استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

pool 10105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش یکی از دوست داشتنی ترین استخر های بادی است که شرکت Beewarm آن را با بهترین نوع طراحی تولید کرده است . با توجه به داشتن سر عروسکی اسب آبی این استخر با نام استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش شناخته می شود . ابعاد بزرگ استخر می تواند به کودکان اجازه دهد تا به صورت چند نفره از استخر بادی استفاده نمایید . جنس بدنه استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش از pvc می باشد که این جنس نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که سازگاری کامل با محیط زیست و سلامت پوست کودکان داشته و کاملا ضد آب می باشد . انعطاف پذیری بسیار خوب استخر و همچنین ضخامت بالای لایه های استخر دوام و کیفیت خوبی را به آن بخشیده است . از ویژگی های خوب محصولات بادی همچون استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش ، کم حجم بودن بسته بندی آن و سبک بودن آن هاست که جابجایی محصول را بسیار ساده تر کرده است . در بخش عروسکی گردن استخر و همچنین لبه بادی استخر تعداد زیادی آبپاش قرار دارد که می توانید با اتصال شلنگ آب به آن ، موجب فوران آب شوید . شما می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش یکی از محبوب ترین مدل های طراحی شده در بازار است که با توجه به ساختار متفاوت و ویژگی های بسیار زیاد خود به این محبوبیت عالی دست یافته است . همچنین مخاطب های استفاده از این استخر بادی ، کودکان سنین پایین هستند که می توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر و ایمنی به بازی و تفریحات آبی در منزل و در حیاط خانه در روز های گرم تابستانی بپردازند . استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش را می توانید با قیمت ارزان و ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . شما می توانید با مطالعه ادامه مطلب بیشتر با استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش آشنا شوید .

ساختار و طراحی استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

ساختار و طراحی استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش به صورت مستطیلی می باشد که یک ضلع آن به صورت گرد طراحی شده است که ابعاد بزرگ محصول می تواند بستر را برای استفاده چند کودک فراهم کند . استخر های بادی را می توانید به راختی راه اندازی و از آن استفاده کنید ، همچنین جابجایی و حمل آسانی دارند زیرا با تخلیه باد ، می توانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . با توجه به طراحی عروسکی که بخش آبپاش استخر به مانند سر اسب آبی دارد ، این استخر با نام استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش شناخته می شود . در لبه بادی استخر آبپاش های زیادی نیز وجود دارد که می توانید با اتصال شلنگ آب به دریچه آب ، فوران آب داشته باشید . ابعاد محصول نیز در بخش مشخصات آورده شده است .

جنس بدنه استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

برای تولید استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش از لایه های مقاوم pvc ساخته شده است . پی وی سی که البته با نام وینیل نیز گاهی شناخته می شود یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد که ضد آب بودن آن سبب شده است تا محصولات بادی ضد آب مانند استخر بادی ، تشک بادی روی آب و ... را از این جنس تولید کنند . شرکت های بزرگ دنیا نیز به مانند اینتکس و بست وی نیز از آن برای تولید استفاده می کنند . پی وی سی طول عمر بالایی داشته و عوامل محیطی به آن آسیبی وارد نمی کند به همین دلیل نیز می توانید برای مدت طولانی از استخر استفاده کنید . 

راه اندازی استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

توصیه ما برای کسانی که دوست دارند استخر های بادی و سایر محصولات بادی خود را با سرعت بیشتری راه اندازی کنند ، استفاده از پمپ های باد می باشد که می توانید با استفاده از آن راحت تر محصولات را راه اندازی کنید . شما می توانید این پمپ ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . استفاده از پمپ باد دستی بیشتر از هر نوع پمپ بادی توصیه می شود زیرا این پمپ قدرت مخربی برای استخر ندارد .

طرز استفاده صحیح از استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

بهتر است زمینی را انتخاب کنید که سنگ ریزه ای نداشته باشد و شاخ و برگی در سطح زمین نباشد تا آسیبی به استخر در هنگام استفاده وارد نشود . همچنین زمانی که استخر پر از آب است ، آن را بر روی زمین نکشید . برخورد هر گونه شی تیز می تواند به بدنه آسیب وارد کند . حتما به کودکان توصیه های لازم را بدهید . میزان باد استخر نباید بسیار زیاد باشد چرا که ممکن است سبب آسیب دیدن لایه های بدنه شود .

پنچرگیری استخر بادی کودک طرح اسب آبی با آبپاش

با وجود امکان آسیب دیدن در استخر های بادی و سایر محصولات بادی ، این محصولات یکبار مصرف نبوده و در صورت آسیب دیدگی های جزئی می توانید آن را با استفاده از برچسب های تعمیراتی تعمیر کنید . شما می توانید در صورت موجود بودن برچسب در کنار محصول از آن استفاده کرده و یا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . پنچرگیری محصولات بادی بسیار ساده و آسان بوده و با لیبل و چسب مایع قابل تعمیر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...