استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس

intex 59445

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس یک محصول زیبا و متفاوت از این شرکت بزرگ بوده که ساختاری استاندارد و بادوام داشته ودر سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر لایه از این محصول دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. شما می توانید با استفاده از این دریچه و با کمک یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از دوام بالا و انعطاف پذیر زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول به راحتی در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. این محصول ساختاری پرتابل دارد. زیرا دارای ویزگی وزن کم و امکان راه اندازی اسان می باشد. به همین دلیل یک گزینه مناسب جهت استفاده در سفر به شمار می رود. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز بهره برداری نمایید.  ساختار ظاهری این محصول مانند یک شیرینی با لبه های صورتی طراحی شده که برای کودکان بسیار خوشایند می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس

استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس یکی از زیباترین و جدید ترین تولیداتاین کمپانی برای رده سنی بالاتر از دو سال بوده و به تازگی با رعایت استاندارد های موجود به بازار عرضه شده است. این محصول دارای وزن کم و امکان حمل و راه اندازی اسان بوده به همین دلیل برای همراه داشتن در سفر توصیه می شود. ظاهر شاد این محصول به دلیل تطبیق با روحیات کودکانه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای جذاب و خرید استخر بادی توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان در مرحله تولید نیاز به طراحی بدنه ای مطابق با روحیات و علایق کودکان دارد. از سویی دیگر محصول تولید شده باید طبق استاندارد های موجود ایمنی محصول را حفظ نماید. در همین راستا استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس یک انتخاب ایده ال به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از سه طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقه ها دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. ساختار ظاهری این محصول طبق یک شیرین طراحی شده که لایه زیرین ان از رنگ کرم تولید شده است. لایه بالایی صورتی رنگ به تیکه هایی رنگارنگ بوده و لایه میانی ترکیبی از این دو طبقه می باشد. این محصول برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال طراحی شده است. ساختار زیبای این محصول جایگزین ایده الی برای استخر توپ کودک می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا هستند که در مقابل هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس جنس بدنه محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا این محصول با بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای ویژگی نرمی و انعطاف پذیر بالا و استحکام زیاد می باشد. بخش کناری محصول از بهتریننوع پی وی سی طرح دار تولید شده است. بخش کف این محصول به دلیل تماس با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این ساختار قابل استفاده در سفر و فضای باز است. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری برابر 168 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان معادل 38 سانتی متر می باشد. این محصول به دلیل ظرفیت داخلی 480 لیتر می تواند تفریحات ابی شادی را برای کودک شما مهیا سازد. شما می توانید این محصول را برای استفاده در سفر همراه خود داشته و این کالای 2 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد اختصاصی و با استفاده از یک پمپ باد دستی اقدام به باد کردن بدنه محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره ان و همچنین فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح شیرینی اینتکس محصولی شاد و زیبا از این کمپانی بوده که برای استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده طراحی و تولید شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول زیبا را خریداری نمایید.

نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 38 سانتي متر
 وزن 2 کیلوگرم
 ظرفیت 480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...