استخر بادی کودک طرح شکوفه اینتکس

intex 57398

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح شکوفه اینتکس یکی از جدیدترین و جذاب ترین استخر های بادی کودک این کمپانی بزرگ بوده که با ظاهری زیبا و مهیج و بدنه ای باکیفیت در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری دو لایه بوده که هر لایه از ان از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شود.لایه زیرین محصول به صورت سبز رنگ و ساده طراحی شده است. لایه بالایی کاملا سفید رنگ بوده و بر روی ان تصاویر رنگارنگی از شکوفه های بهاری به چشم می خورد. بخش کف این محصول نیز دارای طرح یک درخت در فصل بهار می باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل استفاده شده که دوام بالا و نرمی و انعطاف پذیری زیادی دارد. به همین دلیل شما می توانید این محصول در دماهای مختلف اب و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید به اسودگی استفاده نمایید. این محصول با ساختاری استاندارد قابل استفاده به عنوان استخر توپ کودک نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح شکوفه اینتکس محصولی جذاب و منحصر به فرد از این کمپانی بوده که با بالاترین سطح کیفیت بدنه و طول عمر بسیار بالا برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری شاد و کودکانه و استحکام فوق العاده زیاد خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالا زیبا و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

نواوری در فرایند تولید از نکات اساسی و مهم به شمار می رود. زیرا افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی جدید و به دور از کلیشه های موجود هستند. محصولات مورد استفاده کودکان نیز نیاز به ارگونومی ساختی مطابق با علایق ان ها داشته که در عین حال ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ نماید. استخر بادی کودک طرح شکوفه اینتکس محصول با ارگونومی ساخت گرد بوده که از دولایه تشکیل می شود. هر لایه از این محصول و بخش کف ان دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. لایه زیرین محصول کاملا ساده و سبز رنگ تولید شده است. لایه بالایی محصول دارای رنگ سفید بوده که بر روی ان تصاویر زیبا با رنگبندی شاد از شکوفه های بهاری به چشم می خورد. کف این محصول از نوع بادشو بوده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی و ایمنی داشته باشد. در بخش کف این محصول که سفید رنگ بوده دارای تصویری زیبا از یک درخت با شکوفه های بهاری بوده که به شادابی ظاهری محصول می افزاید. این کالا دارای ارگونومی ساخت استاندارد برای کودکان بالاتر از 2 سال می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در مقابل پرداخت هزینه برای تهیه محصول انتظار کالایی بادوام بالا را دارند تا در اثر استفاده مداوم دچار افت کیفیت نشود. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه بوده که دیگر دغدغه ای بابت طول عمر ان نخواهند داشت. در همین راستا این محصول با بدنه ای از مرغوبترین نوع وینیل تولید می شود. این ساختار قابلیت نرمی و انعطاف پذیری بالا و سازگاری با محیط زیست را دارد. کف این محصول به دلیل تحمل تمامی وزن وارده به محصول و تماس پیوسته با سطح زمین از نوع وینیل دولایه است. باتوجه به ساختار جنس بدنه یاد شده شما می توانید از این محصول در فضای باز و سفر با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب تاثیری بر استحکام بدنه این محصول نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری بالغ بر 152 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان برابر 30 سانتی متر عنوان می شود. این ساختار قابلیت گنجایش 282 لیتر اب را داشته که برای تفریحات ابی کودک کاملا استاندارد است. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید این کالای 1.3 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. همانطور که پیشتر عنوان شده این محصول دارای سه عدد دریچه باد اختصاصی در لایه ها و بخش کف می باشد. شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و از طریق این دریچه ها محصول را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نکنید. همچنین از پرش یا وارد کردن فشار سنگین به دیواره های محصول جدا پرهیز نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح شکوفه اینتکس محصولی استاندارد و بادوام با ظاهری زیبا و کودکانه بوده که از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع گرد
 قطر 152 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتي متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 ظرفیت 282 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی بله
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت دو حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...