استخر بادی کودک طرح تمساح

intex 57417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح تمساح محصولی بسیار زیبا و جدید از کمپانی مشهور اینتکس بوده که به دلیل ارگونومی ساخت متفاوت و بدنه ای بادوام توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که برای تولید بدنه ان از مرغوب ترین نوع وینیل استفاده شده است. این نوع جنس بدنه از دوام بسیار زیاد و نرمی و انعطاف پذری بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت شما می توانید با خیالی اسوده از این محصول در سفر و فضای باز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. این محصول دارای ارگونومی ساختی مانند تمساح بوده که از رنگ سبز تولید شده است. بخش دم تمساح در واقع آبپاش محصول بوده که در کمترین زمان ممکن و با متصل شده به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. این محصول را می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفتی مناسب پیشنهاد می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی کودک طرح تمساح

استخر بادی کودک طرح تمساح یک محصول هیجان انگیز و جذاب است که باعث شده تا با دارا بودن طراحی فوق العاده و هم چنین کیفیت بالای ساخت و تولیدی که دارا می باشد به یک محبوبیت و فروش بالا در طی مدت زمان بسیار کوتاهی دست پیدا کند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ساختاری جذاب را دارا می باشد که در بین استخر های موجود در بازار کمیاب می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم در خصوص ظاهر و طراحی این محصول صحبت کنیم باید در ابتدا عنوان کرد که این استخر ساختاری مربعی شکل را دارا می باشد که طرح کلی ان نیز برگرفته از تمساح می باشد و به همین دلیل است که به جرات می توان گفت این محصول منحصر به فرد بوده و همانند ان نیز در بازار وجود نخواهد داشت. در هر چهار سمت این محصول پاهای این حیوان به صورت زیبا و با ظاهری مربعی شکل طراحی شده است که باعث جذابیت و طبیعی جلوه دادن این محصول شده است. هم چنین در قسمت جلویی این محصول نیز سر و گردن و چشمان این تمساح به صورت کاملا شکیل و طبیعی نقش بسته است که باعث شده تا با دیدن ان متحیر شوید. انتهای این استخر هم دم این حیوان به چشم می خورد که ابپاش این استخر بادی بوده و از خصوصیات بی نظیر این کالای شکیل به شمار می رود. هم چنین رنگ این محصول نیز به صورت یکدست سبز بوده و بر روی ان دایره هایی با رنگ های قرمز و زرد نیز به چشم می خورد. تمام این موارد از خصوصیات منحصر به فرد این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

این محصول ساخته شده از رویه ای از جنس وینیل می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی را در بین استخر های بادی از خود به نمایش گذاشته است. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است و تنها تفاوت ان در دو لایه بودن این محصول خواهد بود. تمام این موارد در کنار ضخامت بالای لایه های این محصول نیز سبب شده تا از نظر جنس بدنه یک محصول فوق العاده با کیفیت را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

این محصول در طول و عرض 159 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 56 سانتی متر روانه بازار شده استکه قطعا فضای خوبی را در اختیار شما و کودکان شما قرار خواهد داد. هم چنین ظرفیت اب این محصول نیز 424 لیتر خواهد بود که مقدار قابل توجهی بوده و نشان از بزرگی این محصول دارد. در کنار این موارد این محصول در وزن 3.3 کیلو گرم و هم چنین بسته بندی با ابعاد 10 در 30 در 36 تولید و روانه بازار شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید محصولات بادی را می بایست با استفاده از یک عدد پمپ باد و در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا هم برای راه اندازی نیاز به یک عدد پمپ باد دارد که باید به صورت مجزا ان را خریداری کرده و سپس از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به راه اندازی و باد کردن کامل این محصول نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که در ابتدا باید این دریچه ها را باز کرده و سپس پس از باد کردن کامل این محصول سعی کنید تا ان ها را به راحتی ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. تمام این موارد در مدت زمان کوتاهی صورت خواهد گرفت. هم چنین باید از این محصول نیز مراقبت های لازم را انجام دهید تا دچار سوراخ شدن و یا اسیب های دیگر نشود.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح تمساح یک محصول زیبا و دیدنی با طرح و نقش فوق العاده است که با کیفیت بالای ساخت و تولید روانه بازار شده است. این محصول دارای دریچه تخلیه در کف بوده و هم چنین ابپاش بادی سر خود را هم دارا می باشد که از ویژگی های خوب این محصول به شمار خواهد رفت. تمام این موارد در کنار قیمت خوب این محصول باعث شده تا ان را از سایت نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع خانگی، مسافرتی
 طول 159 سانتی متر
 عرض 159 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت آب 424 لیتر 
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ ندارد
ابعاد بسته بندی 36×30×10 سانتی متر
 وزن 3.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها محصول شرکت اینتکس
دارای یک دریچه تخلیه در کف
دارای ابپاش بادی سرخود
دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...