استخر بادی کودک طرح اقیانوس اینتکس

intex 54906

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اقیانوس اینتکس یک محصول زیبا و جذاب می باشد که نصب ان بسیار اسان است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فقط لبه های ان باد می شود و بدنه ان نیازی به باد کردن ندارد. هم چنین ظاهر این محصول به گونه ای طراحی شده که اب در داخل ان به طور کامل حفظ خواهد شد. در داخل بسته بندی این محصول پمپ باد نیز وجود دارد که به راحتی می توانید ان را باد کرده و استفاده کنید. علاوه بر این ها از این استخر می توانید به صورت خانوادگی نیز استفاده کرده و مناسب تمام سنین می باشد. یکی از مزایای این محصول نیز همراه داشتن فیلتر تصفیه کاغذی و رابط تخلیه و ابیاری است. پمپ تصفیه این محصول از فیلتر کاغذی یک تکه می باشد. جنس بدنه این استخر نیز از نوع PVC چند لایه الیاف دار است که بسیار مقاوم و مستحکم است. ظاهر این استخر نیز برگرفته از نمای اقیانوس و ماهیان دریایی بوده که زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است. برای خرید این محصول هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نمایید.

استخر بادی کودک طرح اقیانوس اینتکس

استخر بادی کودک طرح اقیانوس اینتکس یکی از زیبا و چشم گیر ترین محصولات بادی کودک می باشد که از هر لحاظی بسیار دقیق و با استاندارد های جهانی ساخته شده است. این محصول که ساخت شرکت معتبر و نامدار اینتکس بوده در زمان ورود به بازار توجه افراد زیادی را جذب خود کرده و فروشندگان و خریداران زیادی را همراه خود داشته است که صد در صد بی دلیل هم نمی باشد. افراد زیادی برای خرید دوست دارند که با کمترین پول بهترین خرید را داشته باشد و از لحاظ زیبایی، جنس و کیفیت بهترین باشد. ما در مقاله نقد و بررسی میخواهیم که شما با تمام نکات محصول آشنا کرده تا شما بهترین خرید خود را داشته باشید. در این مقاله تهران اینتکس قصد دارد تا به مزایا و معایب این استخر بپردازد پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

از دلایل اصلی ساخت یک محصول و برتر بودن آن با محصولات رقیب طراحی شکیل و چشم نواز است تا مشتری و یا مصرف کننده در ورود به بازار اولین چیزی که به چشمش میخورد آن محصول باشد. این استخر که بسیار زیبا و با استاندارد جهانی ساخته شده است بدون شک یکی از دلایل قوت این استخر کودک می باشد. همانطور که مشاهده می کنید در دیواره های این استخر عکس اقیانوسی بزرگ مشاهده می شود که در آن آبزیانی نظیر دلفین، نهنگ و ماهی های رنگارنگ کوچک دیده می شود و گیاهان رنگارنگی نیز در این عکس موجود است. این محصول طراحی دایره ایی شکلی را دارد و به همین منظور از استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را می گیرد. لبه های این استخر به طوری باد شده اند تا هم این محصول شکل ظاهری زیبایی داشته باشد و هم اینکه کودک در حین بازی و تجربه یک تجربه آبی لذت بخش دچار مشکل نشود و استخر خم یا آبی از آن به بیرون خارج نشود.

جنس بدنه

دلیل اصلی بعدی برتری یک محصول نسبت به محصولات رقیب جنس و کیفیت آن محصول می باشد. معمولا کودکان فکری جز بازی کردن و  لذت بردن از سن خود ندارند و روز ها را صرف بازی و شیطنت کردن می کنند و شب ها هم خسته به خوابی آرام بر روی تشک خود می روند. اگر شما از پدر و ماد هایی هستید که دغدغه و مشغله فکری دارید و می خواهید کودک خود را به یک تفریح آبی اما ایمن و استاندارد بکنید این محصول همان چیزیست که می خواهید. جنس بدنه این کالا از پی وی سی بوده و به شدت مقامت بالایی در برابر بازی و تفریح آبی کودک دلبندتان از خود نشان می دهد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به این شرح می باشد: قطر 366 سانتی متر ، ارتفاع 76 سانتی متر ، ظرفیت آب 5621 لیتر و وزنی بالغ 15 کیلو گرم است. پس اگر می خواهید کالایی با وزن کمی خریداری کنید و به راحتی آن را برای فرزندتان حمل و نقل کنید این استخر بهترین گزینه می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر به هیچ کار سخت و یا خاصی برای راه اندازی نخواهد داشت و شما برای راه اندازی این محصول فقط نیاز یه یک پمپ خواهید داشت که با خرید این استخر پمپ هم همراه آن خواهد بود. پس از پیدا کردن محفظه این استخر شما می توانید پمپ را به آن وصل کرده و به راحتی آن را راه اندازی و استفاده کنید. قابل ذکر است که زمانی که می خواهید این استخر را جمع آوری کنید محفظه یا دریچه آن را باز کرده و به قدری فشار باد را از آن خارج کنید. اما نکته اصلی که برای مراقبل از این کالا باید گفت این است که از برخورد وسایل نوک تیز به این استخر کاملا دوری کنید و بر روی آن نپرید تا سلامت این کالا تضمین شود.

 

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح اقیانوس اینتکس از محصولاتی با دوام و شکیل شرکت نامدار اینتکس بوده که ارزش خرید بالایی دارد. جنس این محصول از پی وی سی می باشد و مقاومت زیادی دارد. اگر این محصول زیبا و چشم نواز را می خواهید همین حالا می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا داده و در نزدیک ترین زمان آن را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعگرد
ظرفیت آب5621 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن بسته بندی15 کیلو گرم
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپیک تکه فیلتر کاغذی
پمپ باددارد
رابط تخلیه و ابیاریدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان کوتاه
قابل استفاده در فضای باز
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...