استخر بادی کودک طرح جوجه اردک

bestway 54178

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح جوجه اردک محصولی با طرحی فانتزی می باشد که برای استفاده کودکان خردسال طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول از دو محفظه هوای مجزا تشکیل شده که هریک دارای یک دریچه هوا می باشد . به همین منظور شما می توانید متناسب با نیاز کودک خود یک و یا هردو محفظه را راه اندازی نموده و ارتفاع آن را تعین نمایید . این محصول از فضای کافی به منظور استفاده کودک برخوردار بوده و قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد . بدنه این محصول از پی وی سی رنگی درنظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا در باربر پوسیدگی ، جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است . به منظور افزایش طول عمر محصول قسمت زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده است تا در حین استفاده در فضای باز و قرار داشتن بر روی زمین دچار آسیب دیدگی نشود . وزن آن نیز در حدود 1 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد و با تخلیه هوای داخل آن قادر به استفاده از این محصول در مسافرت ها خواهید بود . برای تهیه استخر بادی کودک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

استخر بادی کودک طرح جوجه اردک

استخر بادی کودک طرح جوجه اردک از دیگر استخر هایی است که برای سنین کودکان ، نوجوانان و حتی خردسالان قابل استفاده می باشد. این استخر با بهره گیری از طراحی زیبا و طرحی شبیه به اردک به قدری دیدنی و جذاب است که کودک شما با دیدن ان شگفت زده خواهد شد. استفاده از رنگ زرد در طراحی این محصول و هم چنین قرار گیری استاندارد تمامی اجزای این استخر سبب شده تا یک محصول کامل و تمام عیار را از این حیث شاهد باشیم که در ادامه با نقد کامل این استخر با شما همراه خواهیم بود...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین خصوصیت این محصول نوع ساختار ، ارگونومی ساخت ، رنگ بندی و همین طور چگونگی شکل گیری اجزای مختلف این استخر می باشد که در این قسمت به ان خواهیم پرداخت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر بادی از نظر ظاهر بخش اصلی طراحی مستطیلی شکلی را یدک می کشد که لبه های کناری ان نیز به صورت گرد شکل گرفته است. هم چنین قسمت انتهایی این محصول و همین طور بخش جلویی ان نیز دقیقا با بهره گیری از ظاهر اردک تولید شده است که طراحی سر و گردن این حیوان به صورت کاملا زیبا از مهم ترین خصوصیات این استخر به شمار می رود. ساختار این محصول نیز به صورت دو لایه می باشد به گونه ای که دو لایه مجزا روی هم قرار گرفته شده این استخر را شکل داده اند. هم چنین رنگ تمامی قسمت های این محصول از دید خارجی زرد رنگ خواهد بود و تنها بخش نوک و چشمان این حیوان است که از رنگ های نارنجی و سیاه و سفید ساخته شده است که قطعا زیبایی های این محصول را نشان خواهد داد. هم چنین ساختار بخش های داخلی این استخر هم تماما از رنگ سفید شکل گرفته است.

جنس بدنه

دیگر ویژگی این محصول نیز به جنس بدنه ان تعلق می گیرد که به گونه ای که می توانید بدون نگرانی ان را برای فرزند خود خریداری کنید. در همین راستا می توان عنوان کرد که رویه اصلی این استخر از نوع PVC با رویه طرح چرم شکل گرفته است. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از نوع PVC رنگی بوده و کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است. تمامی این موارد از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر این ها در کنار بسته بندی این استخر یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این استخر نیز می توان گفت که شما پس از راه اندازی این محصول با ابعاد ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر وارتفاع : 70 سانتی متر ) مواجه خواهید شد. این ابعاد قطعا برای بازی و تفریح چند کودک به صورت هم زمان نیز مناسب وایده ال می باشد. هم چنین وزن کلی بسته بندی این استخر تنها 1 کیلو گرم بوده و همین عامل نشان از سبک وزن بودن این کالا دارد. هم چنین ظرفیت اب داخلی این استخر نیز 300 لیتر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شیوه راه اندازی این استخر به این صورت است که شما در ابتدا باید یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه و مجزا خریداری کنید. پس از ان نیز می توانید به راحتی بر روی این استخر به دنبال محفظه های باد این محصول بگردید. در گام بعدی می توانید به سادگی و با باز کردن این محفظه ها پمپ باد خریداری شده را به سادگی در داخل ان ها قرار داده و بسته به نوع پمپ باد خود اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. این کار نیز ممکن است زمانی بین 2 تا 5 دقیقه طول بکشد اما به صورت کامل این استخر باد خواهد شد. هم چنین پس از باد کردن می توانید در داخل ان اب ریخته و یا ان را با توپ بادی پر کنید و سپس کودک شمامی توانید به بهترین شکل ممکن از این استخر استفاده کند.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح جوجه اردک یک محصول کاملا جذاب و عالی است که دارای دفترچه راهنما هم می باشد که می توانید از ان برای نحوه مراقبت ، راه اندازی و همین طور داشتن سوالات خود استفاده کرده و مطالعه نمایید. این محصول دارای کف بادی بوده و مناسب برای سنین کودکان و نوجوانان می باشد که می توانید هم اکنون ان را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 300 لیتر
طول 150 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...