استخر بادی کودک طرح آفتاب گردانjilong 30002

jilong 30002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان یکی از بهترین و زیبا ترین استخر های بادی کمپانی بزرگ و مطرح جلونگ می باشد که در سال جاری طراحی و روانه بازار های جهانی شد . با توجه به سابقه کاری بسیار درخشان جیلونگ می توان بهترین و زیباترین استخر های بادی را در این کمپانی پیدا کرد . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این استخر بادی دارای طرح گل آفتاب گردان است و به همین دلیل نیز استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان نام گذاری شده است . این طراحی علاوه بر زیبایی که به محصول بخشیده است ، به عنوان یک سایبان نیز عمل می کند تا در صورتی که از استخر بادی خود در فضای باز استفاده می کنید ، نور آفتاب کودک شما را اذیت نکند .

این استخر بادی برای کودکان سنین پایین تر از 4 سال مناسب است و فضای خوب و ایمنی را برای آب تنی آن ها فراهم می کند . برای ساخت این استخر بادی از مواد pvc استفاده شده است چرا که این جنس کاملا ضد آب است و می تواند سال های سال در مجاورت با آب ، نور خورشید ، فشار و ... دوام بیاورد . لازم به ذکر است که کف این استخر بادی به صورت بادی می باشد تا از آسیب دیدن کودک در هنگام برخورد با کف جلوگیری کند و همچنین کف نرم و راحتی را در اختیار کودک قرار دهد . شما می توانید این محصول را به همراه برچسب تعمیرات با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی کمپانی بزرگ جیلونگ می باشد که در سال جاری طراحی و روانه بازار های جهانی شده است به طوریکه فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین مرکز فروش استخر بادی در ایران است ، این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است . استخر های بادی از بهترین بستر ها برای تفریحات آبی هستند که می توانید به راحتی آن را در خانه ، حیاط ، محیط های بیرون و مسافرت استفاده کنید . در این بخش قصد داریم تا ویژگی های استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان را مورد بررسی قرار دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی در طراحی ها و آرگونومی های ساخت مختلفی تولید می شوند که همین موضوع نیز باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است . در میان این محصولات بادی می توان انواع استخر های بادی بزرگ و کوچک را با طراحی های مختلف و بچگانه مشاهده کرد ، جیلونگ نیز با بهره گیری از طرح گل آفتاب گردان این استخر بادی را طراحی و روانه بازار کرده است . شکل زیبای این محصول بی شک برای هر کودکی دوست داشتنی و جذاب خواهد بود . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، استخر به صورت گرد طراحی شده که یک گل آفتاب گردان عروسکی و باد شونده توسط دو بازوی بادی در بالای استخر قرار گرفته است ، تا علاوه بر زیبایی بتوان از آن به عنوان سایه بان نیز بهره گرفت . جیلونگ به دلیل اینکه این محصول را برای کودکان سنین پایین در نظر گرفته است ، کف آن را به صورت بادی طراحی کرده تا ایمنی محصول بالا برود تا در هنگام برخورد کودک با کف استخر ، آسیبی به او وارد نشود .

جنس

استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان ساخت جیلونگ با استفاده از مواد pvc فشرده ساخته شده است به همین دلیل نیز کیفیت بسیار بالایی دارد . پی وی سی های فشرده یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی مرتبط با آب می باشد چرا که کاملا ضد آب هستند و می توانند سال های سال کیفیت بالایی را داشته باشند ، از طرفی مقاومت در برابر نور افتاب و همچنین سازگاری آن با محیط زیست و سلامت پوست باعث شده است که دیگر شرکت ها نیز برای ساخت محصولات بادی خود از این جنس استفاده کنند . لازم به ذکر است که تمامی قسمت های استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان از جمله لبه های استخر ، کف و گل عروسکی بادی طرح آفتاب گردان آن نیز از pvc ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر بادی گرد فوق برابر با ( قطر : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که ارتفاع لبه های استخر 15 سانتی متر می باشد . در صورت بزرگ بودن حمام به راحتی می توانید استخر بادی زیبای فوق را در داخل حمام نیز استفاده کنید . ارتفاع لبه های استخر باعث شده است که ارتفاع آب نیز بسیار زیاد نباشد و کودک بتواند به راحتی در استخر بنشیند و آب بازی کند . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 1کیلو 700 گرم می رسد و ظرفیت داخلی استخر نیز 15 لیتر است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در بخش قبل ابعاد استخر فوق گفته شد شما می توانید استخر بادی خود را در داخل حمام استفاده کنید ، اما اگر قصد دارید تا استخر بادی خود را در محیط های بیرون و یا در حیاط خانه استفاده کنید بهتر است که از یک زیر انداز استفاده کنید چرا که کف محصول بادی بوده و ممکن است آسیب ببیند . راه اندازی بر روی زمین های شن و ماسه ای ، سنگی و آسفالت می تواند موجب آسیب دیدن استخر شود . برای باد کردن راحت تر و سریع تر استخر بادی می توانید از پمپ های باد با قدرت پایین استفاده کنید . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را خشک کرده و سپس آن را بسته بندی و جمع کنید .

سخن پایانی

استخر بادی کودک طرح آفتاب گردان ساخته شده شرکت جیلونگ بی شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی کودک و بچگانه می باشد که شما می توانید برای فرزندان خود خریداری کنید . ویژگی های خوب این استخر بادی مانند سایه بان آن و کف بادی محصول باعث شده است که استخری با امکانات بهتر را داشته باشید .

نوعگرد
ظرقیت آب15 لیتر
قطر102 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویهPVC رنگی
ظاهر رویهطرح دار
نوع سایه بانبادی
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد با سایه بان طرح آفتاب گردان
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 1.7 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...