استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ

jilong 30008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ از نمونه استخر های بادی جدید و بسیار زیبای جیلونگ می باشد که برای کودکان طراحی شده است ، ابعاد نسبتا بزرگ آن بستر را برای استفاده چند کودک به صورت همزمان فراهم کرده است . عمق این استخر بادی مناسب بوده اما استفاده از آن برای سنین کمتر از 3 سال توصیه نمی شود . با خرید استخر بادی کودک طرح آکواریم جیلونگ می توانید بستری ایده آل و مناسب را برای کودکان خود برای تفریحات آبی در داخل منزل و یا محیط های بیرون و حتی در مسافرت فراهم کنید . بسته بندی کوچک و وزن سبک 3 کیلوگرمی محصول باعث شده است تا بتوانید به سادگی استخر بادی خود را در سفر ها به همراه ببرید . این استخر بادی به صورت سه لایه و از سه حلقه بادی تشکیل شده است به طوریکه هر یک از حلقه ها دارای دریچه هوا مجزا است که بایستی به ترتیب آن ها را باد کنید . در هنگام استفاده باید تمامی آن ها باد شده باشند چرا که در صورت باد نکردن یکی از لایه ها مخصوصا لایه های پایین به بدنه استخر آسیب وارد شود . شما می توانید استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و از داشتن چنین محصول بی نظیر و با کیفیتی سال های سال لذت ببرید .

استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ بدون شک یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی مناسب برای کودکان است که جیلونگ آن را طراحی کرده است ، این استخر بادی دارای سطح کیفی بسیار بالایی است و می تواند بستر آبی مناسب و جذابی برای کودکان شما باشد ، شما می توانید با خرید استخر بادی کودک فوق کودکان را تشویق به بازی های شاد و مفرح آبی کنید و برای لحظاتی آن ها را از بازی های کامپیوتری و موبایل دور کنید . در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ را به شما عزیزان معرفی کنیم پس در ادامه مطلب با نقد و بررسی محصول فوق با ما همراه باشید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ فوق به صورت گرد طراحی شده است و بدنه آن در واقع از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، ساختار سه طبقه ای باعث می شود تا دیواره ها در برابر فشار های بالا بسیار مقاوم باشد . بدین ترتیب شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی استخر را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . این استخر بادی با رنگ آبی تیره و روشن ساخته شده است که با پر شدن آن توسط آب جلوه بسیار زیبایی را به محصول می بخشد ، در دیواره های کناری استخر نیز اشکال بسیار زیبا و کارتونی انواع ماهی ها نقش بسته است که باعث جذابیت بیشتر استخر برای کودکان شده است . این استخر بادی همانطور که گفته شد از ساختار سه حلقه ای تشکیل شده است به همین دلیل هر حلقه آن دارای یک دریچه باد می باشد . بدنه و دیواره های عمودی این استخر شفاف و لایه های افقی آن رنگی می باشد .

 


 

جنس بدنه

 

شرکت جیلونگ برای ساخت استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت وینیل استفاده کرد ، لازم است بدانید که تمامی قسمت های این استخر از وینیل ساخته شده است اما بعضی قسمت های آن شفاف و بعضی قسمت های دیگر آن رنگی و طرحدار می باشد . جیلونگ برای جلوگیری از ساییدگی و مقاومت بیشتر استخر در هنگام برخورد با زمین قسمت کف استخر را به صورت دولایه در نظر گرفته است . وینیل قدرت کشسانی بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل اینکه برای ساخت آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است کاملا سازگار با سلامت انسان و پوست کودکان می باشد .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

ابعاد استخر بادی زیبا و دوست داشتنی طرح آکواریوم فوق برابر با ( قطر : 152 سانتی متر و ارتفاع :  51 سانتی متر ) ساخته شده است و به همین جهت مناسب برای کودکان بالای 5 سال می باشد ، عمق 51 سانتی متری استخر فوق ممکن است برای کودکان سنین پایین تر کمی خطر ساز باشد . فضای بزرگ استخر می تواند امکان استفاده از آن برای چندین کودک به صورت همزمان را فراهم کند . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد می تواند 400 لیتر را در درون خود جای دهد . وزن کلی محصول نیز 3.2 کیلوگرم است که به سهولت می توانید آن را حمل کنید .

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

 

راه اندازی استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ کاری ساده و راحت است ، از آن جا که حجم مخازن باد شونده آن کمی زیاد است توصیه می کنیم تا از پمپ های باد دستی برای باد کردن آن استفاده کنید ، با پمپ های باد برقی نیز می توانید استخر را باد کنید اما قدرت بالای آن ها ممکن است به بدنه استخر آسیب برساند ، پس در هنگام باد کردن استخر به میزان باد شدن استخر توجه داشته باشید و سریع پمپ را قطع کنید . میزان باد استخر بادی باید استاندارد باشد و نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد چرا که کم باد بودن استخر ممکن است در هنگام استفاده عملکرد خوبی را نداشته باشد و زیاد بودن باد استخر می تواند در هنگام استفاده و پر کردن استخر با آب به بدنه آسیب برساند . توصیه می کنیم که استخر های بادی خود را بر روی زمین های سنگی ، ماسه ای ، آسفالت راه اندازی نکنید و حدالامکان از زیر انداز استفاده کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و کیفیت بالای استخر بادی کودک طرح آکواریوم جیلونگ ، خرید این استخر بادی توصیه می شود . اگر کودک شما بیش از 4 سال سن دارد این استخر بادی گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .فروشگاه اینتکس در کنار محصول برچسب تعمیراتی قرار داده است که در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن استخر می توانید با استفاده از برچسب استخر بادی خود را تعمیر کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 400 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 3.2 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب برای کودک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...