استخر بادی کودک طرح توت فرنگی

jilong 30003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی از نمونه استخر های بادی شرکت جیلونگ است که توانسته به یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی این کمپانی تبدیل گردد . این استخر بادی به دلیل ابعادی که دارد مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد ، عمق کم این استخر باعث شده است تا ایمنی محصول بالاتر برود و امکان غرق شدن کودکان به حداقل برسد . به دلیل طراحی این استخر بادی به میوه توت فرنگی اسم آن استخر بادی کودک طرح توت فرنگی قرار گرفته است . شما می توانید از این استخر بادی حتی در محیط های باز و در زیر نور آفتاب استفاده کنید چرا که نور آفتاب و حتی دیگر شرایط محیطی برای چند روز متوالی به بدنه استخر آسیب نمی رساند چرا که جنس آن از pvc ساخته شده است . پی وی سی کاملا ضد آب است به همین دلیل طول عمر بالایی دارد . شما می توانید با خرید استخر بادی فوق بستری ایمن ، جذاب و دوست داشتنی را برای کودکان خود فراهم کنید و آن ها را تشویق به بازی و آب تنی کنید . به دلیل وزن و حجم بسته بندی کم این استخر بادی شما می توانید در سفر ها نیز آن را به همراه خود ببرید . برای باد کردن آن می توانید از پمپ های باد دستی نیز استفاده کنید .فروشگاه اینتکس محصول فوق را به همراه برچسب تعمیرات با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند .

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی از نمونه استخر های بادی زیبا و دوست داشتنی کودک است که توسط کمپانی بزرگ جیلونگ طراحی و تولید شده است . جیلونگ تجربه بالایی در تولید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی دارد که تنوع آن بسیار زیاد است . با خرید استخر بادی می توانید بستری ایمن و عالی را برای کودکان خود در خانه و سفر ها ایجاد کنید و آن ها را تشویق به بازی های آبی کنید . در این بخش قصد داریم تا ویژگی های استخر بادی کودک طرح توت فرنگی را مورد بررسی قرار دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی جدید در طرح ها و نقش های بسیار متفاوتی تولید شده اند که همین موضوع باعث شده است تا تنوع بسیار زیادی را در این محصولات بادی داشته باشیم . جیلونگ برای ساخت این استخر بادی از طراحی توت فرنگی استفاده کرده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی شکل زیبا و دوست داشتنی از نیم رخ میوه توت فرنگی ساخته شده است ، این نوع طراحی میوه ای و رنگبندی بسیار زیبای آن بدون شک به مزاج کودکان بسیار خوش خواهد آمد و آن ها را برای استفاده و آب تنی ترغیب می کند . این نمونه برخلاف دیگر نمونه های استخر بادی توت فرنگی دارای کف بادی نیست چرا که برای افراد بزرگ تر از 3 سال طراحی شده است . دریچه باد شونده محصول نیز در قسمت پایین استخر قرار گرفته است که از آن طریق می توانید لبه های بادی تشک را باد کنید تا محصول قابل استفاده شود .

جنس

برای ساخت استخر های بادی از اجناس مختلفی استفاده می شود ، برای ساخت این استخر بادی نیز از جنس بسیار مرغوب pvc طرح چرم استفاده شده است ، پی وی سی ها از اجناس تقریبا لاستیکی ضد آب هستند که علاوه بر کیفیت بسیار بالا و قدرت کشسانی مطلوب ، هیچگونه ضرر و حساسیت های پوستی را برای کودکان به دنبال نخواهد داشت . استحکام بالای استخر فوق در برابر نور افتاب نیز باعث شده است تا بتوانید از استخر بادی فوق حتی در محیط های بیرون نیز استفاده کنید . قسمت کف این استخر بادی نیز از همان pvc اما با لایه های ضخیم تر ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر های بادی همچنین از نظر ابعاد ، وزن و ظرفیت نیز مختلف هستند که بایستی به نسبت نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید . لازم به ذکر است که هر چه ابعاد استخر بادی بزرگ تر باشد وزن محصول و همچنین ظرفیت و حجم آب استفاده شده برای پر کردن استخر نیز افزایش خواهد یافت . این استخر بادی در ابعاد ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع : 10 سانتی متر ) می باشد که ارتفاع کم این استخر امکان استفاده از آن را برای کودکان فراهم کرده است . وزن کلی محصول 900 گرم است و ظرفیت آن 35 لیتر است که می توان گفت به سرعت می توانید استخر را از آب پر کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

استخر بادی فوق به دلیل اینکه چندان بزرگ نیست با استفاده از دهان نیز قابل راه اندازی است اما شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی به سرعت استخر بادی خود را باد کرده و استفاده کنید . برای باد کردن استخر بایستی از پمپ های باد با دهانه خروجی سوزنی و نازک استفاده کنید ، همچنین توصیه می شود در هنگام باد شدن استخر بادی ، آن را تحت فشار قرار ندهید . توصیه می شود برای راه اندازی استخر خود از یک زیر انداز نرم استفاده کنید تا کف استخر آسیب نبیند . استفاده از استخر بادی بر روی زمین های شنی و سنگی ، خاکی و همچنین آسفالت می تواند به محصول آسیب برساند .

سخن پایانی

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بی شک یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین استخر بادی برای کودکان می باشد که علاوه بر آن ظاهری بسیار شیک و دوست داشتنی دارد . شما می توانید این استخر بادی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس با نازل ترین قیمت به همراه برچسب تعمیرات خریداری کنید .

نوعخانگی و سفری
ظرفیت 35 لیتر
طول 105 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 10 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها قابل حمل آسان
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...