استخر بادی کودک طرح امریکایی

45151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک امریکایی با کف طرح ستاره کد محصول : 45151 استخر بادی کودک با کف طرح ستاره از سری استخر های بادی کودک و خردسال می باشد که به صورت گرد طراحی شده است . این استخر بادی کاربرد های زیادی دارد ، به عنوان مثال می توان به عنوان استخر توپ و استخر آب و یا وان بادی از آن استفاده کرد . ابعاد کوچک استخر این اجازه را می دهد تا بتوانید از آن در داخل حمام جهت استحمام کودک استفاده کنید .

حمام کردن کودکان همواره کاری توام با استرس است چرا که وجود رطوبت سطح لغزنده ای را در حمام ایجاد می کند که شما می توانید به کمک استخر بادی ، بستر آبی ایمن جهت بازی و استحمام کودک فراهم کنید . رده سنی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است ، کودکان سنین 1 تا 4 سال می باشد .

همانطور که اشاره شد شما می توانید با خرید توپ های بادی رنگی کوچک ، استخر را با توپ پر کنید تا کودک بتواند بازی های شاد دیگری را نیز تجربه کند . اما بیشترین استفاده از استخر بادی کودک با کف طرح ستاره ، به عنوان استخر آب می باشد چرا که بدنه آن ضد آب بوده و مختص استخر آب می باشد .

شما می توانید به نسبت نیاز کودک و همچنین شرایط آب و هوای ، استخر را در حیاط خانه نیز راه اندازی کنید تا در فصول گرم سال ، بازی های شاد و خنک را انجام دهد . این استخر بادی برای استفاده یک نفره مناسب می باشد ، پس اگر دوست دارید تا کودکان به صورت همزمان از استخر بازی کند ، نیاز است تا استخر های بادی دیگر فروشگاه اینتکس را مشاهده و مقایسه کنید تا گزینه ایده آل خود را پیدا کرده و خریداری کنید . این استخر بادی در واقع به صورت گرد و با استفاده از دو حلقه بادی ساخته شده است ، این نوع طراحی که به طراحی دولایه شناخته می شود یکی از رایج ترین نوع برای ساخت استخر های بادی کودک گرد می باشد .

بنابراین جهت راه اندازی نیز نیاز است تا هر دو حلقه را راه اندازی کنید . قسمت کف استخر غیر بادی طراحی شده است ، اما برخی از استخر های بادی کودک و نوزاد دیگر ممکن است دارای کف بادی باشند ، وجود کف بادی یک مزیت و یک عیب به همراه دارد ، مزیت آن این است که کف استخر نرم تر شده و ایمنی آن افزایش میابد تا در صورت برخورد کودک با کف استخر آسیبی به آن وارد نشود ، اما وجود آن نیز آسیب پذیری بیشتر استخر از قسمت کف را به دنبال خواهد داشت ، بنابراین نیاز بود تا از زیرانداز ها استفاده کنید تا کف استخر آسیب نبیند .

برای ساخت استخر بادی کودک با کف طرح ستاره فوق از جنس pvc با رویه طرح چرم استفاده شده است ، این جنس کاملا ضد آب و ضد حساسیت بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت محصولات بادی به خصوص محصولات بادی که برای کودکان طراحی شده است می باشد . قسمت کف استخر برای اینکه مقاوم تر باشد از ساختار دو لایه و ضخیم تر برخوردار است . بهترین توصیه این است که از محصولات بادی به خوبی مراقبت کنید چرا که بدنه آن ها بادی بوده و از لایه های تشکیل دهنده آن آسیب پذیر هستند ، شما می توانید با نگهداری صحیح سال های سال از استخر بادی استفاده کنید .

اگر چه ممکن است استخر های بادی بر اثر برخورد با اجسام تیز و یا گزیدگی با هر چیزی آسیب ببیند ، اما شما می توانید آن ها را تعمیر کنید ، برای تعمیرات استخر های بادی بسته تعمیراتی وجود دارد که با استفاده از آن ها می تواند بدنه استخر را پنچرگیری کنید .

برای اینکار ابتدا سوراخ بدنه را یافته و با چسب مخصوص ، لیبل ها را آغشته کرده و به قسمت آسیب دیده بچسبانید ، سپس نیاز است تا قسمت تعمیر شده 24 ساعت تحت فشار باشد . برای اینکار می توانید از وزنه و یا سنگ استفاده کنید . در کنار بسیاری از محصولات بادی تعدادی برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید .

استخر بادی کودک طرح امریکایی یکی از سبک ترین و کم حجم ترین استخر ها بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که قابل استفاده در فضای باز و همچنین مسافرت ها خواهد بود. این کالا دارای طراحی و رنگ بدنه بسیار شادی بوده تا در روحیه فرزندان شما تاثیر خوبی بگذارد . این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی حمام بوده و قابلیت راه اندازی در کمترین زمان را خواهد داشت .

این استخر ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بهره مند خواهد بود . با توجه به موارد گفته شده در بخش توضیحات با این محصول کاملا آشنا شدید ، البته در این بخش نیز با نقد و بررسی بیشتر به مواردی همچون ویژگی های استخر بادی کودک طرح امریکایی ، برند تولیدی آن ، تعمیرات و خدمات پس از فروش و همچنین راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح امریکایی خواهیم پرداخت .

راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح امریکایی

برای خرید استخر بادی نیز نیازمند یک سری راهنمایی ها خواهید بود تا بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و استخری ایده آل و مناسب را خریداری کنید . با توجه به اینکه استخر های بادی متنوع هستند ، شما می توانید به راحتی استخر مد نظرتان را از نظر ظاهری خریدری کنید ، اما آن چیزی که مطرح است ، رده سنی استخر های بادی می باشد که باید حتما توجه داشته باشید ، چرا که برخی از استخر ها برای بزرگسالان طراحی شده است و مناسب برای کودکان سنین پایین نیست و همچنین عکس این موضوغ نیز امکان پذیر است . از دیگر نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید ، جنس محصول و ضخامت لایه های استفاده شده در تولید استخر می باشد که در بخش توضیحات به آن اشاره شد ، برند تولیدی نیز از اهمیت برخوردار است که در ادامه به بررسی آن نیز می پردازیم و شرکت تولید کننده را معرفی خواهیم کرد .

ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی

ویژگی ها و خصوصیات استخر های بادی ممکن است از یکدیگر متفاوت باشند ، از ویژگی های خوب استخر بادی کودک طرح امریکایی می توان به داشتن بدنه مقاوم و دیواره های خوب آن اشاره کرد که می تواند در برابر وزن آب مقاوم باشد . استفاده از دولایه برای طراحی این استخر می تواند از وارد شدن فشار زیاد به دیواره جلوگیری کند . با توجه به ساختاری که این استخر ها دارند ، شما می توانید به جای استفاده از آب برای پر کردن استخر ، از توپ های رنگی کوچک استفاده کنید و استخر را به عنوان استخر توپ استفاده کنید . با توجه به ابعاد کوچک استخر ، شما می توانید استخر را در حمام به عنوان وان استفاده کنید . 

برند استخر بادی کودک طرح امریکایی

برند های مختلفی در سراسر دنیا در تولید محصولات بادی فعالیت دارند که تمامی آن ها آن قدر معروف نیستند و شاید تعداد انگشت شماری از آنها شناخته شده و معروف باشند ، از معروف ترین تولید کنندگان استخر های بادی در دنیا می توان به برند هایی همچون بست وی ، اینتکس ، اینتایم و جیلونگ اشاره کنیم که موفق ترین شرکت ها در این زمینه هستند ، زیرا از اجناس خوبی برای تولیدات و همچنین طراحی های بسیار عالی استفاده کرده اند . اما استخر بادی کودک طرح امریکایی توسط شرکت اینتکس تولید شده است که یک برند آمریکایی به شمار می آید ، از این رو این استخر را نیز به صورت طراحی پرچم کشور خود تولید کرده است .

خدمات پس از فروش استخر بادی کودک طرح امریکایی

در بخش قبلی به امکان آسیب دیدن استخر های بادی و همچنین قابلیت تعمیر شدن آن ها اشاره شد ، بنابراین شما می توانید در صورت آسیب دیدن استخر بادی خود را تعمیر کنید . اما نکته بعدی این است که شما می توانید استخر بادی خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا فروشگاه این تعمیرات را برای شما انجام دهد . 

سخن پایانی

قیمت استخر بادی کودک ارزان بوده و شما می توانید با صرف هزینه های بسیار پایین استخر هایی را برای خود و یا کودکان از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . فروشگاه اینتکس با فروش بی واسطه محصولات بادی خود ، قیمت محصولاتش را کاهش داده است .

نوعخانگی
ظرفیت 30 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 26 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای ساختار بدنه دو لایه
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین 1 تا 4 سال
دارای حجم و وزن بسیار کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...