استخر بادی کودک طرح خرس

intex 80121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح خرس

استخر بادی کودک طرح خرس یک محصول فوق العاده زیباست که با در نظر گرفتن طراحی جذابی که دارد قطعا می تواند برای سنین کودکان و خردسالان یک محصول مهیج و فوق العاده به شمار رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر دارای یک طراحی سه لایه می باشد که می توانید سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده را بر روی این محصول مشاهده نمایید. هم چنین بخش کف این استخر نیز به صورت بادی طراحی شده است که قطعا برای کودکان بسیار نرم و راحت بوده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. علاوه بر این ها طرح موجود بر روی این استخر نیز باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کودک خود را با توجه به این طرح هیجان زده کنید. علاوه بر این ها ضخامت لایه های این محصول نیز یکی دیگر از مزایای این استخر به شمار می رود که باعث شده تا به سادگی این محصول یک کالای با دوام به شمار رود و آسیب نبیند. هم چنین سادگی در راه اندازی این استخر و وزن کم و پرتابل بودن این محصول هم از دیگر مزایای این محصول زیبا می باشد که پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید دارید حتما این محصول را در اولویت قرار دهید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح خرس

استخر بادی کودک طرح خرس یکی دیگر از محصولات خلاقانه ای است که شرکت اینتکس آن را تولید و عرضه کرده است. از نظر نوع طراحی و ساختار این استخر بادی یکی از شکیل ترین محصولاتی است که در سنین کودک و خردسال آن را عرضه کرده است که با در نظر گرفتن طرح روی این محصول شما می توانید قطعا روحیه کودک خود را افزایش دهید. در همین راستا نیز در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی کامل خصوصیات این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید...

شکل ساختاری و طراحی محصول

شاید یکی از مهم ترین بخشی که باعث شده تا این محصول توسط مشتریان پر فروش باشد همین بحث نوع طراحی و ساختار این محصول باشد. در واقع شما باید به این نکته توجه نمایید که این استخر بادی دارای یک سری خصوصیت فوق العاده است که همین موارد سبب شده تا با خیالی راحت این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد. این گرد بودن باعث شده تا یک استخر عامه پسند را شاهد باشید که از این حیث قطعا شبیه به اکثر محصولات موجود در بازار می باشد.

نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ساختار سه لایه این استخر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این سه لایه بودن محصول شبیه به سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته شده می باشد که باعث شده تا ساختار اصلی بدنه این استخر تشکیل شود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بخش های بیرونی و درونی این محصول طرح های انواع حیوانات و منظره ها و شخصیت های کارتونی را مشاهده کنید که از این نظر قطعا برای فرزند شما محبوب و جذاب خواهد بود.

نکته دیگری که می توان در خصوص این استخر به آن اشاره کرد بحث بهره مندی از کف یکدست آبی رنگ این محصول است که با بهره مندی از ساختار بادی به گونه ای طراحی شده است که کودک شما در یک فضای راحت می تواند به بازی و تفریح بپردازد. تمامی این موارد از نکات مهمی است که می توان در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم.

جنس بدنه ، کیفیت و مقاومت محصول

از دیگر مواردی که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد بهره مندی از جنس و کیفیت بالای این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این استخر از نوع PVC طرح چرم شکل گرفته است که هم فوق العاده زیباست و هم مقاومت بالایی دارد. هم چنین بهره مندی از همین جنس در بخش های کناری این محصول هم دیده می شود و این بار به صورت رنگی و طرح دار شکل گرفته است که باعث جذابیت هر چه بیشتر این محصول شده است.

علاوه بر این ها کف این محصول با ساختار دو لایه ای که دارد از خود مقاومت بالایی را نشان داده است که یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول می باشد. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر در کنار خود یک عدد برچسب تعمیرات هم می بیند که این امر سبب شده تا در هر زمان که این محصول دچار آسیب شد بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به ترمیم آن کنید.

در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کرد که قطعا این محصول استحکام فوق العاده ای دارد و اگر کودک شما یک سری نکات را رعایت کند این محصول سالیان سال برای شما کار خواهد کرد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که اگر هر گونه شی نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید می توانید به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی از بابت سوراخ شدن بدنه این محصول از آن استفاده کنید. هم چنین این مزیت برای شما وجود دارد که بتوانید از این محصول برای کاربرد های دیگر هم استفاده کنید. در واقع می توانید از این استخر به عنوان یک استخر توپ نیز بهره مند شوید و با پر کردن داخل این محصول از توپ های بادی ، کودک خود را در یک شرایط جدید قرار داده و یک تفریح مفرح و شاد برای او فراهم کنید. تمامی این موارد باعث می شود تا با قیمت ارزان این کالا را بتوانید از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 25 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 800 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ                 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...