استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

BBcoyer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی از مدل های محبوب و پر فروش فروشگاه اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان به همراه ضمانت سلامت و اصالت کالا خریداری کنید . این استخر به واسطه ابعادی که دارد ، مناسب برای استفاده کودکان بوده که شرکت رده سنی بالای 6 سال را برای استفاده مناسب دانسته است . شما می توانید با خرید استخر بادی کودک ، بستری آبی در خانه و حتی در سفر ها برای کودکان خود ایجاد کنید تا در روز های گرم تابستان به همراه دوستان خود به بازی و شادی های مفرح و سالم بپردازند . نام برند تولیدی استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی BBcoyer می باشد که برای تولید استخر بادی کودک از مواد پلاستیکی طبیعی یا همان pvc استفاده کرده است که از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد ، زیرا این جنس کاملا ضد آب بوده و برای پوست کودکان حساسیتی ایجاد نمی کند . استخر را می توانید به صورت موقتی و یا دائمی استفاده کنید چرا که عوامل محیطی صدمه ای به استخر وارد نمی کند . این محصولات قابل تعمیر هستند و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نمایید . همچنین حجم بسته بندی کوچک آن به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی از محصول خود نگهداری و یا آن را جابجا کنید .

استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی استخری بسیار زیبا و دوست داشتنی برای کودکان می باشد که در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده و از محبوب ترین و البته پر فروش ترین استخر های فروشگاه اینتکس نیز به شمار میرود . ابعاد این استخر در بخش مشخصات آورده شده است که به همین دلیل استفاده از آن برای سنین بالای 6 سال مناسب می باشد که تا دو الی سه کودک می توانند در کنار هم به بازی و تفریح بپردازند . با توجه به اینکه بسیاری از خریداران قصد خرید اینترنتی استخر بادی را دارند ، در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا با نقد و بررسی کامل استخر ، شما را بیشتر با آن آشنا کنیم .

ساخت و تولید استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی به صورت مستطیلی ساخته شده است که دیواره های آن از ساختار لایه لایه برخوردار است که هر لایه دارای محفظه بادشونده جداگانه است . بخش بیرونی این استخر دارای طراحی آکواریوم ماهی است که زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . همچنین رنگ آبی استخر ، سبب شده است تا آب موجود در آن ، آبی تر دیده می شود و جلوه زیبا تری را به محصول می بخشد . برخلاف بسیاری از استخر های بادی طراحی شده ، استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی دارای کف بادی بوده که می تواند ایمنی بیشتری را برای کودکان داشته باشد و از آسیب دیدن آن ها در صورت برخورد با کف استخر جلوگیری کند .

جنس استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

از مهم ترین نکاتی که بایستی در خرید استخر بادی به آن توجه داشته باشید ، جنسی است که محصول از آن ساخته شده است . برای ساخت استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی از pvc استفاده شده است که البته شرکت های بزرگ و مطرح دنیا نیز از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند . زیرا در برابر فشار و ضربه ، رطوبت و نور آفتاب مقاوم بوده و از آن مهم تر حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی طول عمر بالایی داشته و در صورت مراقبت صحیح از استخر سال های سال سالم خواهد ماند . تمامی بخش های این استخر اعم از دیواره ها و کف آن از pvc ساخته شده است .

نحوه راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

برای راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی با توجه به اینکه ابعاد بزرگی داشته و مخازن آن نیز بزرگ است ، از پمپ های باد استفاده نمایید . بهترین پمپ تصفیه برای این استخر ، پمپ های باد دستی می باشند ، استفاده از پمپ های قدرتمند و کمپرسور های باد قوی توصیه نمی شود زیرا ممکن است به استخر آسیب وارد کند . برای راه اندازی سریع تر بهتر است استخر را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید . پس از باد کردن از بسته شدن محکم دریچه ها اطمینان حاصل کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید .

توصیه های مهم نگهداری استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

  • توصیه می شود که از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری شود .
  • بهتر است زمین های صاف و مسطح و عاری از سنگ ریزه و ... را برای راه اندازی انتخاب کنید .
  • از زیرانداز استفاده کنید تا کف استخر آسیبی نبیند .
  • از پریدن بر روی استخر و قسمت های بادی آن اجتناب کنید .
  • حداکثر 80% استخر را با آب پر کنید . 
  • زمانی که استخر پر از آب است ، آن را جابجا نکنید .
  • اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از استخر را دارید ، آن را در سایه قرار دهید .
  • شیرجه زدن در استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی ممنوع و خطرناک است .

تعمیرات استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی

استخر بادی کودک طرح آکواریوم ماهی نیز به مانند بسیاری از استخر های بادی ممکن است در اثر برخورد هر نوع شی نوک تیز و عوامل دیگری دچار آسیب شود که البته در صورت کوچک بودن مقدار آسیب دیدگی شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که توسط شرکت ها و فروشگاه اینتکس عرضه شده است ، استخر را پنچرگیری کنید . لازم به ذکر است که شما می توانید برای اینکه محصولتان بهتر و اصولی تر تعمیر شود ، محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا تعمیرات بهتری بر روی استخر شما انجام شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...