استخر بادی کودک طرح اژدها سرسره دار

bestway 53033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اژدها با ابعاد کاملا مناسب محصولی ایده آل برای بازی گروهی کودکان می باشد، این محصول که از با کیفیت ترین مواد در دسته استخر های بادی یعنی PVC ساخته شده است، دارای مقاومت بسیار خوبی بوده و برای استفاده های طولانی مدت مناسب می باشد، این کالا یک استخر گرد می باشد و در یک قسمت آن سرسره مخصوص با ابعاد متناسب با بدنه استخر قرار گرفته که از لایه های ضخیم تری در مقایسه با بدنه اصلی استخر بهره می برد، از این رو مقاومت آن در برابر فشار بیش از سایر نقاط بدنه می باشد، در قسمت دیگر نیز طرح اژدها که به یک فواره بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز تجهیز شده است قرار دارد تا این محصول یکی از ایده آل ترین استخر های بادی برای فضای داخلی منزل یا در خارج از منزل در فصل گرم تابستان باشد. استخرهای بادی با طرح اژدها که دارای سرسره هستند، ابزاری بسیار محبوب و سرگرم‌کننده برای کودکان هستند. این استخرها معمولاً دارای طراحی‌های جذاب و جذابیت‌های چندگانه هستند که به کودکان اجازه می‌دهد در آب بازی کنند و از سرسره‌ها نیز لذت ببرند. اینگونه تجهیزات تفریحی کودکان را به فعالیت‌های بیرون از منزل تشویق می‌کنند و به ایجاد یک محیط سرگرم‌کننده در فصل تابستان کمک می‌کنند.

استفاده از استخر بادی با طرح اژدها با سرسره برای کودکان به علاوه‌ای به سلامتی و توانمندی های فیزیکی آنها کمک می‌کند. با آب‌پاشی استخر و لغزش از سرسره، کودکان تمرین‌های ورزشی کمی انجام می‌دهند و همچنین از لحظات سرگرم‌کننده‌ای برخوردار می‌شوند. در نهایت، برای خرید یک استخر بادی با طرح اژدها که دارای سرسره است، به بهترین کیفیت و ایمنی محصول توجه داشته باشید. مطمئن شوید که مواد ساخته‌شده از مواد با کیفیت و مقاومی باشند تا مدت طولانی استفاده کنید و ایمنی کودکان را در نظر بگیرید. همچنین توصیه می‌شود که همواره کودکان تحت نظر باشند تا از هرگونه حادثه یا ناراحتی جلوگیری شود.

نوع گرد
 طول 202.9 سانتي متر
 عرض 169.9 سانتي متر
 ارتفاع 75.9 سانتي متر
 ظرفیت 308 لیتر
 جنس بدنه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها دارای آبپاش ویژه
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 رنگبندی و طراحی جذاب
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
به همراه سرسره
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

استخر بادی کودک طرح اژدها یک استخر جذاب و دوست داشتنی است که طراحی بدنه آن شبیه به اژدها بوده و ظاهری بسیار خاص و منحصر به فردی را دارد ، برای همین بسیاری از کودکان علاقه زیادی به استفاده از این استخر بادی به عنوان وسیله بازی دارند . یکی دیگر از موارد مهم و ویژگی های دوست داشتنی استخر بادی کودک طرح اژدها ، داشتن سرسره بادی در کنار این استخر می باشد . زیرا کودکان می توانند بازی های مهیج بیشتری را انجام دهند و بتوانند از بیرون استخر به داخل آب ، سر خورده و بازی کنند . این استخر بادی از ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به صورت کامل و مفصل به آن ها اشاره خواهیم نمود . استخر بادی کودک طرح اژدها توسط شرکت بست وی تولید شده است و از جدید ترین مدل های این برند نیز می باشد . 

فروشگاه اینتکس نیز با توجه به ویژگی هایی که بیان شد ، آن را موجود کرده است تا شما بتوانید جدید ترین استخر های بادی اصل و اورجینال را خریداری کنید . این استخر بادی بسیار ایمن بوده و برای کودکان می تواند یک استخر عالی باشد و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری نماید . این استخر طراحی گرد دارد و شرکت بست وی قطری 203 سانتی متری را برای این محصول در نظر گرفته است . یعنی اگر شما این استخر بادی را راه اندازی کنید ، قطر آن به 203 سانتی متر خواهد رسید و عرض آن نیز با توجه به وجود سرسره بادی به 169.9 سانتی متر میرسد . نکته دیگری که در خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید ، عمق و ارتفاع استخر بادی می باشد . زیرا بسیاری از کودکان علاقه دارند که استخری با عمق بالا داشته باشند . 

استخر بادی کودک طرح اژدها همانطور که در سایز درج شده است ، 75.9 سانتی متر می باشد که یک ارتفاع بالا بوده ولی به این نکته توجه داشته باشید که عمق استخر کمتر از آن بوده و این ارتفاع با در نظر گرفتن ارتفاع سرسره بادی می باشد . برای پر شدن این استخر بادی شما نیاز به 308 لیتر آب نیاز خواهید داشت که به راحتی می توانید این مقدار آب را از همان شیر آب خانه تهیه کنید . دیواره های این استخر بادی مقاوم بوده و می تواند وزن این حجم از آب را تحمل کند . شرکت بست وی برای ساخت استخر بادی کودک طرح اژدها از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است که برخی از بخش های آن طرح دار بوده و برخی دیگر مانند کف استخر به صورت دولایه بوده و ضخامت دو برابری برخوردار است و می تواند وزن های بالایی را تحمل نماید . 

شرکت بست وی همچنین برای اینکه دوام استخر بادی بیشتر شود ، دیواره های آن را به صورت دو طبقه ای طراحی کرده است . طراحی دو طبقه ای می تواند دوام دیواره ها را بیشتر از همیشه کند . همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، استخر بادی کودک طرح اژدها دارای ایمنی بسیار بالاست و یکی از موارد دیگری که شرکت بست وی رعایت کرده است ، این است که سرسره بادی را به صورت حفاظ دار طراحی کرده و در بخش انتهایی آن ، یک بخش برجسته و بادی را در نظر گرفته است تا کودکان پس از سرخوردن با بخش نرم کف استخر برخورد داشته باشند تا آسیبی به آن ها وارد نشود . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک طرح اژدها اشاره کرد ، وجود آبپاش در بدنه این استخر بادی می باشد . این آبپاش در قسمت اژدهای بادی این محصول قرار داده شده است و راه اندازی آن بسیار کار آسانی می باشد . شما تنها کافیست تا آبپاش را به یک شلنگ آب وصل کنید . ضخامت لایه های پی وی سی بدنه استخر بادی کودک طرح اژدها 0.20 میلی متر است که ضخامت خوبی بوده و حتی در صورت آسیب دیدن شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری استخر بادی کودک طرح اژدها را انجام دهید . کودکان می توانند از استخر بادی کودک طرح اژدها به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...