استخر بادی کودک طرح جنگ ستارگان

bestway_91209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح جنگ ستارگان از محصولات بسیار جذاب و خاص می باشد که طراحی و تولید آن را شرکت نامدار بست وی انجام می دهد. طراحی این محصول محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مستطیلی شکل جای کمتری را بگیرد، همچنین بر روی این محصول نام فیلم سینمایی معروف جنگ ستارگان و هواپیما فضایی آن مشاهده می شود. رنگ های که در این محصول به کار رفته است قرمز، سفید، مشکی و طوسی بوده که قطعا زیبایی این محصول را دو چندان می کند. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقامت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و گرما و سرما می باشد. این محصول دارای ساختار سه طبقه حلقه ای بوده تا در وهله اول عمق این محصول کم باشد و در وهله دوم فشاری که در حین بازی کودکان به بدنه این محصول وارد می شود، به سه قسمت پخش شود تا انعطاف این محصول بالا برود و صدمه ای به آن وارد نشود. ابعاد این محصول به این شرح است: قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر بوده و ظرفیت آب این محصول نیز 282 لیتر می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش، و خریداری کنید.

استخر بادی کودک طرح جنگ ستارگان

استخر بادی کودک طرح جنگ ستارگان از محصولات با کیفیت و زیبای شرکت محبوب و جهانی بست وی بوده که در دسته بندی محصولات بادی کودک قرار می گیرد. اگر خرید چنین محصولی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا یک بار این نقد و بررسی را مطالعه کرده تا با نکات منفی و مثبت این محصول آشنا بشوید و با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با تجربه متخصص هایمان به شما در خریدتان کمک کرده تا شما از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمئن باشید. پس با ما و این مقاله همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا طراحی و ارگونومی ساخت یکی از مهم ترین دلایل هر خریدی برای محصول مورد نظرش می باشد و محصولی که ظاهر زیبایی را نداشته باشد چندان استقبال زیادی از آن نمی شود. به همین دلیل طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مستطیلی شکل جای کمتری را بگیرد و به آسانی فرزندان شما از آن استفاده کنند. رنگ هایی که در این محصول به کار رفتهشده، قرمز،طوسی و سفید می باشد و نام معروف فیلم سینمایی star wars جنگ ستارگان بر روی آن نمایان می شود که عکس های هواپیما های فضایی این فیلم نیز بر روی آن طراحی شده است. شما با خرید این محصول می توانید آن را در فصل های سرد به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید تا فرزندانتان در تمام فصول لذت استفاده از این محصول را ببرند.

جنس بدنه

بدون شک هر محصولی باید دارای کی کیفیت و مقاومت بالایی باشد تا طول عمر استفاده از آن بالا باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما،گرما و صدمات احتمالی می باشد که قطعا یکی از مزایای مهم این محصول است. متخصصان حرفه ای ما به جنس بدنه این محصول نمره بالایی را داده اند و از این منظور قطعا نباید هیچ نگرانی در باب کیفت و طول عمر این محصول داشته باشید.

ابعاد و وزن

برای خرید این محصول حتما به سایز آن دقت شود تا در زمان استفاده دچار مشکلاتی نظیر بزرگی آن نشوید. پس ابعاد، وزن و ظرفیت آب این محصول به ترتیب به این شرح است: قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر، وزن محصول: 5 کیلو گرم و در نهایت ظرفیت آب این محصول 282 لیتر بوده و همانطور که از وزن این محصول مشخص است شما به آسانی می توانید اآن را حمل کرده و حتی در ایام مسافرت نیز فرزند خود را از داشتن یک استخر خصوصی محروم نکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این استخر قرار داده و در عرض چند ثانیه این محصول را باد شده و راه اندازی شده تحویل بگیرید تا فرزندتان را دعوت به یک بازی مفرح بکنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا بدنه آن آسیب نبیند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد شما در قدم اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کنید، و یا می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا این محصول را با تعمیرات تخصصی ما همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح جنگ ستارگان یک محصول زیبا با طراحی جذاب و عالی مکی باشد که شرکت معروف و جهانی بست وی آن را طراحی و تولید می کند. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مستطیلی شکل جای کمتری را می گیرد. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید این محصول را از طریث سایت نمایندگی اینتکس ایران، اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...