استخر بادی کودک طرح آبنبات

52270 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آبنبات یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده است که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . این محصول ساختاری گرد داشته و طراحی به صورت آبنبات خواهد بود که فرزند شما می تواند از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده بکند . ظرفیت آب این استخر 26 لیتر بوده و وزن آن 1.2 کیلو گرم است که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جاییست . همچنین طول این کالا 91 سانتی متر ، عرض آن 91 سانتی متر و ارتفاع 89 سانتی متر را داشته که به همین دلیل مناسب کودکان بالای دو سال خواهد بود که جنس بدنه ای از پی وی سی را داشته و از نظر متخصصانمان دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که به آسودگی می توانید آن را خریداری کرده و به فرزند دلبند خود هدیه دهید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

استخر بادی کودک طرح آبنبات محصولی با طراحی جذاب بوده است که مناسب کودکان بالای دو سال می باشد که توسط کمپانی نامدار و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . ما در این نقد و برسی قصد داریم تا به طور کامل این محصول را برای شما شرح داده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، تصمیم گیری کنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده است و همانطور که نام خود مشخص می باشد سقف این کالا به صورت آنبات خواهد بود و اطراف بدنه آن از شکلات و دانه های اسمارتیز بوده است که به همین دلیل هر کودکی را با طراحی حذابی که داراست به سمت خود جذب خواهد کرد . همانطور لازم به ذکر است که در فصول سرما می توانید برای فرزند خود به عنوان استخر توپ استفاده بکنید .

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه این کالا باید کرد که تمام قسمت های این کالا از پی وی سی طراحی شده است که متخصصان ما به کیفیت ساخت آن نمره بالایی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 91 سانتی متر ، عرض : 91 سانتی متر ، ارتفاع : 89 سانتی متر ، قطر لایه بدنه : 0.26 میلی متر ، ظرفیت اب : 26 لیتر و در نهایت وزن آن 1.2 کیلو گرم خواهد بود که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر بادی کودک شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض سه الی چهار دقیقه آن را راه اندازی کرده تا به آسودگی فرزند شما از آن استفاده بکند . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل سنگین را بر روی آن نگذارید ، همچنین اشیا های تیز را به بدنه آن نزدکی نکنید و در آخر حتما پس از استفاده آن را جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . برای تعمیر استخر بادی کودک می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح آبنبات یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده است که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این محصول همانطور که نامش مشخص است به صورت آبنبات بوده که در بدنه آن به شکل شکلات و اسمارتیز طراحی و ساخته شده که بدون شک هر کودکی را به سمت خود جذب خواهد کرد . لازم به ذکر است که جنس بدنه این استخر از پی وی سی بوده و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و طول و عرض آن 91 سانتی متر و ارتفاع آن 89 سانتی متر خواهد بود که مناسب کودکان بالای 2 سال است و ظرفیت آبی بالغ بر 26 لیتر را داراست . همچنین راه اندازی این محصول بسیار آسوده بوده و وزن آن 1.2 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع خانگی
 قطر 91 سانتي متر
 ارتفاع 89 سانتي متر
 ظرفیت26 لیتر
 وزن 1.2 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد _
 نوع پمپ _
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای لبه طرح دار
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...