استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی

intex 30007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی از سری محصولاتی است که با بهره گیری از طرح و نقش و شخصیت های اصلی انیمیشن باب اسفنجی در بین کودکان بسیار محبوب است. این استخر ساختاری مستطیلی دارد و از این حیث نیز باعث شده تا چندین کودک به طور هم زمان بتوانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. راه اندازی این استخر از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول صورت می گیرد که کاری ساده و اسان بوده و در مدت زمان بسیار کمی می توانید ان را به طور کامل راه اندازی کنید. هم چنین در صورت اسیب دیدن این محصول هم می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیرات این کالا را ترمیم نمایید. در کنار این موارد باید به مقاوم بودن بدنه این کالا هم اشاره کرد که باعث شده تا از اسیب دیدن این محصول جلوگیری شده و کودکان با خیالی اسوده بتوانند از این محصول استفاده کنند. قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون پیشنهاد می کنیم این محصول را از نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب خریداری نموده و لحظات مفرحی را برای کودک خود بسازید.

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی از جمله محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با توجه به رنگ و طرحی زیبا و همچنین استحکام و مقاومت بالا مورد توجه بسیاری از دوست داران استخر های بادی قرار گرفته است . این محصول به دلیل طرح بدنه که برگرفته از شخصیت باب اسفنجی می باشد در بین کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است . در ادامه این مقاله به تحلیل و بررسی این محصول پرطرفدار پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

محصولی که جهت استفاده کودکان طراحی و تولید می شود علاوه بر کیفیت مستلزم طرحی زیبا و رنگی شاد می باشد تا بتواند محیطی شاد و مفرح را برای کودکان به ارمغان آورد . در همین راستا شرکت اینتکس با بهره گیری از شخصیت اصلی انیمیشن باب اسفنجی که در میان کودکان از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد توانسته محصولی پرطرفدار و دوست داشتنی را جهت ایجاد محیطی شاد برای کودکان ارائه دهد . همچنین برای این محصول ابعاد و فضایی مناسب درنظر گرفته شده تا چند کودک بتوانند به راحتی در آن به بازی و تفریح پرداخته و لذت ببرند . همچنین به دلیل گنجایش بالای این محصول می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . علاوه بر این به دلیل استحکام و مقاومت آن در برابر وزش باد و پوسیدگی در برابر تابش نور خورشید می توان در خارج از منزل نیز از آن استفاده نمود .

جنس بدنه

جنس و مرغوبیت یک کالا نشان از طول عمر آن دارد . همه ما خواستار محصولی با حداکثر طول عمر هستیم تا مدت زمان بیشتری بتوانیم از کالای مورد علاقه خود لذت ببریم . به همین منظور شرکت اینتکس با در نظر گرفتن بهترین متریال همواره سعی در جلب رضایت دوست داران این برند محبوب دارد . برای تولید این محصول زیبا نیز رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته شده که مقاومت و استحکام آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . همچنین برای بخش های کناری از پی وی سی شفاف طرح دار استفاده شده که علاوه بر زیبایی موجب شده تا در برابر وزش باد تغییر شکل نداده و همچنین در برابر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نشود . به همین منظور از این محصول دوست داشتنی می توان علاوه بر منزل در مسافرت ها و درفضای باز نیز استفاده نمود . قسمت زیرین این استخر بادی از پی وی سی دولایه تعبیه شده که استحکام و مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است و در هنگام جابه جایی توسط کودک دچار ساییدگی نمی شود. 

ابعاد و وزن و ظرفیت

یک امر مهم در جلب رضایت کودکان ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی آن ها می باشد که بتوانند آزادانه به تفریح بپردازند . به همین منظور این استخر بادی با طول 150 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر و همچنین ارتفاعی در حدود 35 سانتی متر توانسته این نیاز را برطرف سازد و فضایی باز برای بازی چند کودک به صورت همزمان را ایجاد نماید . گنجایش این محصول محبوب 250 لیتر بوده که به نظر کاملا مناسب برای کودکان زیر 6 سال می باشد . علاوه بر این وزن این کالا تنها 2 کیلو گرم بوده و  به راحتی قابل جابه جایی توسط کودک می باشد .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در بین کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در لیست پرفروش ترین محصولات اینتکس قرار دارد . این محصول با ابعادی مناسب و رنگ و طرحی زیبا محیطی شاد و مفرح را برای تفریح کودکان به ارمغان آورده و موجب سرگرمی آن ها می شود . اگر شما نیز به این محصول پرطرفدار علاقمند شده اید می توانید آن را از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 250 لیتر
طول 150 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...