب وارد کند .

تعمیرات استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی

با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی رسمی محصولات بادی این استخر شامل 4 ساعت مهلت تست و تعمیر است . همچنین در صورت آسیب دیدن محصول بادی می توانید آن را برای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس ارسال کرده و یا آن را به صورت حضوری تحویل دهید . همچنین شما می توانید با تهیه کردن برچسب تعمیرات خودتان نیز در خانه تعمیرات محصولات بادی را به بهترین شکل انجام دهید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح قورباغه بست وی محصولی زیبا با طول عمر بالا و ساختاری پرتابل بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال طراحی شده است. این استخر بادی طول عمر بالا و قیمت ارزانی داشته به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 26 لیتر
قطر 97 سانتی متر
ارتفاع 66 سانتی متر
وزن 1.2 کیلو گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
سایر ویژگی هادارای سایه بان
دارای کف بادی
مناسب سنین بالای 2 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...