استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ

jilong 30011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ از نمونه استخر های بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی مناسب کودکان است که با طراحی و آرگونومی ساخت عالی تولید شده است . این استخر بادی برای دارای ابعاد مناسب و عمق نسبتا زیاد می باشد و از این نظر برای سنین بالای 3 سال مناسب شده است . از ویژگی های خوب این استخر بادی می توان به کف بادی آن اشاره کرد . این استخر به دلیل اینکه دارای کف بادی می باشد از امنیت بالایی برخوردار است و می تواند از برخورد کودکان با زمین سفت جلوگیری کند . جیلونگ برای ساخت استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ از pvc استفاده کرده است که با تلفیق پی وی سی های شفاف و طرحدار این استخر زیبا را طراحی کرده است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت این استخر بادی 0.28 میلی متر است . به دلیل اینکه محصولات بادی دارای حجم بسته بندی بسیار کم هستند می توان آن ها را در سفر ها به همراه خود برد ، به همین دلیل شما می توانید این استخر بادی را در سفر های خود به همراه ببرید . در کنار محصول بسته تعمیراتی قرار گرفته شده است که در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن بدنه می توانید اقدام به پنچر گیری استخر بادی خود کنید . فروشگاه اینتکس استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است که می توانید به صورت اینترنتی و حضوری آن را خریداری کنید .

استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ از نمونه استخر های بادی است که برخلاف ابعاد نسبتا کوچک دارای عمق ایده آل و زیاد است که می تواند بستری دوست داشتنی و جذاب را برای کودکان فراهم کند . این استخر بادی دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی و خوب است که موجب ایمنی بالای استخر شده است ، اما در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی فوق آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

جیلونگ همواره با تجربه کاری بسیار بالای خود استخر های بادی را با طراحی و آرگونومی های ساخت مختلفی تولید کرده است که همین ویژگی باعث شده است تا تنوع بسیار زیادی را در استخر های بادی کمپانی جیلونگ داشته باشیم . جیلونگ برای ساخت این استخر بادی از 4 حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم استفاده کرده است تا بدین ترتیب بتواند استحکام دیواره های استخر را بیشتر کند چرا که اگر دیواره های استخر بادی مقاوم نباشد پس از پر شدن با آب شکم آورده و کوتاه تر می شود . به دلیل اینکه این استخر بادی ساختار 4 طبقه دارد دارای 4 دریچه هوا مجزا می باشد که باید آن ها را باد کنید . از بهترین ویژگی های این استخر بادی می توان به کف بادی محصول اشاره کرد ، کف بادی استخر ها باعث می شود که کف استخر نرم و ایمن تر باشد تا کودکان در هنگام برخورد با زمین نیز آسیبی نبینند . رویه این استخر بادی به صورت شفاف طراحی شده است که پس از پر شدن آن با آب منظره زیبایی را ایجاد می کند . طراحی های زیبا و کارتونی ماهی ها به جذابیت استخر افزوده است .

جنس بدنه

جیلونگ برای ساخت بیشتر محصولات بادی خود به ویژه استخر های بادی از pvc استفاده کرده است چرا که پی وی سی ها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و می توانند در برابر فشار های زیاد آب ، ضربه و حتی نور و دماهای مختلف محیط مقاوم باشند ، همچنین از آن جا که از مواد اولیه غیر شیمیایی ساخته شده است ضرر ها و آسیب های پوستی را برای کودکان ایجاد نمی کند ، از این رو جیلونگ برای ساخت این استخر بادی که مخصوص کودکان نیز می باشد از pvc استفاده کرده است . لایه هایی که برای ساخت این استخر بادی در نظر گرفته شده است ضخامت 0.28 میلی متری دارد . قسمت کف این استخر بادی کودک نیز از همین جنس اما با ساختار دولایه ساخته شده است 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ در ابعاد ( طول : 120 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر و ارتفاع 75 سانتی متر ) می باشد که ویژگی قابل توجه آن عمق 75 سانتی متری و عمیق استخر است ، این عمق زیاد می تواند لذت شنا کردن و آب تنی را برای کودکان بیشتر کند . لازم به ذکر است که استفاده از این استخر بادی برای کودکان بالای 3 سال مناسب است و در صورت استفاده از آن برای کودکان سنین پایین بایستی به همراه نظارت والدین انجام شود . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 1.6 کیلوگرم می رسد که به سادگی می توانید این وزن را حمل کنید . ظرفیت این استخر بادی نیز به نسبت ابعادی که دارد به 150 لیتر می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت محصول گفته شد این استخر بادی دارای 4 حلقه بادی می باشد که هر یک از آن ها دارای یک مخزن باد شونده می باشد به همین دلیل شما باید هر 4 لایه را با استفاده از پمپ باد و یا هر روش دیگری باد کنید ، توصیه می شود که میزان باد استخر بادی را اندازه گیری کنید چرا که در صورت کم بودن باد استخر ، کارایی استخر خوب نخواهد بود و ممکن است تعادل خوبی را نداشته باشد ، همچنین اگر میزان باد استخر زیاد باشد ممکن است بر اثر فشار آب و ... استخر شما آسیب ببیند و پاره شود . از آن جا که قسمت کف این استخر ، بادی می باشد بهتر است که از یک زیر انداز استفاده کنید تا از ساییدگی کف استخر خود جلوگیری کنید .

نکته پایانی

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس این استخر بادی یعنی استخر بادی کودک طرح آکواریوم شفاف جیلونگ را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است که شما می توانید به سهولت و با خیال راحت آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . در کنار محصول بسته تعمیراتی قرار دارد که در صورت آسیب دیدن محصول می توانید از آن استفاده کنید .

 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 150 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 1.6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای کف بادی و ایمن
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...