استخر بادی کودک طرح دریا

bestway 30007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دریا

استخر بادی کودک طرح دریا جزو زیباترین استخر های بادی کودک برند بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی دارای طرحی زیبا و جذاب برای کودکان در روی بدنه ی خود می باشد که توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب می کند همچنین یک آب پاش که دارای طرح عروسکی نیز می باشد در این استخر بادی تعبیه شده است که می توانید با استفاده از آن بارش آب را بر روی سرتان احساس کرده و از این بارش لذت ببرید . جنس این محصول از پی وی سی دولایه طرح دار می باشد که دارای ضخامت 0.40 میلی متری می باشد که ضخامت فوق العاده ای برای استخر های بادی حوزه کودک به شمار می آید . رده ی سنی استفاده از آن بالای 2 سال می باشد که کودکان در این محدوده سنی می توانند از آب تنی کردن درون آن لذت ببرند . وزن این محصول 2.1 کیلوگرم می باشد که بنابه وزن کمی که دارد میتواند گزینه ی مناسبی برای سفر و یا استفاده در منزل نیز به حساب بیاید .

استخر بادی کودک طرح دریا در دو رنگ زیبا و جذاب با کیفیت بالا موجود می باشد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن استفاده کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنید . این استخر بادی کودک با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید بعد از بررسی و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و آن را به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح دریا

استخر بادی کودک طرح دریا از سری استخر های زیبا و جذاب می باشد که به دلیل طرح بدنه می تواند نظر کودک شما را به خود جلب نماید . این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده که در عین دارا بودن مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی ، دارای انعطاف بالایی می باشد . وزن این محصول بسیار اندک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در خرید یک محصول در وهله اول نظر ما را به خود جلب می نماید نوع طراحی و شکل ظاهری آن می باشد . همچنین مهم ترین نکته برای جلب نظر کودکان ظاهری زیبا و طرح هایی شاد می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای بدنه ای آبی رنگ می باشد که بر روی آن طرح هایی فانتزی و زیبا نقش بسته که به سادگی نظر کودک شما را به خود جلب خواهد نمود . همچنین یک آبپاش نیز برای آن در نظر گرفته شده است که طرح یک عروسک بوده و به زیبایی این حصول افزوده است . با استفاده از این آبپاش کودک شما در فضایی شاد و مفرح قرار خواهد گرفت .

جنس بدنه

در مرحله بعد و پس از انتخاب طرح موردنظر می بایست به جنس محصول توجه نمود . زیرا این مورد تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن خواهد داشت و قطعا همه ما خواستار محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا هستیم . به همین منظور بدنه این محصول از پی وی سی طرح دار تهیه شده است که در برابر پوسیدگی و تغییر شکل در حین استفاده و شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این به منظور افزایش این کیفیت کف آن نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده که دچار پوسیدگی نخواهد شد و می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده نمایید .

ابعاد و وزن و ظرفیت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده و به دلیل دارا بودن قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر از فضای کافی برای تفریح کودکان برخوردار می باشد . ظرفیت آن نیز 477 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد مطلوب می باشد . علاوه بر این وزن آن در حدود 2.1 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به نکات ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار می باشد . اما به منظور افزایش این طول عمر می بایست آن را در برابر حرارت بالا قرار نداده و از برخورد اشیاء تیز به آن خود داری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که به همراه آن دریافت می نمایید آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح دریا محصولی زیبا و جذاب و با کیفیت می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول از پی وی سی تولید شده که بسیار مقاوم بوده و در عین حال از انعطاف چشمگیری برخوردار می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و می توان آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار داد . اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب آن را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .


نوع گرد
 قطر 152 سانتي متر
 ارتفاع 38 سانتي متر
 ظرفیت 477 لیتر
 وزن 2.1 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح دار
 جنس کف پی وی سی دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...