استخر بادی کودک شفاف طرح قارچ

intex 30013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف طرح قارچ

استخر بادی کودک شفاف طرح قارچ محصولی شگرف و جدید از شرکت اینتکس می باشد که به صورت جذاب و خاص به بازار عرضه شده است. این کالا از نظر نوع طراحی شبیه به یک سری از استخر های بادی دیگر می باشد اما از نظر شکل و طرح رویه با تمام استخر های متفاوت است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا به صورت شفاف طراحی شده و بر روی بدنه ان نیز طرح چند قارچ با رنگ های شاد و دیدنی هم حک شده است. علاوه بر این ها ساختار این محصول به صورت چهار طبقه و چهار لایه بوده که با ابعاد یکسان بر روی هم قرار گرفته اند و این استخر را به صورت کامل شکل داده اند. هم چنین داشتن وزن کم هم سبب شده تا بتوانید این محصول را به سادگی حمل و نقل کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی کنید. هم اکنون این کالا از طریق نمایندگی اینتکس قابل خرید می باشد.

استخر بادی کودک شفاف طرح قارچ محصولی بسیار با کیفیت و متفاوت می باشد که توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول به دلیل طراحی شفاف و طرح بدنه زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بین کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . علاوه بر این به دلیل پی وی سی به کار رفته در ساخت آن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شمارا در خرید استخر بادی بچه گانه همراهی کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از موارد قابل توجه شرکت اینتکس برای تولید یک محصول دوست داشتنی ، توجه به طراحی آن محصول می باشد . زیرا هر محصول باید متناسب با روحیات هر گروه سنی باشد . به همین جهت در تولید این استخر بادی از طرح هایی فانتزی و زیبا استفاده شده تا با روحیات لطیف کودکان سازگار بوده و محیطی شاد و کودکانه برای آنها به ارمغان آورد . بدنه این محصول به صورت شفاف در نظر گرفته شده تا طرحی متفاوت از محصولات پیشین را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد . همچنین تعدادی قارچ فانتزی با رنگ های زیبا بر روی بدنه در نظر گرفته شده تا کودک در حین بازی و سرگرمی نهایت احساس رضایت را تجربه نماید . علاوه بر این ساختار کلی این محصول از چهار طبقه تشکیل شده که با روی هم قرار گرفتن فضایی مناسب و عمقی قابل قبول را ایجاد نموده اند . از این محصول دوست داشتنی علاوه بر منزل می توان در فضای باز نیز استفاده نمود . زیرا این استخر بادی از کیفیت و استقامت قابل قبولی برخوردار می باشد و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . از این محصول می توان به دلیل دارا بود عمق مناسب  علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . 

جنس بدنه

یکی از شناسه های تشخیص یک محصول خوب و با دوام ساختار بدنه و جنس و مرغوبیت آن کالا می باشد . شرکت اینتکس نیز به جهت جلب رضایت خریداران و دوست داران این برند محبوب همواره در تولیدات خود از مرغوب ترین مواد بهره می برد . به همین منظور رویه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته تا علاوه بر افزایش مقاومت  ، زیبایی محصول را نیز دوچندان افزایش دهد . در بخش های کناری از پی وی سی شفاف طرح دار استفاده شده تا در هنگام بازی به هیچ عنوان تغییر شکل نداده و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد . جنس زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه تعبیه شده که از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و در هنگام جابه جایی توسط کودک دچار ساییدگی نمی شود . با توجه به نکات ذکر شده این محصول از کیفیت و استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد و در برابر وزش باد و تابش نور خورشید از پوسیدگی و تغییر شکل مصون خواهد بود .

ابعاد و وزن

ایجاد فضایی مناسب و دلچسب برای بازی و تفریح کودکان یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب محصولات مورد نیاز آن ها می باشد . این استخر بادی با توجه به طول 120 سانتی متر و عرض 93 سانتی متر از سری استخر های بادی جا دار برای کودکان می باشد که با دارا بودن ارتفاع 60 ساننتی متر فضای مناسب و قابل قبولی را به جهت سرگرمی کودکان فراهم نموده است . گنجایش آب این محصول نیز در حدود 145 لیتر بوده که به نظر کاملا مناسب استفاده کودکان خردسال می باشد . همچنین این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . به همین منظور می توان علاوه بر منزل در مسافرت نیز از آن استفاده نمود . 

جمع بندی

استخر بادی کودک شفاف طرح قارچ یکی از محصولات زیبا و متفاومت شرکت اینتکس می باشد که با بکار گیری مرغوب ترین مواد اولیه در تولید آن توانسه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و در لیست پرفروش ترین محصولات بادی اینتکس قرار گیرد . این محصول با دارا بودن حداقل وزن ممکن قابل استفاده در هر مکانی بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید برای تهیه این استخر بادی محبوب به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 145 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 93 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...