استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس

intex 56549

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس یک محصول منحصر به فرد برای تفریحات ابی که با وزن بدنه ای کم و ساختاری بادوام در سال جدید میلادی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول زیبا دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند.. شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه های اختصاصی محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که از طول عمر بالا و خاصیت انعطاف پذیری برخوردار می باشد. با توجه به موارد یاد شده شما می توانید این محصول را در سفر و فضای باز همراه خود ببرید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب اسیبی به بدنه این محصول وارد نمی سازد. ارگونومی ساخت ظاهری محصول برگرفته از یک ساندویچ بزرگ با تمام جزئیات بوده که برای کودکان کاملا مهیج است. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس

یکی از محصولاتی که در فصل تابستان و در گرمای هوا بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ، استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس می باشد. این کالا با طراحی جذاب و امکانات خوبی که دارد باعث شده تا بتوانید از یک ابتنی فوق العاده و یک شنای خوب بهره مند شده و گرمای تابستان را از یاد ببرید. در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا به صورت کامل این کالا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول نوع ساختار و شکل و شمایلی است که این کالا دارا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای طراحی گرد و سه لایه می باشد که در نگاه اول شبیه به سه لایه و حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده می باشد. در ارتباط با این سه لایه نیز باید عنوان کرد که دو لایه بالایی و پایینی این محصول طرح نان ساندویچی را دارا می باشد که بر روی ان نیز دانه های کنجد هم به زیبایی هر چه تمام تر تعبیه شده است. علاوه بر این ها لابه مرکزی این محصول هم محتویات داخلی ساندویچ را نشان می دهد که فوق العاده دلنشین خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بخش کف و بخش های داخلی ان تعلق می گیرد که کف این کالا و دیواره های داخلی این محصول نیز زرد رنگ خواهد بود. هم چنین در بخش کف این محصول توضیحاتی را هم مشاده خواهید کرد که به شما نحوه کارکرد صحیح از این محصول را نشان خواهد داد. تمام این موارد ویژگی های خوب این استخر را به شما نشان خواهد داد.

جنس بدنه

رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC با رویه طرح چرم می باشد که این جنس از مقاوم ترین و با کیفیت ترین جنس های موجود در بازار خواهد بود.هم چنین بخش های کناری این محصول را PVC رنگی ساده و کف این محصول را هم PVC ساده تشکیل داده است. تمام این موارد نشان می دهد که این استخر با ساختار سه لایه ای که دارد باعث شده تا یک کالای جذاب را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

این محصول در قطر 168 سانتی متر طراحی گردیده است. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 46 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد قطعا برای کودکان و نوجوانان یک سایز مناسب و استاندارد بوده و به راحتی می توانند در داخل این مجموعه به بازی و شنا بپردازند. هم چنین ظرفیت اب داخلی این محصول هم 200 لیتر بوده و کل استخر نیز قبل از پر کردن اب تنها 2.5 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا به راحتی بتوانید ان را حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس دارای پمپ باد نمی باشد که به همین دلیل شما می بایست برای راه اندازی و باد کردن این محصول سعی کنید تا از یک پمپ باد استفاده کرده و ان را به صورت جداگانه تهیه نمایید. هم چنین پس از تهیه این پمپ باد حال می بایست به دنبال دریچه های باد موجود بر روی این محصول بگردید. پس از پیدا کردن این دریچه ها حال شما می توانید به راحتی این استخر را در مدت زمان بسیار کوتاهی به صورت کامل و صحیح باد کرده و پس از اتمام باد کردن این استخر می بایست دریچه های باد را ببندید تا باد از داخل ان خارج نشود. با رعایت همین نکات ساده شما در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه و بسته به نوع پمپ باد خود می توانید این کالا را راه اندازی نمایید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان خواهد بود و به راحتی می توانید این فرایند را انجام دهید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح ساندویچ اینتکس یک استخر زیبا و دیدنی خواهد بود که دارای ساختار سه طبقه بوده و از ان به عنوان استخر توپ هم می توانید استفاده نمایید. هم چنین این کالا مناسب برای کئدکان بالای سه سال بوده و از مزایای خوب این محصول می توان به دارا بودن برچسب تعمیرات هم اشاره نمود. تمام این موارد باعث شده تا اگر قصد خرید استخر بادی را دارید این کالا را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...