استخر بادی کودک طرح قورباغه

jilong 97001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح قورباغه یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ بوده گه برای سنین 1 تا 3 سال تولید شده است. این استخر بادی گزینه بسیار خوبی برای تفریخات آبی فرزندان شما در فضای باز بوده و از کف بادی برای نشستن راحت در این استخر برخوردار می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این استخر می توان به حجم و وزن کم خود در حالت جمع شده اشاره نمود. قابلیتی که امکان حمل و استفاده در مسافرت ها را نیز فراهم خواهد کرد.

نام محصول : استخر بادی کودک طرح قورباغه کد محصول : jilong 97001 استخر بادی کودک طرح قورباغه بی شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی کودک و نوزاد می باشد که به بهترین شکل توسط شرکت جیلونگ طراحی و تولید شده است . استخر های بادی که با ابعاد کوچک طراحی می شوند ، به طور حتم برای نوزادان و خردسالان ساخته شده اند که حتی شرکت سازنده نیز رده سنی محصول را مشخص کرده است . استخر بادی کودک طرح قورباغه در واقع برای سنین 1 تا 3 سال طراحی شده است که می توان با استفاده از آن ، وسیله ای سرگرم کننده برای بازی های شاد کودکان و حتی استحمام آن ها استفاده کرد .

در این بخش با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را با ویژگی های ساخت محصول ، جنس ، نحوه استفاده و ... آشنا خواهیم کرد . استخر های بادی در تنوع ظاهری و ابعادی مختلف تولید شده اند به طوریکه مشتریان می توانند با مشاهده و مقایسه بین استخر های بادی ، استخر مد نظر خود را خریداری نمایند ، فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه و با سابقه ترین فروشگاه محصولات بادی در ایران است که محصولات خود را از بهترین شرکت های سازنده دنیا چون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم و ... برای فروش گذاشته است تا نمایندگی معتبری در زمینه فروش استخر بادی اورجینال باشد .

پس با خیال راحت از اصالت کالا ، استخر بادی مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . هر استخر بادی دارای مشخصات کاملی بوده که می تواند شما را در امر خرید راهنمایی کند . استخر بادی کودک طرح قورباغه در واقع برای نوزدان طراحی شده است زیرا ابعاد کوچکی دارد ، از این استخر همانطور که اشاره شد تنها برای آب بازی استفاده نمی شود ، بلکه والدین می توانند با استفاده از این استخر بادی ، بستر ایمن تری برای استحمام فرزند خود در حمام ایجاد کند ، با توجه به اینکه کودکان تازه متولد شده تا سن 3 سال تعادل خوبی نداشته و ممکن است زمین سفت حمام برای آن ها خطرناک باشد

زیرا در هنگام شست و شو بدن کودک خیس بوده و ممکن است از دست لیز بخورد ، بنابراین با قرار دادن کودک در داخل استخر به صورت آزادانه و بسیار راحت می توانید کودک خود را به حمام ببرید . طراحی شکل قورباغه استخر ، جذابیت آن را دو چندان کرده است به طوریکه هر کودک مجذوب آن خواهد شد و حتی در صورت ترس از آب و حمام کردن ، به راحتی به آب بازی می پردازد . شرکت جیلونگ استخر بادی کودک طرح قورباغه را با کف بادی طراحی کرده است ، زیرا این کار سبب افزایش ایمنی و نرمی کف استخر می شود .

به طور استاندارد بیشتر استخر های بادی کودک و نوزاد دارای کف بادی هستند ، اما استخر های بزرگ تر به صورت غیر بادی طراحی می شوند . راه اندازی استخر بادی بسیار ساده است ، با توجه به ابعاد کوچک استخر شاید حتی نیاز نباشد تا از پمپ های باد استفاده کنید زیرا به سرعت می توانید استخر بادی را باد کنید و حتی به داخل آن آب بریزید .

جیلونگ برای ساخت استخر بادی کودک طرح قورباغه از پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی یا وینیل از مواد اولیه تشکیل دهنده بسیاری از محصولات بادی هستند که به دلیل ضد آب بودن و عدم حساسیت پوستی به یکی از بهترین اجناس برای ساخت استخر بادی تبدیل شده است ، بنابراین پوست لطیف کودک شما در برخورد با بدنه استخر ، حساسیتی نشان نخواهد داد . برای استفاده از استخر بادی بهتر است ناخن کودک خود را بگیرید چون ممکن است با چنگ زدن سبب آسیب دیدن استخر شود .

برخورد اجسام تیز و یا پر حرارت می تواند به استخر آسیب وارد کند . با توجه به کف بادی استخر ، در صورتی که از محصول در محیط های باز استفاده می کنید از یک زیرانداز برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده نمایید . پس از هر بار استفاده از استخر آن را به خوبی خشک و سپس جمع کنید . اگر استخر بادی آسیب دید نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید آن را پنچرگیری کنید .

نوع مستطیلی طرح دار
 طول 127 سانتي متر
 عرض 109 سانتي متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت 49 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلانگ
 رنگبندی و طراحی کودک پسندانه
 مناسب سنین 1 تا 3 سال
 وزن و حجم بسیار کم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

شرکت جیلانگ از بزرگترین شرکت های تولید کننده استخر بادی می باشد که در این میان استخر هایی با ابعاد بسیار کوچک را مخصوص کودکان خردسال تولید کرده است که یکی از آن ها ، استخر بادی کودک طرح قورباغه است که از نظر ظاهری نیز بسیار استخری دوست داشتنی و جذاب است و کودکان به طور حتم علاقه بسیار زیادی به استفاده از این استخر بادی نشان خواهند داد . تصویری از این محصول نیز توسط فروشگاه اینتکس در بالای صفحه قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل است و ابعاد و اندازه آن در بخش سایز مشخص شده است . این محصولات بادی را بایستی قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید و از رده سنی آن ها مطلع شوید . 

همانطور که اشاره شد ، این استخر بادی مناسب برای رده های سنی کودکان بوده و شرکت جیلانگ آن را برای سنین 1 تا 4 سال مناسب دانسته است ، برای همین نیز شما بایستی سعی کنید که این استخر بادی را برای این رده سنی مشخص شده خریداری کنید . در غیر این صورت کودک شما در هنگام بازی با این استخر بادی دچار مشکل شده و برای آن ها یک استخر کوچک خواهد بود . هدف شرکت جیلانگ از تولید کردن استخر بادی کودک طرح قورباغه این است که والدین بتوانند با خرید استخر بادی کودک طرح قورباغه ، آن را به عنوان یک وان بادی در داخل حمام استفاده کنند تا کودکان در یک شرایط خوب و ایده آل از این استخر ها برای استحمام خود استفاده کنند . 

حمام کردن کودکان به خصوص کودکان خردسال کاری دشوار خواهد بود و برخی از والدین نیز ترس از سر خوردن و آسیب دیدن کودکان دارند ، برای همین شما می توانید با خرید استخر بادی همچون استخر بادی کودک طرح قورباغه ، یک بستر و یک فضای ایده آل را برای کودکان ایجاد کنید تا با خیال راحت آب بازی کرده و همزمان حمام کنند . پیش تر نیز در قسمت توضیحات به این موضوع اشاره شد که کف این استخر به صورت بادی است و این طراحی می تواند سبب نرم تر شدن کف استخر بادی شود ، برای همین کودکان هم در حالت نشسته احساس راحتی خواهند داشت و همچنین در صورتی که ایستاده باشند و احیانا پای آن ها سر خورده و با کف استخر برخورد داشته باشند ، صدمه ای به آن ها وارد نخواهد شد . 

این استخر را حتی شما می توانید در مسافرت نیز به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید . وزن این محصول کمتر از 1 کیلوگرم است و شما به سادگی می توانید آن را حمل کنید . زمانی که این استخر بادی باد شده است ، طول و عرضی 127 در 109 سانتی متری خواهد داشت ، بدین ترتیب اگر باد آن را خالی کنید ، متوجه خواهید شد که حجم بسته بندی آن بسیار کوچک خواهد بود و به سادگی قابل حمل خواهد شد . جیلانگ برای اینکه پی وی سی ضد حساسیت است و برای سلامت پوست مشکلی نخواهد داشت ، از آن برای ساخت بدنه استخر بادی کودک طرح قورباغه استفاده کرده است و می توان گفت که تمامی بخش های این محصول از همین جنس ساخته شده است . 

شما عزیزانی که به دنبال خرید استخر بادی کودک و نوزاد هستید می توانید مدل های متنوعی از استخر های بادی سایز کوچک را به مانند استخر بادی کودک طرح قورباغه در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های مناسب به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . این استخر ها نیز اگرچه کوچک هستند ، ولی به مانند استخر های بادی بزرگ در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر دارند و شما می توانید با برچسب های تعمیراتی مخصص استخر بادی که شامل برچسب و چسب مایع می باشد ، بدنه این استخر ها را در صورت سوراخ شدن تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...