استخر بادی کودک طرح آناناس

bestway 53066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آناناس یکی از استخر های بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی کمپانی بست وی است که مناسب استفاده کودکان بالای 2 سال می باشد. یک ویله تفریحی بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان است و از طراحی و رنگ های بسیار جذابی بهره می برد. جنس بدنه این استخر از وینیل بوده و جنس کفی آن نیز از وینیل 2 لایه می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و به راحتی پوسیده و یا پاره نمی شود. ظرفیت آب این استخر بادی 163 لیتر می باشد و همینطور می توان بدون اینکه درون آن آب ریخت، مورد استفاده کودکان قرار داد. ضخامت این محصول 0.27 میلی متر می باشد و وزن آن نیز 1.9 کیلو گرم است که به راحتی قابل حمل و جابجایی ست. علاوه بر دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات 3 عدد حلقه بازی نیز همراه این استخر می باشد که کودکان می توانند با پرت کردن حلقه ها به سمت میله های بادی تعبیه شده در قسمت سر استخر به بازی مشغول شوند. از این محصول می توان در فصل تابستان در حیاط منزل و ویا ویلا استفاده نمود همینطور در فصل های دیگر می توان از آن در اتاق کودک بدون اینکه داخل استخر آب بریزیم استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح آناناس

استخر بادی کودک طرح آناناس یکی از استخر های بادی زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی بوده که به خاطر رنگ بندی و طراحی خاص این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی تخصصی این استخر بادی بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید و این مطلب را دنبال کنید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول طراحی ان است به گونه ای که به شکل بیضی بوده و بر خلاف اکثر استخر ها که گرد یا مربعی هستند ظاهر منحصر به فردی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم جزئیات این محصول را بررسی کنیم. لبه های این استخر به صورت تو پر و ضخیم طراحی شده است که رنگ ان به صورت یک دست نارنجی می باشد. لایه زیرین این محصول که بر روی زمین قرار می گیرد نیز به صورت تمام زرد رنگ است. در رابطه با کف این استخر نیز باید گفت که رنگ ان تمام زرد بوده و خط های عمودی و افقی به کار رفته در ان باعث شده تا زیبایی ان بیشتر شود. رنگ این خط ها نیز نارنجی بوده و کاملا محسوس است. در بخش جلویی این استخر نیز طرح سبز رنگی وجود دارد که برگرفته از شاخه های میوه اناناس می باشد و چهار شاخه دارد که کودک شما می تواند از ان ها به عنوان حلقه آویز هم استفاده کند. البته در کنار این کالا سه عدد حلقه بازی در رنگ های سبز ، آبی و قرمز هم وجود دارد که کودک از ان ها هم می تواند استفاده کرده و ان ها را به سمت آویز پرتاب کند که در کنار استخر یک تفریح دیگر هم داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین خصوصیات یک محصول بادی می باشد چرا که اکثر مصرف کننده ها این خصوصیت را جزو اولویت های خرید خود قرار می دهند. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس بدنه ان از نوع وینیل می باشد که فوق العاده مقاوم است. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.27 میلی متر است که خود نشان گر این مقاومت بی نظیر می باشد. هم چنین کف این محصول نیز از نوع وینیل بوده که باعث شده تا به راحتی کودک شما بر روی ان بازی کند و اسیب نبیند. البته این استخر دارای کف بادی نمی باشد اما نرمی و لطافت لازم را برای شما فراهم کرده است.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیات یک محصول ابعاد و وزن ان است که مورد توجه خریداران می باشد. در رابطه با این استخر نیز باید گفت که دارای ابعاد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 143 سانتی متر ، ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد. این ابعاد به گونه ای است که نگران اشغال فضای زیاد توسط این محصول نباشید و به راحتی بتوانید از ان در منزل و یا دیگر مکان ها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ظرفیت آب ان است که 163 لیتر را در خود جای می دهد و به راحتی و در مدت زمان کمی می توانید ان را پر از اب کرده و استفاده کنید. در رابطه با وزن این محصول هم باید گفت که 1.9 کیلو گرم وزن کلی این استخر است که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. از این محصول به طور هم زمان چندین کودک می توانند استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول نیاز به اموزش خاصی نمی باشد و هر شخصی به راحتی می تواند ان را در مدت زمان کوتاهی نصب کند. البته در کنار این استخر دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید از ان استفاده کرده و نکات تکمیلی و اموزش های لازم را فرا بگیرید. اما در حالت کلی تنها کافی است که این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. پس از باد کردن این محصول نیز تنها کافی است که هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای جمع کردن این محصول نیز فقط کافی است این دریچه ها را مجدد باز کرده و با فشار کمی باد را از داخل ان خارج کنید. این محصول پمپ باد ندارد اما می توانید با پمپ باد شخصی خود یا هر وسیله دیگری که بتواند تولید باد کند ان را باد کنید. در رابطه با نحوه مراقبت و نگهداری از این محصول هم باید گفت که در ابتدا اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید و از جامپینگ های متعدد بر روی این استخر خود داری کنید تا بتوانید سالیان سال از ان استفاده کنید. هم چنین در مواقعی که این محصول راه اندازی شده و از ان استفاده نمی کنید هم می توانید بر روی ان یک کاور محافظ قرار دهید. در کنار بسته بندی این استخر هم برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید در مواقع بروز اسیب ان را به راحتی رفع کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح اناناس یک محصول مقاوم و زیبا می باشد  که ارگونومی بیضی شکل دارد  و جنس ان از نوع وینیل است. این محصول مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. در کنار ان سه حلقه بازی هم وجود دارد که کودک شما را تا ساعت ها مشغول می سازد. اگر قصد خرید یک استخر بادی زیبا و چشم نواز را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 203 سانتي متر
 عرض 143 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت  163 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
مناسب استفاده کودکان
دارای رنگی جذاب
دارای حلقه بازی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...