استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی

bestway 52239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان از جمله محصولات کودک می باشد که توسط برند مطرح بست وی روانه ی بازارهای جهانی شده است . جنس این محصول از پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری که دارد از کیفیت بالایی نسبت به محصولات کودک برخوردار است . این محصول به رنگ سفید می باشد که بر روی آن یک حلال به رنگ رنگین کمان نیز وجود دارد که می تواند نظر کودک شما را به خود جلب کند . این محصول دارای وزن 1.2 کیلوگرمی می باشد که از نظر سبکی بسیار راحت بوده و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در خانه نیز باشد . در این محصول از حلال رنگین کمانی دو حلقه ی بازی نیز آوزان شده است که کودک می تواند هنگامی که در استخر نشسته است با آن ها بازی کند . همچنین دو گل از جنس پی وی سی در این استخر بادی وجود دارد که محکم می باشد و کودک می تواند با استفاده از آن ها تعادل خود را در استخر حفظ کند . این محصول مناسب برای رده ی سنی 4 تا 18 ماه می باشد . این محصول دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و به روز لذت بخش خود ادامه دهید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی یک محصول زیبا با چندین اسباب بازی سر خود می باشد که مناسب برای کودکان 4 تا 18 ماه می باشد. از این محصول می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد که یکی از  مزایای  ان است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در مورد این محصول بیشتر بحث کرده و به نقد و بررسی ان بپردازیم پس با ما همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

راحی این محصول یکی از خاص ترین طراحی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به صورت گرد تولید و  عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم تا تک تک نقاط این محصول را مورد  بررسی قرار دهیم. لایه زیرین این محصول به صورت یک دست سبز رنگ می باشد. رویه اصلی این استخر  سفید رنگ است که بر روی ان شکل یک عدد لاک پشت سبز رنگ در کنار یک گل قرمز و ابی رنگ و چندین برگ سبز رنگ وجود دارد. در هر چهار طرف این محصول چندین اسباب بازی کودک وجود دارد. سمت چپ ان یک عدد گل زرد رنگ با لایه داخلی بنفش می باشد. سمت راست این استخر یک عدد شاپرک نارنجی و قرمز رنگ وجود دارد. در دو سمت دیگر ان نیز یک عدد قارچ ابی و قرمز و یک عدد گل بنفش هم دیده می شود. لایه درونی این استخر هم به صورت یک دست ابی طراحی شده است. هم چنین کف بادی این محصول به گونه ای است که علاوه بر داشتن نرمی فوق العاده ، به خاطر داشتن رنگ سبزش باعث شده تا این محصول چشم نواز شود. بر روی این کالا هم یک عدد رنگین کمان وجود دارد که دو اسباب بازی بادی هم بر روی ان دیده می شود. همه این موارد باعث شده تا این محصول در روحیه کودک شما بسیار تاثیر مثبتی داشته باشد.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که مقاومت فوق العاده ان زبان زد است. جنس رویه این استخر تولید شده از PVC با رویه طرح چرم می باشد که استحکام بالایی دارد و  این رویه باعث زیبایی بیشتر این محصول هم شده است. بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از نوع PVC طرح دار هستند. هم چنین کف این محصول همان طور که در  بخش طراحی گفته شد بادی بوده و از نوع PVC دو لایه می باشد که در کنار مقاومت خود ، نرمی و لطافت را به این استخر بخشیده است.

وزن و ابعاد

از این استخر می توان در هر مکانی استفاده کرد و مناسب برای استفاده در منزل و حتی سفر ها می باشد. به دلیل داشتن وزن 1.2 کیلو گرم شما می توانید به راحتی ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید گفت که این استخر دارای قطر 91 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد که بسیار مناسسب است و فضای کمی را اشغال می کند. علاوه بر این ها ظرفیت ابی که این استخر دارد 24 لیتر است که به سادگی می توانید ان را پر کرده و کودک خود را شاد کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نحوه راه اندازی این استخر مانند اکثر محصولات بادی می باشد به گونه ای که کافی است در ابتدا این محصول را از بسته بندی خود خارج کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد از طریق محفظه  های باد تعبیه شده بر روی این محصول به سادگی و در عرض چند دقیقه اقدام به باد کردن ان کنید. هم چنین پس از باد کردن ان می توانید این دریچه ها بسته تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که شما نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون سفت شده و تحمل وزن و استحکام ان کم می شود. برای مراقبت بیشتر این محصول می توانید پس از هر بار مصرف به سادگی دریچه های باد را باز کرده و باد ان را خالی کنید و این محصول را جمع اوری کنید. در حالت کلی نیز با  انداختن یک محافظ بر روی ان می توانید از ریختن هر گونه مایعات بر روی این استخر جلوگیری کنید. یکی از نکات مهم دیگر این است که اشیا نوک تیز را از جلوی این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد تا در صورت سوراخ شدن یامشکل های احتمالی بتوانید به سادگی ان را حل کنید. در صورت داشتن هر گونه مشکل دیگر نیز می توانید به دفترچه راهنمای این محصول که در کنار ان قرار دارد مراجعه کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان بست وی یک محصول زیبا برای کودکان 4 تا 18 ماهه می باشد که چندین اسباب بازی بادی را نیز همراه خود دارد. به دلیل داشتن وزن کم می توانید به سادگی ان را حمل کرده و از ان حتی به عنوان استخر توپ برای کودک خود استفاده کنید. اگر قصد خرید یک استخر بادی زیبا را دارید پیشنهاد ما به شما این محصول خارق العاده است که هم اکنون می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 24 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 1.2 کیلو گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 4 تا 18 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...