استخر بادی کودک طرح فیل اینتکس

intex 30026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح فیل اینتکس محصولی است که از نظر رنگ و هم چنین طرح و نقش با دیگر نمونه های موجود در بازار دارای تفاوت های عمده می باشد. این کالا به گونه ای طراحی شده که چهار لایه بر روی هم قرار گرفته شده ساختار کلی این محصول را ترتیب داده اند. رنگ این محصول به صورت یکدست کرم رنگ بوده و بر روی ان فیل های مختلفی با ابعاد گوناگون و در رنگ های مختلف نقش بسته اند که باعث زیباتر شدن این کالا گردیده است. هم چنین بر روی این استخر چندین دریچه باد هم وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید در مدت زمان کوتاهی این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا ظرفیت اب ان است که 242 لیتر اب در داخل این استخر جای می گیرد که مقدار قابل توجهی می باشد. این موارد در کنار دارا بودن برچسب تعمیرات هم باعث شده تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بتوانید این محصول را خریداری کرده و نگران اسیب دیدن ان نباشید. هم اکنون این محصول را می توانید از طریق نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح فیل اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منازل و یا مسافرت ها می باشد . این استخر بادی کودک در سال جاری و توسط برند محبوب و جهانی اینتکس به بازار وارد شده است و حال با توجه به استقبال های فراوان از این استخر بادی می توانید آن را از نمایندگی اینتکس ایران خریداری نمایید . در ادامه مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک طرح فیل اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی محصولات بادی کودک به دلیل رده سنی استفاده کننده از آن ها باید کاملا مطابق با استانداردهای جهانی باشد . ابعاد ، ظرفیت آب و استحکام این محصول که در بخش های بعدی این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم ، مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که خیال شما را از این بابت راحت می کند . رنگ پس زمینه این استخر بادی گلبهی است که بر روی آن از طرح های فانتزی فیل استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . این استخر بادی به همراه خود دارای یک عدد برچسب تعمییرات می باشد که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه ، توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جنس بدنه :

اولین نکته ای که در هنگام خرید محصولات بادی به آن توجه می شود ، جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصولات است . جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع پلاستیک پی وی سی می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی دولایه به منظور بالا بردن استحکام در برابر فشار آب از آن استفاده شده است . ساختار بدنه این محصول به صورت چهار لایه می باشد که برای باد کردن و راه اندازی بدنه از محفظه های زیادی استفاده شده است که این امر موجب راه اندازی سریع تر و راحت تر محصول می شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

وزن استخر های بادی کودک در حالت استاندارد به صورت تقریبی بالغ بر 2 الی 5 کیلو گرم می باشد . این استخر بادی وزنی 3 کیلو گرمی دارد و از همین رو یکی از استخرهای بادی سبک وزن تلقی می شود و می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد . این استخر بادی کودک دارای ابعاد (طول: 115 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات عادی کودکان و خردسالان می باشد. ابعاد این استخر شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد. زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر از حالت باد شده خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد . ظرفیت آب این استخر بادی 242 لیتر می باشد که نشان از ظرفیت بالای آن نسبت به رده سنی استفاده کننده است . لازم به ذکر است که رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان زیر 6 سال می باشد که توسط کمپانی تولید کننده اعلام شده است .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک دارای بدنه ای زیبا در رنبگندی های متنوع می باشد که جنس رویه برای ساخت آن از نوع پی وی سی طرح چرم است . به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده استخر دارد . وزن این استخر بادی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین منظور در هنگامی که خالی از باد می باشد به راحتی قابل جا به جایی است . ظرفیت آب این استخر بادی بالغ بر 242 لیتر است و به همراه آن یک عدد برچسب تعمییرات برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر آن نمایید . استخر بادی کودک طرح فیل اینتکس با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 242 لیتر
طول 115 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...