استخر بادی آبنبات کودک اینتکس

Intex 57149np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
4,600,000
16%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبنبات کودک اینتکس

استخر بادی کودک طرح آبنبات با پمپ باد از سری محصولات محبوب برند اینتکس می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر بادی کودک از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می  کند .

ضخامت لایه های تشکیل دهنده این استخر بادی 0.30 میلی متر می باشد که در مقایسه با رقیبان خود از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد بی نظیری را از خود نشان داده است . در بخش داخلی این استخر بادی کودک از یک عدد سرسره و 6 عدد توپ رنگی بازی استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . همچنین وزن این محصول به همراه تمامی اقلام همراه 7.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به حجم کمی که در حالت بسته بندی اشغال می کند می  توانید با کمترین دردسر این محصول را در سفرها همراه خود داشته باشید .

استخر بادی آبنبات سرسره دار طرح آبنبات با پمپ باد با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی  لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین در صورت بروز هر گونه سوال در مورد این محصول می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل نمایید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح آبنبات با پمپ باد

استخر بادی کودک طرح آبنبات با پمپ باد از سری استخر های بادی زیبا و با کیفیتی می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان هوادار استخر بادی باز کند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر بادی که در بخش های قبلی با طرح بدون پمپ آن شدیم از جنس وینیل می باشد و توسط برند اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را درخرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات با پمپ باد همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا بیشتر اشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت یک استخر بادی کودک کامل می باشد که تمامی تجهیزات و وسایل بازی یک استخر بادی نیز درون آن تعبیه شده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . این استخر بادی دارای سرسره می باشد که یکی از وسایل مورد علاقه کودکان می باشد و از  همین رو به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده است . همچنین به همراه این استخر بادی کودک 6 عدد توپ بازی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در جلب رضایت حداکثری کودک شما نقش بسزایی را ایفا می کند . بخش بیرونی و پایینی بدنه این استخر بادی به رنگ آبی می باشد و بخش داخلی و سرسره تعبیه شده در این محصول به صورت آب نباتی می باشد که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و از زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشد . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این استخر بادی کودک از پی وی سی طرح چرم می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . همچنین در سرسره و بخش کف این استخر بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات با پمپ باد به اندازه های ( طول : 295 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخرهای بادی کودک از فضای ایده آلی برخوردار است و به طور همزمان می تواند مورد استفاده چند کودک نیز قرار بگیرد . همچنین وزن استخر بادی نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در حمل و نقل محصول دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 7.8 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین ظرفیت آب این استخر بادی کودک 374 لیتر می باشد که نشان از  کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن سرسره این استخر بادی کودک 81 کیلو گرم می باشد که ظرفیت قابل قبولی نیز به شمار می آید .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک یکی از محبوب ترین استخر های بادی می باشد که در سال های اخیر و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار می باشد . استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات با پمپ باد با برترین کیفیت و قمت درنمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگی
ظرفیت 374 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف وینیل
پمپ پمپ دستی دارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج و فواره طرح آبنبات
دارای حلقه های طرح لالی پاپ
رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین زیر بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...