استخر بادی کودک طرح دلفین

51012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دلفین با طرحی زیبا و فانتزی قادر است تا نظر کودکان را به خود جلب نماید . این محصول از دو حلقه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است که این نوع طراحی زیبایی و مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است . بدنه این محصول از وینیل شفاف و طرح دار ساخته شده است که چند دلفین و دیگر شکل های فانتزی جذابیت آن را برای کودکان افزایش داده است . کف آن نیز از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است که در برابر ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . این استخر بادی دارای فضای مناسب برای بازی کودکان بوده و این امکان نیز وجود دارد که از آن علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد برای کودک خود فراهم نمایید . این محصول بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن با انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد . به همین منظور شما می توانید این محصول را در منزل و یا خارج از منزل به سرعت راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید . شما می توانید این استخر بادی زیبا را با قیمتی مناسب و کیفیتی استثنایی ، به صورت حضوری و یا اینترنتی از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

استخر بادی کودک طرح دلفین از محصولات با کیفیت ، زیبا و جذابی بوده است که توسط کمپانی محبوب و نامدار بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . ما هم اکنون می خواهیم تا این استخر را با تجربه متخصصانمان نقد و بررسی کرده تا شما از نکات مثبت و منفی آن آشنا شده سپس نسبت به محصول مد نظرتان ، بهترین کالا را سفارش و استفاده بکنید .پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت گرد ساخته و تولید شده است که به همین دلیل در وهله اول نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل مکان کمتری را اشغال خواهد کرد . بر روی بدنه آن تصاویری از دریا ، دلفین ، خورشید ، ماهی ها و گل های رنگارنگ نیز ساخته شده است که به طور کامل رنگ هایی نظیر آبی ، سفید ، قرمز ، مشکی ، سبز ، صورتی و زرد به کار رفته که این کالا را بسیار زیبا و چشم نواز برای فرزندان شما خواهد کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر تولید شده از وینیل می باشد که به همین دلیل متخصصان ما به آن نمره قابل قبول را داده اند تا به آسودگی آن را برای فرزندان خود خریداری بکنید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 91 سانتی متر ، ارتفاع : 20 سانتی متر ، ظرفیت آب 100 لیتر و در آخر وزن آن 2.5 کیلو گرم می باشد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای مراقبت از این محصول باید ذکر نمود که در وهله اول به هیچ عنوان وسایل و اشیا تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید ، همچنین افراد بزرگسال از آن استفاده نکرده تا به آن صدمه و یا آسیبی وارد نکرده و استخر بادی با طول عمر بالایی را فرزند شما داشته باشد . همچنین اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و یا به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح دلفین از سری محصولاتی با طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی بوده است که به تازگی توسط کمپانی بست وی طراحی و تولید می باشد . ساختار این استخر به صورت گرد بوده که در در آن تصاویر دلفین ، ماهی ، گل ، خورشید ، دریا ، به کار رفته و با رنگ های بسیار زیبایی که داراست توانسته تا رضایت خریاران و مشتریان را به خود جلب بکند .  این محصول دارای جنس بدنه بسیار با کیفیتی داشته است ، که ساخته و تولید شده از وینیل دو لایه می باشد . ابعاد این کالا بسیار استاندارد بوده است که وزن آن 2.5 کیلو گرم خواهد بود و به همین دلیل به اسودگی قابل حمل و نقل می باشد  . همچنین برای راه اندازی این کالا تنها کافیست تا نسبت به تعداد محفظه های خود ، آن را باد و راه اندازی نموده تا فرزندان شما به آسودگی از آن استفاده نمایند . لازم به ذکر می باشد که این استخر مناسب کودکان بوده و به همین سبب به هیچ وجه افراد بزرگسال نیز از آن استفاده نکنند تا آسیبی  به آن وارد نشود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری بکنید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 ظرفیت 100 لیتر
 جنس بدنه وینیل شفاف
 جنس رویه  وینیل
 جنس کف  وینیل دولایه
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای بدنه شفاف و طرح دار
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
قابل استفاده در منزل و فضای باز
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...