استخر بادی کودک طرح بستنی یخی

Bestway 54244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح بستنی یخی یکی دیگر از بهترین نوع استخر بادی برای سنین بالاتر از 6 سال بوده که کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 تولید کرده است. این استخر بادی را برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری از مرغوب ترین نوع جنس بدنه پی وی سی طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. این جنس بدنه باکیفیت موجب شده تا شما بتوانید از این استخر بادی در تمامی فضای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده کنید. ابعاد این محصول نسبتا بزرگ بوده به همین دلیل برای بازی های دسته جمعی کودکانه توصیه می شود. طراحی بدنه این محصول مانند یک بسته یخی زیبا بوده به همین دلیل بخش کف آن از سه رنگ تشکیل می شود. بدنه استخر بادی نیز از دولایه تشکیل شده که موجب افزایش قابل توجه دوام بدنه و همچنین قابلیت انعطاف پذیری دیواره استخر بادی شده است. لازم به ذکر بوده هر یک از این لایه کاملا مجزا از یکدیگر و از طریق دریچه باد های اختصاصی راه اندازی می شوند. این استخر بادی وزنی کم داشته و در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی می شود. به همین دلیل برای استفاده در زمان سفر توصیه شده است. برای خرید استخر بادی کودک با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه انحصاری محصولات بادی مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک طرح بستنی یخی

این استخر بادی یکی از بهترین محصولات شرکت بست وی می باشد که در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. ظاهر فوق العاده جذاب این استخر توجه هر مصرف کننده ای را جلب می کند. در طراحی این استخر علاوه بر زیبایی ظاهری، دوام بالا نیز لحاظ شده است. با توجه به ابعاد استخر در مسافرت و فضای باز، برای بازی های دسته جمعی کودکان به راحتی می توان از آن استفاده کرد. این محصول علاوه بر کودکان توجه بزرگسالان را هم جلب می کند. اگر به دنبال استخری زیبا و با کیفیت هستید در ادامه با ما همراه باشید تا سایر ویژگی های این محصول را بررسی کنیم . . . 

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر بادی کودک طرح بستنی یخی به شکل مستطیل بوده که کناره های آن دو لایه می باشد. این امر به دوام بالای این محصول می افزاید و باعث می شود در مقابل فشار مستحکم باشد. این استخر مانند یک بستنی یخی طراحی شده که رنگ جذاب کناره های آن نارنجی و کف استخر سه رنگ می باشد که به جذابیت آن را دوچندان می کند. شما چوب بستنی را هم در کنار این طراحی مستطیل شکل مشاهده می کنید که نشانه ظرافت طراحی این محصول می باشد. بی شک تمام کودکان از دیدن این محصول شگفت زده می شوند. لازم به یادآوری است این استخر برای بزرگسالان هم مناسب می باشد.

جنس بدنه

بدنه این استخر از جنس pvc طرح چرم است. این جنس بدنه نرم و با دوام بوده و سال ها می توانید از آن استفاده کنید. کناره های این محصول دو لایه می باشد که هر لایه دارای دریچه هوای جداگانه است و این امر به دوام بیش تر آن کمک می کند. هم چنین کف این استخر از جنس pvc دو لایه ساخته شده است. این جنس مقاوم در برابر هر آب و هوایی می باشد و شما می توانید از آن در فضای باز و در هر آب و هوایی استفاده کنید و از استحکام آن آسوده خاطر باشید.

ابعاد و وزن و ظرفیت

طول این استخر 302 سانتی متر، عرض آن 170 سانتی متر و ارتفاع این استخر 51 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد این محصول می توانید از آن در فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. با توجه به ابعاد این محصول برای بازی چند کودک مناسب است و بزرگسالان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. وزن 14 کیلویی این استخر با توجه به ابعاد آن تقریبا سبک بوده و این وزن مناسب آن را به یک استخر کاربردی در کمپینگ و مسافرت تبدیل کرده است. ظرفیت آب آن نیز 681 لیتر می باشد که می توانید در زمانی کوتاه آب این استخر را تخلیه کرده و آن را به مکانی دیگر انتقال دهید.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر جذاب کار دشواری نبوده و شما از طریق دریچه های هوا اقدام به باد کردن آن می کنید. در هنگام باد کردن با فشار دادن بدنه استخر می توانید از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان تمایل آن را باد کنید. باد کردن بیش از اندازه توصیه نمی شود و می تواند به ساختار داخلی آن آسیب بزند. این استخر در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می شود. برای مراقبت از این محصول باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه آن جلوگیری کنید. هم چنین به همراه این استخر یک بسته چسب تعمیرات به شما تقدیم می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن استفاده و استخر خود را تعمیر کنید. جنس بدنه این محصول در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بسیار بادوام می باشد و این وجه تمایز این استخر زیبا است و در صورت نگه داری صحیح می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

جمع بندی

برند اینتکس یکی از مشهورترین برند های تولید محصولات بادی در دنیا می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا را عرضه می کند. در تولید استخر بادی کودک طرح بستنی یخی تولید کننده سعی کرده است تا محصولی جذاب و بسیار بادوام عرضه کند. محصولی که مناسب برای تمام گروه های سنی می باشد و همگی می توانند از تفریح با آن لذت ببرند. اگر به دنبال محصولی زیبا و با کیفیت برای کودکان هستید این استخر بهترین گزینه می باشد. برای سفارش این محصول منحصر به فرد به نمایندگی فروش محصولات بادی تهران اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 302 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 681 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 14 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...