استخر بادی کودک طرح ایموجی با آبپاش

bestway 53081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ایموجی با آبپاش از جمله بهترین نوع استخر بادی برای کودکان بالاتر از 2 سال بوده که جزو محبوب ترین تولیدات کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 به شمار می رود. این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و دیواره آن از 3 لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی دارای دریچه های باد اختصاصی هستند. رنگ بدنه محصول کاملا زرد بوده که بر روی لایه ابتدایی آن تصاویر فانتزی سفید رنگی به چشم می خورد. کف استخر بادی نیز کاملا ساده و آبی رنگ می باشد. در بخش بالایی محصول یک عروسک بادی زیبا با طرح ایموجی تعبیه شده است. این عروکس بادی در واقع آبپاش بادی سرخود محصول بوده که در اثر اتصال به شلنگ آب به راحتی راه اندازی شده و آب را به داخل محصول هدایت می کند. جنس بدنه استخر بادی که تاثیر بالایی بر میزان طول عمر آن داشته از نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده است. به همین دلیل شما می توانید این استخر بادی را در فضاهای باز و یا سرپوشیده به راحتی استفاده کنید. وزن بدنه محصول 2 کیلوگرم بوده و در کمتر از 5 دقیقه توسط یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس راه اندازی می شود. پس می توانید در زمان سفر برای راحتی فرزند خود این استخر بادی را همراه داشته باشید. برای خرید استخر بادی کودک توصیه می کنیم به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک طرح ایموجی با آبپاش

محصولاتی مانند استخر بادی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی ظاهری فانتزی و منطبق با روحیات آن ها دارد. از طرفی این محصولات را بر اساس استاندارد تولید کرده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین کند. شرکت بزرگ بست وی بر همین اساس در ابتدای سال 2020 استخر بادی کودک طرح ایموجی با آبپاش را برای بازی کودکان بزرگ تر از 2 سال طراحی و تولید کرده است. این استخر بادی کودک ساختاری پرتابل و طراحی بدنه فانتزی و شادی دارد. از این محصول می توانید در داخل آپارتمان ها و یا فضاهای باز به راحتی استفاده کنید. در ادامه این قسمت قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل محصول برای ارائه معرفی آن بپردازیم. پس برای انتخاب و خرید استخر بادی کودک ایده آل خود می توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک از طراحی بدنه فانتزی و کاملا گرد برخوردار بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی دارای دریچه های باد اختصاصی هستند. این نوع طراحی بدنه موجب انعطاف پذیری بالای دیواره محصول و همچنین افزایش چشمگیر طول عمر آن شده است. رنگ بدنه محصول کاملا زرد و ساده بوده اما بر روی دیواره آن در لایه بالایی تصاویر فانتزی و اشکال سفید رنگی به چشم می خورد. کف استخر بادی نیز آبی رنگ و کاملا ساده می باشد. در بخش بالایی محصول یک عروسک بادی سرخود با طرح ایموجی کاملا خندان متناسب با علایق کودکانه طراحی شده است. این عروسک بادی ایموجی در واقع آبپاش بادی سرخود محصول می باشد. شما می توانید به راحتی آن را به یک شلنگ آب متصل کرده تا بتواند آب را به داخل استخر بادی منتقل کند. ابعاد استاندارد و طراحی زیبای این استخر بادی موجب شده تا شما بتوانید در صورت تمایل از این محصول به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

برای ارائه محصولی با طول عمر بالا نیاز به تولید آن محصول با مرغوب ترین جنس بدنه می باشد. شرکت بست وی برای احترام به حقوق مصرف کنندگان و پاسخ به اعتماد آن ها این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. کف استخر بادی به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل تمامی وزن افراد و آب داخل مخزن از اهمیت بالایی در میزان طول عمر بدنه استخر بادی برخوردار می باشد. به همین دلیل این بخش را از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این نوع ساختار بدنه مناسب استفاده در فضای باز و داخل باغ و... بوده و در برابر تابش نور خورشید و یا دماهای مختلف اب دچار اسیب نمی شود. پس می توانید از این استخر بادی کودک با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی به راحتی استفاده کنید.

سایر ویژگی ها

ارگونومی ساخت بدنه محصول کاملا بیضی شکل بوده و طول آن برابر 156 سانتی متر و عرض آن 144 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 69 سانتی متر بوده و ظرفیت آب داخل محصول 282 لیتر است. این محصول را می توانید با وزن بدنه 2 کیلوگرمی به راحتی حمل کرده و در زمان سفر برای تفریحات فرزند خود به همراه ببرید.

برای استفاده از استخر بادی بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی آن را در یک محیط صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی هر لایه و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس بدنه استخر بادی را به طور کامل باد کرده و در نهایت شلنگ آب را به محصول متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های آن جدا خودداری کنید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح ایموجی با آبپاش محصولی مقاوم و شیک از کارخانه بست وی مناسب استفاده در داخل منزل و یا زمان سفر می باشد. با مراجعه به فروشگاه رسمی محصولات بادی می توانید این استخر بادی را با تخفیف عالی و کاملا فابریک خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
طول 156 سانتی متر
عرض  144 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
ظرفیت داخلی 282 لیتر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای آبپاش بادی
مناسب سنین بالاتر از 2 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...